Rüya'nın anlatımıylaSabah gözlerimi zorda olsa açtım. Karşımda uyuyan kocamı gördüm açıkcası bu pezoya biraz sinirliydim. Yalan söyledi bana. Elimle yanağına vurdum. Tamam azcık sertti. Bir anda uyandı.
"Rüyam napıyosun?!"diye bağırdı. Niye bağırıyon ki salak mısın? Yada ordan bakılınca sağır gibi mi gözüküyom? Gözlerim doldu ama geri gönderdim dakka başı ağlıyordum böyle olmaz.
"Dün neden yalan söyledin?"dedim tabi göt gibi kaldı
"Gözde dün babanı öldürdü. Buğra dün bize gelmişti ya işte Gözde'yi bulamadığı için geldi babanı kitlediğimiz depoda bulduk adam Gözdeye silah doğrultmuştu sonra gözde silahı eline aldı ve babanı 4 kere vurdu her şeyin hıncını alarak anneni,bebeğini,piskolojisini,senin hayatını tüm hepsinin hıncını aldı yani intikamımızı en iyi şekilde aldı." Benim gözlerim dolmuştu. Hemen evdem çıktım Mert de arkamdan tabi koşarak Gözdelere geldim kapıyı çaldım alıcaklı gibi Gözde kapıyı açtı arkada da Buğra sıkıca Gözdeye sarıldım.
"Teşekkür ederim hayallerimi gerçekleştirip o adamı siktiğin için."dedim hıçkırarak
"Ben yapmasam sen yapardım yanlış mı?"dedi
"Doğru."dedim ve gülümsedim
"Eee gelin bari Buraya kadar geldiyseniz kahvaltı edelim."dedi Buğra
"Offff çok acıktıım."dedim hepsi kahkaha attı. Gözdeyle mutfağa geçtik.
"Rüya kendini yorarsan bozuşuruz."diye bağırdı öküz te Allahım ya
"Of şu tedbirli baba işini hiç sevmedim."dedim Gözde bi kahkaha attı. Benimde ağzım ekşidi. Tuvalete koştum. Ne varsa kustum içimde. Elimi yüzümü yıkayıp aşağıya indim.
"Ne oldu lan?"dedi Gözde
"Kustum lan."dedim ikimizde güldük
"Rüya şu benim sevdiğim kurabiyeden yapsana canım çok çekiyor."dedi Gözde bah bah bah canı çekiyor.
"Bi dakka."dedim ve içeri girdim. Buğra'nın elinden tuttum ve kapıya sürükledim.
"Şimdi gidip hamilelik testi alıyosun gözdeye test yapıcaz bakma mal mal hadi goçum."dedim ve kapıyı yüzüne kapattım cüzdan ve anahtarı görünce kapıyı açtım hala aynı ifadedeydi. Eline tutuşturdum.
"Al bunlarıda hadi bakiyim yoksa baba olup olmıycağını anlayamıycaksın."dedim kapıyı suratına kapattım. İçeri girdim Gözde bana 'ne ediyon şerefsuz.'bakışı atıyordu.
"Daha önce kustun mu trek?"dedim başını onaylar anlamda salladı aha vallaha geliyor bebek
"Hiiiiiiiiiiiiiihihhhhhhğğğğğp."diye bağırdım mert koşarak mutfak kapısında belirdi.
"Ne oldu Rüya iyi misin?"dedi
"Yok bişey Buğra baba olabilir dememle mert'in gözleri parladı.
"Yani ben amca mı olucam yoksa dayı mı?"dedi mal gibi
"Her ikiside."dedi Gözde bu hallerine güldüm. Sonra dolaptan kurabiye malzemelerini çıkardım ve hamuru yoğurmaya başladım. Araya kalp şekli çizip küçük jelibonlar bıraktım ve fırına verdim. Bu sorada kapı çaldı. Buğra içeri gelip
"Gözdeeeeeeee al hemen yap şunu hadi hadi yap hemen lütfen çabuk ol hadiiii."dedi çok heycanlıydı belliki.
"Tamam tamam sakin sakin yapıyorum."dedi ve banyoya gitti. Ayy çok heycanlandım alaşılan karnımdaki küçük şeyde heycanlandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 farklı renk
عاطفيةDüşünceler farklı, bedenler farklı,isimler farklı ama hayaller aynı.