(Multide Defne)
Rüya'nın anlatımıyla
Oturmuş hala ağlıyordum annemler yemeğe çağırdı ama gitmedim istemiyorum canım hiçbişey istemiyor. Yemek yemek su içmek hiçbişey sadece sevdiğim adamı istiyor. Ama nafile. Acaba aşkımı ona göstermediğim için mi böyle düşünüyor. Dünden beri sözleri kafamda yankılanıyor.
'Birinin evinde inlerken basardım!'
'Sen kendini düşünen bir bencilsin'
'Sen benim Rüyamı kabusa çevirdin!'Kabusum evet doğru söylüyor. Belkide bencilim ama aklımda sürekli sevdiklerim var. Belkide bencilimdir ona göre. Ama birinin altında inlemek nedir? Bana hiç mi güvenmedi azcıkta olsa güvenini kazanamadım mı? Neden beni sevdiğini söyledi neden? Gerek yoktu. Yeter artık zırladığım. Ben burda kalmayı planlıyorum temelli. Telefonum çalmaya başladı Gözde arıyordu. Telefonu açtım ve kulağıma götürdüm.
"Rüya nasılsın? Uyuyor muydun?"sesi çok solgundu.
"Hayır uyumuyordum bi sorun mu var?"
"Gelince anlatırım."
"Gözde şey ben burda temelli kalmayı planlıyorum Mert'i görmeye hazır değilim."
"Rüya buraya gelmezsen saçından başından yola yola getiririm zatem Mert iki gündür odandan çıkmıyor. Sinirlerim tepemde. Buğrayla aram dersen bok götürüyor delletme adamı gel şuraya." Dedi ve telefonu kapattı en son araları iyidi ne oldu şimdi ne değişti. Gidince öğrenirim. Burda dört günüm dolmuştu. Defne dün aradı ve olanları anlattı kendi ve Kaân hakkında Kaân Defneyi lunaparka götürmüş falan filan klişeler. Birsürü balon almış birde. Saate baktım iki saatim vardı. Bu eve geldiğimden beri pek bişey yememiştim. Çünkü istemiyorum hemde hiç.
Bavulumu toparladım ve aşağı indim. Annem beni gördü.
"Nereye?"
"Evime."
"Aaa doğru bugün gidiyordun değil mi bende kardeşinin maçı için onunla ilgileniyordum kusura bakma."
"Alıştım merak etme sizde alışmısınız bensiz bi hayata sanki ben sizin çocuğunuz değilmişim gibi davranıyorsunuz sürekli buna alıştım. Sadece sizinle ihtiyaçlarım için konuşuyorum bunda alıştım. O yüzden üzülme bu kadar beni sevmediğinizi biliyorum."
"Ne diyosun Rüya saçmala-"
"Boşver ben gidiyim." Bavulumu kapıdan çıkardım ve arabanın bagajına attım kızlara burdan hediyeler almıştım eminim Gözde Fransadan bir çanta ayakkabı ve ruj ister ve eminim Defne fransadan bende gördüğü flurı moomjean den ve ayakkabıdan ister. Ayrı olarak üçümüzede evde giymek için birer tulum almıştım çok tatlılardı. İnşallah o evde yaşayabilirim. Uçağa giriş yaptım ve biznıs taki yerimi aldım. Tine uçma vakti.
⏱⏱⏱⏱⏱⏱⏱
Sonunda İstanbul kızlar benim bugün geleceğimi bilmiyor onlara haftaya gelicem demiştim. Ve evet uçaktada birşey yemedim. Çünkü gerçekten aç değilim ama sabahtan beride gözlerim kararmıyo değil. Eve doğru arabamı sürdüm ve evin önünde durdum bavulumu aldım ve yukarı çıktım.anahtarım bende olduğu için kapıyı açtım. İçeri girdim keşke girmeseydim salona bir göz attım. Mert Kaân ve Buğra da bizdeydi. Ve ben muslukları zor tutuyorum. Hemen odama adımladım odan pek gözükmüyordu. Kızlara mesaj atarım onları gönderir gelirler. Odama girdim. Ve kızlara mesaj attım.
'Kızlar ben geldim odamdayım erkekleri gönderin ve yanıma gelin size süprizlerim var.' Bu mesajı Defneye attım acaba Gözdeye mi atsa- derken Defnenin çığlığı duyuldu. Koşma sesleri geldi ve odamın kapısı açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 farklı renk
RomanceDüşünceler farklı, bedenler farklı,isimler farklı ama hayaller aynı.