Rüya'nın anlatımıylaBebeğin alınıcağını tam olarak idrak ettiğimde gözlerim kararmıştı kendimi tutamadım. Uyandığımda yanımda elimi tutan merti gördüm. Ve tekrar ağlamaya başladım. Gözde benim kardeşim o şuan çok kötü durumda olmalı. Ama ben ona bi söz vericem. O çocuğun hıncını o şerefsizlerden alıcam illaki Buğra bu işin peşine düşer. Bende peşinde olucam Mert izin versede vermesede. Artık yavaş yavaş hıçkırıyordum. Mert hemen kafasını kaldırdı.
"Ne zaman uyandın?"dedi
"Az önce."dedim sesim titremişti ama yapcak bişey yok.
"Ve uyanır uyanmaz ağlamaya başladın."
"Napiyim mert gülüp oturamam ya ben çok kötüyüm o bebeğin hiçbir suçu yoktu hiçbir günahı yoktu o pezevenkler bilmeden de olsa Gözde'nin canını aldılar zaten. Ama ben kendime söz verdim Mert o çocuğu öldüreni bulunca sikicem buna evet desende hayır desende bişey değişmiycek." Dedim. Kararlıyım sözümden geri dönmem.
"Hayır Rüyam seni tehlikeye atamam."
"Yeterince tehlikedeyim zaten. Kusura bakma Mert ya sizle yada sizsiz ben bu işi bırakmam benimde adamlarım var arayıp bulmam iki saatimi alır." Tabi öyle babamdan çorduğum adamlar ne boka duruyo.
"Tamam Güzelim bizle ol en azından seni koruyabilirim."
"Teşekkürler." Dedim aklıma Gözde gelince gözlerim doldu.
"Gözde nasıl?"
"Ameliyat bitti normal odaya alıyorlar birazdan uyanırmış Buğra yanında." Elimdeki serumu çıkardım ve önceden üstümde olan kot tişört ikilisini giyidim. Ardından odadan ışık hızıyla çıktım tabi Mert te arkamdan. Gözde'nin odasına gelince kapıyı açtım Gözde ağlıyordu. Yanına gittim ve sarıldım.
"Özür dilerim özür dilerim birinizi seçmeliydik çok üzgünüm özür dilerim."dedim
"Senin suçun değildi sakin ol hepsi benim suçumdu inat ettim çekilmedim davadan."dedi Gözde.
"Sen kendini suçlama bir yiğenim daha olur ne olucak ki?" Dedim bu sırada içeriye doktor girdi.
"Doktor bir yiğenim daha olabilecek dimi?"dedim her an kavga çıkartabilirdim.
"Tabiki kurşun ramine zarar vermemiş ama bu sıralar biraz dinlense onun için çok iyi olur."dedi.
"Tamam teşekkürler."dedim ve dışarı gönderdim.
"Bak lan olurmuş yiğenim." Dedim en azından güldürdüm.
"Bende isterim yiğen."dedi al işte kızartmasa olmuyor. Mert tabiki sırıtıyordu. Piç.
"Kes kızım sen bi iyleş göstercem ben sana."dedim ve koltuklardan birine oturdum.
"Ya ya böyle dediğine bakma gözde sen ameliyattaken doktorun yakasına yapışıtı adam anne mi bebek mi diyor Rüya ikiside doktor diyor. Ayrıca sana kan lazım oldu bu çıldırdı al benden hepsni al falan dedi."dedi Buğra ispiyoncu pezevenk
"Kanka dedik bağrımıza bastık hayın çıktın beğ. Neyse buğra ve Mert bi gelsenize dışarı."dedim dışarı çıktık.
"Bu adamaları bulun beraber gidicez bende gelicem ve onların hepsini sikicem tabiki önceliği Buğra sana bırakırım ama banada bırakmak şartıyla.
"Tamamdır." Dedi Buğra. İyiki bu kadar çabuk kabul etti uğraşamazdım. Hemen telefonuma yağıştım. Ve ömer abiyi aradım.
"Alo abi bana birini bulman lazım ya."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 farklı renk
RomanceDüşünceler farklı, bedenler farklı,isimler farklı ama hayaller aynı.