(Mert ve Rüya)
Rüya'nın anlatımıyla
Mert bize gözde ise Mertlere taşınmıştı şuan saat 12 ye geliyordu ve biz Mert'le oturmuş film izliyorduk. Hiç işimiz yokmuş gibi birde Demir çıktı başımıza bir gün köşeye çekcem o olcak. Mert bana baktı ve konuşmaya başladı.
"Ne düşünüyosun?"
"Hiçç bi ara Demiri köşeye çekip sik-" derken dudağıma konan öpücükle sustum.
"Sen bırak Demiri sikmeyi yanına bile yaklaşamazsın unuttun mu söz verdin."
"Ya tamam da ya bulaşırsa benim sabrım taşmaya hazırdır ters zamanıma gelse bilirsin ne yaparım."
"bilmez miyim bana ne işgenceler yapmıştın ben mafya hayatımda o kadar adam dövmemişimdir."
"Mafya dedin de aklıma geldi babam yarın geliyo."
"Biliyorum. Çok endişeli sana bişey olcak diye."
"Ya ya çok endişeleniyordur beni sevmeyen değer vermeyen bir adam ben şu yaşıma kadar ailemden düzgün sevgi görmedim belkide ondan bu kadar sertim şimdi benim için endişelenmesi garip." Bunu söylerken bile ağlamaya başlamıştım. Mert bişey yapmadan sarılıp göz yaşımı siliyordu. Sonunda gözlerim dayanamadı ve uyuya kaldım.
⏱⏱⏱
"Uzak dur lan beyinsiz Demir piç eğer Gözde'nin başına bişey gelirse kendini öldü say pezevenkkk."
"Ahh Rüya ben sevdiğim kıza niye zarar vereyim."
"Demir kes sesini Gözdeyi bırak."
"Birdaha onu bırakmam."
"Kes lan ruh hastası embesil ver kızı."
"Laftan anlamaz mısın sen?"
"Anlamam anladın mı?"
"Yaaa adamlarım seninle ilgilenir sen merak etme"
"Ne diyosun be-" derken bir adam beni tutup sürüklemeye başladı. Bırak bırak diye sayıklıyordum. Ve sonunda uyandım Mert bana bakıyordu.
"İyi misin güzelim rengin attı."
"İyiyim sadece kabus gördüm."dedim ve yanağını okşadım çok endişelenmişti anlaşılan. Ama ben kendimi kötü hissediyorum gözlerim yanıyor kulaklarım çınlıyor ve midem bulanıyor. Bir an başım döndü ve sonrası karanlık.
⏱⏱⏱
Uyandığımda kafamda sesler vardı nerdeyim ben bilincim yerindeydi ama gözlerimi açamıyorum.
"Neyi var neden böyle oldu?" Dedi Mert
"Birşey onu şoka uğratmış sanırım çok korkmuş uyandığımda ne yaptı?"
"Hiçbi şey yapmadı işte sakindi. Ama belki de bana öyle gözükmek istedi tabi ya gene güçlü görünmek için yaptı." Gözlerimi araladım.
"Ha-hayır."
"Uyandın mı güzelim nasılsın?"
"İyiyim sanırım."
"Gene bana yalan söyledin."
"Bişey yok canım altı üstü zihnimi kontrol edemedim. Ve bünyem buna dayanamadı."
"Yapma böyle şeyler korkutma beni bu kadar." Çok endişeliydi kaybetmekten çok korkar gibi yanağından öptüm.
"İyiyim ne zaman çıkacağız?"
"Birazdan."
"Ben uyusam?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 farklı renk
RomanceDüşünceler farklı, bedenler farklı,isimler farklı ama hayaller aynı.