>Eski Defterler<

127 4 0
                                    

Gozde'ye Anlatımıyla

Sahilde yürüyorduk bir anda karşımda eski sevgilim olan Demir'i gördüm ve bir anda olduğum yerde kaldım Buğra yurumedigimi fark edip bana döndü "ne oldu prenses" dedi ve bende ona gözümle Demir'i gösterdim Buğra Demir'i görünce şok oldu ben zaten hayatla olan iliskimi kopardim üçümüz de birbirimize bakıyorduk ve o sırada Mert ile Rüya geldi.

Mert'in Anlatımıyla

Rüya ile birlikte Buğra ve Gozde'nin olduğu yere geldik ama ikisi de biryere bakıyorlardı yanlarına gittik ve ikisininde Demir Kozcuoglu'na baktıklarını gördüm hemen Ruya'ya dönüp "hemen Gozde'yi alıp eve git"dedim ve Rüya bana "neden bu kim Mert noluyor burda ağzına kürek sokturtma anlat"dedi ve bende ona "eve gelince anlaticam ama şimdi Gozde'yi buradan götür!"dedim ve kızlar gittiler şuan Buğra ,ben ve eski 'kardesimiz' Demir birbirimize bakıyorduk...

Ruya'nin Anlatımıyla

Mert bana Gozde'yi alıp eve gitmem gerektiğini söylemişti ve bende onu dinlemistim. O çocuk kimdi?Niye herkes bu kadar şaşırdı?Gözde bu çocuğu nereden tanıyordu şuan aklımda o kadar çok soru vardı ki bu soruların cevabını almak için başımı Gözde'ye çevirdim ama Gözde gözleri dolu bir şekilde dışarıyı izliyordu onu öyle görünce o çocuğu kebap şişine sokup mangalda kizartasim vardı ama şuan hiç bişey yapamazdim. Sonunda eve gelmiştim Gözde hemen odasına çıktı ben peşinden gitmedim biraz oturdum sonra yanına yatmaya gittim ve uyuduk.

Mert'in Anlatımıyla

Hiç kimse konusmiyinca konuya girip Demir'e "senin ne işin var lan burda ?"dedim o da gülüp "sevdiğim kızı almaya geldim"dedi ve Buğra "sinin ağzını yüzünü kırarım oğlum"diyip Demirin üstüne yürüdü Bugra'yi tuttum ve sakin olmasını söyledim.Sonra Demir bize bakıp güldü çok sinirlendim ve"ne guluyon ibne"dedim o da bana "bak Mertcim anladık agrasifsin ama sınırları zorlama yoksa üzülürsün "dedi ve ben ona hicbisey demedim çünkü gerek yoktu ona bakmam yeterliydi beni anlaması için en sonunda bakışlarımı anlayıp "ben kaçar beyler nasıl olsa daha çok gorusucez adios "diyip gitti ve Buğra sinirden banklari tekmelemeye başladı ben de bir banka oturup yüzümü ellerimin arasına aldım ve kollarımı dizlerime koydum Buğra "şimdi ne bok yicez "diye sayikliyordu en sonunda kalkıp kızların yanına gittik ve salonda yattık.

Demir'i Anlatımıyla

Mert ve Buğra'nın yanından ayrılıp arabama bindim ve bizimkilerin yanına bara gittim Hande'de bardaydi biraz onla eğlendikten sonra eve gittim ve Gözdem ile hayaller kurdum ve en sonunda onun t-shirtunu koklayıp uyudum

⏰⏰⏰⏰⏰

Gözde'nin Anlatımıyla

Sabah uyandım saate baktım ve saatin 12 olduğunu gördüm okula geç kalmıştım hemen hazırlanıp aşağıya indim ve Ruya'nin notunu gördüm notta 'sen uyanınca gel biz okuldayiz' yazıyordu bende hemen evden çıkıp okula gittim ders bedendi o yüzden okulumuzun spor salonuna doğru yoneldim içeri girince bizimkilerin sıraya girmiş beklediklerini gördüm bana "çabuk koş " diye bağırdılar bende hemen sıraya geçtim beden hocamız Hakan bize "arkadaşlar sinifiniza yeni biri gelmiş "dedi herkes kendi arasida konuşmaya başladı hoca da"sessiz olun şimdi kim olduğunu gelince goruceksiniz zaten" dedi.

Birden içeriye siyah ceketli kapüşonu kapalı bir çocuk girdi yüzü görünmüyordu yanımıza geldi ve Hakan hoca ona"adın ne delikanlı " dedi o da kapüşonunu çıkartıp "Demir Kozcuoglu hocam " dedi ve üçümüz de birbirimize baktık ve işte şimdi işler iyice kötüye gitmeye başlamıştı asıl savaş şimdi başlıyordu...

Buğra'nın Anlatımıyla

Ders bedendi herkes giyinmiş siradaydik ama Gözde yoktu çünkü uyanmamisti bende kıyamadım hoca geldi ve tam o sırada Gözde geldi üçümüz birden sessiz bir şekilde el hareketlerimiz ile 'cabuk ol' diyorduk sonra yoklamada yok yazilmadi hoca yoklama aldıktan sonra "arkadaşlar sinifiniza yeni biri gelmiş"dedi ve herkes kendi arasında konuşmaya başladı hoca da "sessiz olun şimdi kim olduğunu göreceksiniz "dedi ve çocuk geldi ve herkes şok oldu acaba neden çünkü gelen Demir idi. Ne komik dimi bu çocuktan kurtulamayacagimi o an anlamıştım savaş istiyordu ve bende savasacaktim sevdiğimi,nefesimi,kalbimi ona asla ama asla vermeyecektim.

