>Dayak<

131 5 0
                                    


Rüya'nın anlatımıyla

Uyandığımda saat 6 yı gösteriyordu. Neden bu kadar erken uyandım acaba? Bende

bilmiyorum ki? En iyisi bir kahvaltı hazırlamak hem Mert'te sevinir kaç gündür kahvaltı kahvaltı diye tutturuyor.

Yataktan kalktım. Banyo ya gittim banyo işleri bitince bir şort ve bir tişört giydim yarın maç vardı ve evet bu gün de antremanımız vardı. Voleybol maçı çok önemli çünkü artık başkalarıyla yarışıyoruz yani bizim okuldakilerle değil başka okullarla.

İlk olarak bir börek yapma fikrinde kanaat gerdim. Birde şu Mert beyimizin beğendiğini kurabiyenin hamurunu yoğurdum. Ardından patates kızarttım. Simit, çay, portakal suyunu sofraya koydum ve kahvaltılıkları çıkardım.Saat 6:45 olmuştu. Bu sırada sarma sarsam fena olmaz çünkü geldiğimizde aç olucaz ve bizimkileri bize çağırıcam. Bugün Allah'tan cumada tek ders müzik . Sarmayı hallettim ve buzluğa attım. Zamanım çok fazla olduğu için Mert'in ve bizimkilerin geç uyanıcağını bildiğim için mantı yapmaya karar verdim. Hamuru yoğurdum ve açtım. Keserken arkadan bir kol belime dolandı.

"Sabah sabah mantı?"dedi Mert

"Eve gelince aç kalmak ister misin?"

"İstiyceğim son şey bile değil."

"Aferin şimdi bırakta yapıp buzluğa atıyım sen git şu hayırsız gözdeyle Buğrayı uyandır."

"Oldu bil."dedi ve evden çıktı. Şaka maka diğer hafta sonu nişanlanıyorduk. Çok sevindirici.

Yarım saat sonra işlerim tamamen bitmişti. Mert nerde kaldı böyle? Dediğim sırada kapı çaldı bizimkiler içeri girdi.

"Nerdesiniz siz lan?"dedim. Hepsi uykulu gözlerle bana baktı. Ve Gözde konuşmaya başladı.

"Kızım uyuyoduk."

"İyi halt yiyodunuz. Mert'i sizi uyandırsın diye gönderdim 1 saattir ne gelen var ne giden." Bu sefer Buğra konuştu.

"Bak o komik işte bizi uyandırmaya gelirken koltukta uyumuş."dedi.

"Salaksın sevgilim."

"Sende salak olmıyım."

"Ben sabah sabah senin için bu kadar uğraşıyım sen gel laf sokma çabalarına gir hayır komik olanda şu sokucam derken sokuluyosun yapma."

"Ben hep sokarım Rüyam bu bir ha birde bunların hepsini hazırlamak için kaçta kalktın ayrıca mantı yapıyordun en son?"gene kızarmıştım

"Mantı akşam yemeği bay zeki."bu sırada Buğra konuştu.

"Mert Rüya seni doyurur ama ben evde aç kalıyorum Gözde beni dövüyo."

"Aferin lan oldun sen."dedim Gözde'ye bakarak.

"Bizde işler böyle paşam. Ayrıca ben yemek yapıyorum git buzluğu aç ısıt ye." Dedi Gözde.

"Senin ellerinden daha güzel."dedi Buğra

"adamlara bak sevgilisinin elinden yemek yemek için uğraşıyor sen yemek beğenmiyosun Mert."

"Beğenmediğimi kim söyledi?"

"Beğendiğini kim söyledi?"

"Herhangi bir yorum yapmadım şımarma diye."

"Şımarmak?"dedim.

"Ooo ortam geriliyor."dedi Gözde salak kız.

"Rüya ben bir mafyayım eskiden böyle yumuşak davranmazdım Buğra bilir seni gördüğümden beri değişmeye başladım. Ama artık eskiye dönmeliyim düşmanlarımız artıyor."

6 farklı renkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin