Gözde'nin Anlatımıyla
Koray odaya girdi ve çok öfkeli idi buğraya dönüp
"Bizi yanlız bırakır mısın sevgilim"dedim
"Emin misin"
"Evet git sen" dedim ve Buğra odadan çıktı Koray duvara yumruk attı ve bana doğru eğilip
"Neden benden sakladın ha neden Gözde niye bana söylemedin sana bunca şey yapmış olan herifle biz neler yaşadık ben az kalsın onla ortak oluyordum geçmişi unutup tamam duzeldi bu herif derken meğer seni elde edebilmek için benimle bu kadar samimi olmuş "
"Koray sana anlatamazdim"
"Neden Gözde niye anlatamazdin nolucakti ben bilsem ne değişecekti?"
"Sen o sıralar Denizden Demir yüzünden ayrilmistin bütün hayata kendini kapatmış Demire nefret besliyordun bende sana biraz sakinleşince soylicektim ama sen bir sabah kalktığımda Londra'da idin ve bende sana söylemedim"
"Peki öyle olsun ama bundan sonra Gözde bundan sonra her boktan haberim olucak önemli veya önemsiz hiç fark etmez ne olursa olsun ilk bana anlatacaksın tamam mı?"
"Tamam"
Ve sarildik o kadar korktum ki korayi kaybedicem diye ama bana hak verdi o yüzden konu kapandı tabi şimdilik.
Rüya'nın Anlatımıyla
Piskoloğun odasına girdiğimde kadının yüzüne su atmıştım ve elim kaydı demiştim. Ardından kahve istedim onuda yanlışlıkla(!) kafasına boca ettim. Kadın çığlık Mert içeri daldı kızı görünce mecburen beni dışarı çıkardı bense kahkaha atıyordum kızı harika bir içecek yapmıştım ama ben uyarmıştım ben deiliyim direk tımarhaneye diye kadın dinlemedi ben napiyim?
Hastaneden çıkmıştık. Gözdeler 1 saat sonra çıkcaktı ben onları eve çağırdım. Biz eve gelmiştik. Mert üstünü değişicekti bense çoktan değişmiştim.
Mutfağa gittim ve buzluğu açtım. Bir türlü yiyemediğimiz sarma ve mantılara takıldı gözüm. İstemsizce gözümden bir damla yaş aktı. Arkamdan Belime sarılan elle göz yaşımı sildim. Ve arkamı dönüp gülümsedim.
"Beceremiyorsun yapma."
"Yapmak zorundayım ben çorba yapıcam özel bir isteğin var mı?"
"Hmmm bilmem yap kafana göre."
"Tamam mercimek çorbası yapıcam." Dedim ve tencereye suyu doldurdum. Mert masaya oturmuş beni izliyordu.
"Ne bakıyorsun maymunun götünü görmüş gibi."
"Seni çok özlemişim onu fark ettim."
"Bende çok özledim. ŞIMARMA diye söylemedim." Güldü ve
"Şımarmak?"dedi öküz ben bu sırada çorbaya mercimek katıyordum. 10 dk sonra hazır olurdu en iyisi sofrayı hazırlamak. 4 kişilik servis açtım. Mantıyı ve sarmayo ısıttım yanına birde cacık yapasım geldi.salatalıkarı çıkardım Mert hala beni izliyordu.
"Gene ne yapıcaksın?"
"Cacık sen seversin içinde sen varsın."
"Ben kendimi severim kalbimde sen varsın yani hıyarların bir kalbi mi var?"
"Sen kutsanmış bir hıyarsın." Ona laf yetiştirirken elimi kesmiştim ah ben ne beyinsiz insanım ağzımı kapattım. Ve arkamı dönüp yara bandı aldım.
"Rüya içimden bişeyler kopuyor lütfen kendimi doğramadım de."
"Çok geç."dediğim sırada yara bandını yapıştırdım. Arkamdan elini belime doladı ve beni bebekmişim gibi tezgahın üstüne oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 farklı renk
RomanceDüşünceler farklı, bedenler farklı,isimler farklı ama hayaller aynı.