Herkesle tanıştı ama bizle tanisamadi çünkü tokalaşmak için elini uzattı ama dört kişiden biri bile elini sıkmadi mutlu olmuştum.

⏰⏰⏰⏰⏰⏰

Ruya'nin Anlatımıyla

Ders bitmişti ve herkes oldukça gergindi Gözde ile kantine su almaya gittik ve tabiki de Demir bozuntusu arkamızdan gelmişti şeytan diyorki 'cek kenara kizim' ama yapmicam sabredicem yoksa Gözde üzülürdü zaten üzgün iyice üzülmesin.

Gözde'ye sessizce " kral arkada "dedim ve Gözde güldü neye güldüğünü anlamayıp "gülme sebebin ?" dedim o da bana " gelsin hep o mu ugrascak birazda ben ugrasayim" diyip piç gülüşü attı ve yürümeye devam etti açıkcasi şaşırmıştım ne yapacaktı çocuğa merak ediyordum birden aklıma Gözde'nin 'bad girl' olduğu geldi çocukla oyun oynayacaktı vay be Gözde.

Kantine geldik ve sıraya girdik yanımıza geldi pislik Gözde ona bakmıyordu cocukda dayanamayıp "oyun mu oynicaz sarı?"dedi ve Gözde ona öyle bir baktı ki altıma sıçtım resmen aq o nasıl bakisti ama çocuk sadece güldü ve "beni o bakışlarla bitiremezsin sarı olmaz"dedi ve gitti bende Gözde'ye dönüp "biz bunla napicaz?" dedim ve Gözde bana" izle ve gör "dedi su alıp spor salonuna doğru gitti ve ben şaşkınlıktan ölmek uzereydim noluyordu şuan burda? Gözde ne yapmaya çalışıyordu? ve herzamanki gibi akılda deli sorular ama şuan karşımda Mert vardı o yüzden bu soruları attım ve ona odaklandim napiyim seviyorum 😀

Mert yanıma geldi ve "noldu?"dedi bende ona olanları anlattım ve "valla bende anlamadım" dedim o da şaşırmıştı ve bana çok fazla karismamami söyledi bende ona söz vermiştim ama konunun ne olduğunu çok merak ediyordum ve dayanamayıp "olay ne? o kim? Gözde tanıyorsa siz ,siz taniyorsaniz Gözde nereden tanıyor?"dedim ve Mert biranda neye uğradığını şaşırdı ve güldü bende ona " neye gülüyorsun eğer sorduğum sorulara ise gülme ağzına tuvalet terliği sokarım bu soruların cevaplarını vermek zorundasın başka seçenek yok" dedim ve Mert herşeyi anlatmaya başladı.

Mert'in Anlatımıyla

Rüya bana olayın ne olduğunu sormustu haklıydı da sormakta bende o yüzden anlatmaya başlamıştım Ruya'ya dönüp " bak gülüm biz bu Demir denen herifle eskiden kardeş gibiydik ondan sonra bu orospu çocuğu bize yamuk yaptı yoldan falan çıktı bizde bunla görüşmeyi kestik bunla Gözde'de eski sevgiliymis Gözde bundan ayrılmış ve hiçbir sebep söylememiş bu da takmış ve Gozde'yi aramaya başlamış ve bulmuş olay kısaca bu ama sen bu konuya karışma sana gelip birşey derse falan hemen beni ara tamam mı güzelim?" dedim ve Rüya başını evet anlamında sallayıp "tamam " dedi ve sarıldım sonra ayrılıp spor salonuna gittik.

⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰⏰

Gozde'nin Anlatımıyla

Sonunda okul bitmişti hepimiz cantalarimizi topladık ve sınıftan çıktık tam kapıdan çıkarken arkama bir el değdi ve ne olduğunu şaşırıp arkama baktım ve arkamdakinin Demir olduğunu görünce sinirlendim ve ona "napiyorsun ruh hastasi" diye bağırdım ve bizimkiler benim sesimi duyup bize baktılar erkekler hemen bizi ittirdi ve sınıfın kapısını kapattılar birde kitlediler al işte şimdi ne olcak kim bilir ben kapıyı zorladim ama kapı açılmadı oflayip kapıyı tekmeledim içerden hiç ses gelmiyordu Rüya bana "ne yaptı o piç sana?" dedi bende "hicbisey bosver" diyip kafamı yere eydim Rüya başımı kaldırıp sinirli bir şekilde "Gözde ne yaptı dedim " dedi bende ona "sence ne yapmış olabilir " dedim ve ellerimi iki yana açtım o da küfür sayikladi ve o sırada kapı açıldı Buğra beni kolumdan tuttu ve hızlıca koridorda yürümeye başladı sonra arabaya bindik ve beni eve götürdü tam eve giricektim ve "bundan sonra senle ben bizim evde Mert ve Rüya sizin evde kalacak böylesi daha güvenli "dedi ve bende kafamı onaylar anlamda salladım ne diyebilirdim ki "eşyalarını al gel"dedi ve kendi evine girdi bende eve girdim o sırada Rüya geldi ve bana ev meselesini anlattı bende "haberim var" dedim gelip sarıldı ve " eğer biraz daha somurtursan dayak var yelloz" dedi ve beni her zaman olduğu gibi gene güldürdü ona bakıp "iyiki varsın " dedim ve ağlamaya başladım benim yüzümden ucununde hayatı mahvolmuştu kendimi suçlu hissediyordum Rüya bana sarılıp "sende iyiki varsın yelloz"dedi ve güldük.

Erkeklerin evine gittim ve direk yatağa girip uyumaya çalıştım çünkü bugün çok yorulmustum Buğra çok sinirliydi o yüzden konuşmadım onla hemen uyudum.

6 farklı renkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin