Rüya'nın anlatımıylaBiz bugün Mert'le erken uyanmış ve okula beraber gitme kararı almıştık. Ve şuanda beraber okula yürüyorduk. Kaân birkaç gün önce sakatlanmıştı. Defne ben ve Gözde ponpon kızlar grubuna seçilmiştik. Bu yıl ponpon kızlar için seçmeler yapılacakmış. Ve 20 ye yakın öğrenci seçilecek ve katılan kız sayısı 100 kişi aman ne harika. Bizde çalışmalara başlamıştık hatta hazırdık. Çünkü kızlar yapabiliyordu yetenekleri vardı kurguyu halletmiş ve hatta dansı harika bir yere çekmiştik. Yarında seçemeler vardı ama işte şu eteklerimiz biraz kısaydı işte napalım. Acaba Mert ne diycek.
"Mert."diye
"Ne var?"
"Yok bişey."ne var? Nedir ya nedir yani insan bi dinler ne diycem banane görsün beni öyle yarı çıplak aklı başına gelsin bende o zaman ona ne var? Diycem görsün o.
"Rüya söyle işte be güzelim ne uğraştırıyosun?"
"Ne var söylemiycem işte."
"Söyle öperim."
"Şaka şaka ben sendrn birley saklar mıyım haşa tövbe."
"Hadi Rüyam tatava yapma."
"Sus lan tatavaymış gelmiş burda artistilik yapıyo şerefsiz." Yaklaştı kafamı çevirdi ve öpüp geri çekildi. Ya ben bunun etkisinde kalıyorum ama ayıp oluyo.
"Ya yapma sana bişey olmuyo ben etkisinden çıkmamıyorum. Ayrıca ben niye hala sana vurmadım. Elim kalkmıyo valla elim kalkmıyo."
"Vuramazsın tabi yemez hem sende istiyosun." Bak bakalım yermi. En değerli şeyine geçirem de gör sen. Ayağımı kaldırdım ve hızlıca vurdum.
"Yer canım yer." Yerde kıvranırken bir anda gözleri kapandı. Mert Mert noluyo lan
"Mert aç gözlerini Mert aç lütfen aç yemez tamam şaka yaptım valla yemez söz sana birdaha vurmıycam söz." Dedim göz yaşlaımın arasından şuan hiç mantıklı düşünemiyordum.
"Valla mı?"dedi Mert bir gözü açıkken
"Valla." Lan noluyo şaka mı yaptı bu. Of ben buna her seferinde kanıyorum ya. Bırak kalsın yerde ben gidiyorum ya. Hızlıca yürümeye başladım. O kadar ağlattı pezevenk şimdide şaka yapmış piç, ibne, camış,su aygırı, da- derken bir çift el beni kendine çekti ananı sikiyim gene mi kaçırıyolar. Hayır hayır kaçırmasınlar lütfen lütfen. Gözyaşlarım çoktan akmaya başlamıştı. Her ne kadar korkmuyorum desemde aynı şeyler başıma bir kez daha gelse dayanamazdım yıkılırdım. Kendimi bir anda yerde dizlerimin üstünde ağlarken buldum. Çok korkmuştum nerde bu kızlar daha uyanmadı mı ne biçim kardeşler bunlar ya? Gelsin biri alsın beni burdan. Parfümünden tanıdığım kadarıyla Mert yanıma eğildi ve başımı göğsüne bastırdı.
"Korkuyorsun dimi aynı şeyleri yaşamaktan bize yalan söyledin korkmuyorum demiştin. Her zaman güçlü olmak zorunda değilsin güçlü gidersen çabuk yorulursun. Arada zayıflıyğını belli et."
"Yapamam ben alıştım bi kere siz üzülmeyin diye yalan söyledim ama eğer birdaha öyle birşey ols-"
"Olmıycak olamaz sen benim sevgilimken kimse sana birşey yapamaz. Ben sana aşıkken kimse sana birşey yapmaz sen takma bunları."
"Mert bana yapma böyle şeyler lütfen gerçekten yapma aynı şeyleri Gözde'ye yada Defneye yapılsa yapanı si-" derken yanağımdan öptü.
"Bakıyorum da korkun geçti hadi derse geç kaldık valla sınıfta kalıcaz hem bugün maçta var."
"Ne maçı?"
"Okçuluk unuttum deme sakın."
"Ya uf boşver yeneriz ben diğer oyuncuları gözdüm 4ten 5 ten vuruyorlar rahatça alırız."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 farklı renk
RomanceDüşünceler farklı, bedenler farklı,isimler farklı ama hayaller aynı.