Mert'in anlatımıyla
"Ya Rüya o bikiniyi almıycaksın!"şuan burnumdan soluyordum çünkü Rüya hanım elindeki bikiniyi valize sokmaya çalışıyor ve bikini çok kötü onu çok güzel gösteriyor yani mantıken bende istemiyorum balayımızda adam mı dövek?
"A-lı-cağğmmmm!"inadıma yapıyordu varya sırf piçliğine alıcaktı o bikiniyi yanına.
"Gözde ne şanslı çok karışmıyo kocası."dedi işte buna üzüldüm ben çok karışıyorum demekki sırf o üzülmesin diye her şeye tamam diyim ben oda bana karışıyosun damgası vursun bi kere karışmayada hakkım var kardeşim. Benim değil mi?
"Tamam ben arabadayım."dedim ve merdivenlerden aşağıya indim. Buğra ,Gözde, ben ve Rüya için bir araba ayarlamıştık araba genişti. Hani şu filmlerde mafyaların çocukları kaçırdıkları 4 koltuk karşılıklı dizilmiş olanlar varya onlardan şuan adını unuttum. Arabaya bindim ve beklemeye başladım bi süre sonra Buğra geldi yılmış gibiydi
"Hayırdır sende de mi kısa etek,şort ve bikini kavgası?"dedim
"He ya abi köpek gibi kıskanıyorum ya bu kız ne giyse güzel oluyor ölücem sonunda lan."
"Anlıyorum kardeşim." Bu sırada merdivenden elinde rahatça kaldırabildiği bavulu ve Rüya geldi ardından Gözde çıktı ama Gözde üç bavulla çıktı. Buğra kalktı ve bavulları arabaya yerleştirdi Rüya çoktan koymuştu bavulunu.
Bugra. Mert. Rüya. Gözde
"Gözde az Rüya'ya benzesene aşkım ya bir bavul yetmez miydi?" Gözde göz devirdi.
"Görcem ben onu benden makyaj malzemesi dilencek o." Gözler Rüya'ya çevrildi ama dalgındı. Dolayısıyla duymadı.
"Rüya?"dedi Gözde
"Efendim."adını duyduğunda sıçradı ama farkettirmedi.
"Aha Efendim dedii anoovvvv kafamıza goca goca daşlar yağacak kaçın anam anağğmm."dedi acıklı bir sesle ben ve Buğra anırana kadar güldük. Ama Rüya hala tepkisiz.
"Hakkaten bişey olmuş benim kardeşime."dedi Buğra Rüya o kadar dalgındı ki duymuyordu bile. Sanırım ona küstüğümü düşünüyor ama küsmedim ki sadece kırıldım.
"Yok bişeyim benim işinize bakın siz."dedi Rüya.
"Küsmedim ben sana sadece kırıldım." Dedim bana baktı.
"Özür dilerim merak etme almadım yanıma" saçından öptüm ve elimi omzuna attım. Direk uyudu mübarek.
⏱⏱⏱⏱⏱
Şoför önde arabayı kullanırken Rüya hala uyuyordu tatil için Bodrum'a gidiyorduk o yüzden bi hayli yolumuz var. Rüya bi süre sonra uyandı. Gözde uyuyordu. Bi süre Gözde'ye baktı. Sonra kafasını cama yasladı. Asıl üzüldüğü şey ben değildim. Başka bişey vardı. Ama irdelemesem daha iyi. Rüya'yı izliyordum. Çantasından bir mektup çıkarı ve bana uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 farklı renk
RomanceDüşünceler farklı, bedenler farklı,isimler farklı ama hayaller aynı.