Gözde'nin Anlatımıyla
Buğra ile salonda oturmuş mutlu mesut sakince film izliyorduk taaa ki Rüya kankim arayana kadar telefona uzandım o sırada Buğra
"Kim arıyor ?"dedi
"Rüya arıyor aşkım"
"Tamam açabilirsin"dedi ve yavaş bir tokat attım yalandan ahh diye bağırdı
"Ay kıyamam canın mı acıdı"
"Çok canım yandı Gözde"
"Gel öpiyim de geçsin"dedim ve öptüm ay telefonu unuttum telefonu açtım
"Gözde Gözde Gözde mujdemi isterim"
"Noldu kız doğurdun mu?"
"Yok be nerde daha var"
"Eee noldu o zaman?"
"Hazırlanın yarın tatile gidiyoruz"
"Tatile mi?"
"Of evet sıkıldım ben gidip gezelim biraz"
"Tamam bugrayla konusiyim bi sonra haber veririm sana"
"Ay kocasını da hiç ihmal etmezmiş götümün kenarı"
"Sus kız tabi ihmal etmem kıskanma ayrıca sen hadi öptüm bay bay"
"Tamam bay bay"
Buğra bana 'what the fuck' bakışları atıyordu o yüzden direk anlatmaya başladım ve o da kabul etti yes be tatil sonunda tabi en sonki tatilim çok iyi olmamıştı ama neyse.
Rüya'nın anlatımıyla
Tatil fikrini kabul ettirmiştim. Bu yüzden mutluydum şimdi ne mi yapıyorum birkaç yıl önce kocalarının bavulunu hazırlayanlara mal mısın derken şimdi ben kocamın bavulunu hazırlıyordum. Çok komik ya şişmiş karnıma baktım. Dahada komiği var kariyer peşinde olan bir kızım şuan hamile olması kıçımla gülemem gereken bir olay gülümsedim. Bu sırada Mert odaya girdi.
"Niye öyle kendi kendine gülüyosun?"of çok uzun anlatmaya üşendim.
"Hiççç."diye geçiştirdim
"Öğrenirim nasıl olsa."dedi ve yanına geldi
"Hıhı. Tamam al hazır dedim ve kendi valizime doğru ilerledim tam yatağın üstünden alıyodum Mert bağırdı
"Rüyaaaaa dokunma ben hallederim güzelim geç sen arabaya."dedi bende onaylayıp aşağıya gözde'nin yanına indim
"Ya bu bana hiçbişey yaptırmıyo ."dedim gözde gözlerini devirdi
"Normal değil mi kardeşim?"dedi karnımı göstererek. Ona hak verdim.
"Rüya biz çok mu kilo aldık?"dedi ağlamaklı sesiyle.
"Fazlasıyla."dedim Gözde'nin de benimde gözlerim dolmuştu.
"Rüya ya Mert'le Buğra başka kızlara bakarsa ya bizi bırakırlarsa çocuklarımızla kalırız şirkettekileri görmedin mi taşlar."dedi artık ağlamaya başladım hormonlar zaten yeterince beni ağlamaya teşvik ediyordu. Gözde'ye sarıldım hıçkırıklarım durmuyordu. Bu sırada Mert'le Buğra koşarak geldi.
"Ne oldu size biri bişey mi yaptı?"dedi ikiside aynı anda.
"Hayır çok çirkiniz."dedik aynı anda Mert anında beni yanına çekti.
"Rüya bazen çok dayaklık oluyosun güzelsin ama bana güzelsin suanda bile mütiş görünüyosun kendine haksızlık etme."dedi ve başımdan öptü Gözde sakinleşmişti. Aslında güzeldim be giyindiklerimiz güzeldi tabi lan ben moda tasarımcısıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 farklı renk
RomanceDüşünceler farklı, bedenler farklı,isimler farklı ama hayaller aynı.