>bar faciası<

208 5 0
                                    

(Multide Gözde)

Defne'nin anlatımıyla

Son günlerde yaşanan olaylar hepimizi germişti. Biraz gevşemeye eğlenmeye ihtiyacımız var. Bunun üzerinde biraz düşünmeliyim. Arkadaşlarımın eğlenmesi için ne yapabilirim?

Şuan evde oturmuş televizyon izliyorduk daha doğrusu flash izliyorduk. Rüya 'kanalı değiştiren kendini boğsun beni uğraştırmasın' demişti bizde el mahkum flash izliyorduk. Kapı çaldı.

"Ben açarrıımm." Dedim hemen kapıya yöneldim ve kapıyı açtım. Erkekler diycektim tam ama artık sevgililerimiz karşımda dikiliyordu ve ellerinde çerezler vardı.

"Buyurun." Tabiki Kaân içeri geçmeden yanağımdan öpüp sarılmayı ihmal etmedi her dakika öpesi var adamın. İçeri girdiler. Gözde ayağa kalktı ve sevgilisine sarıldı. Ama Rüya oturduğu yerde oturuyordu. Mert kollarını açtı.

"Gel gel hadi sarıl özlediğini biliyorum." Rüya garip bir varlıkmış gibi baktı.

"Mert mal mısın? Otursana şuraya garip garip haraketler yapma."

"Off ya benim ki neden böyle yapıyor bozuk bu. Bakın sizinkilere sarılıyor ama benimki çakılmış flash itini izliyor. Of ya napcam ben bu kızla."

"Ha ben bozuğum yani? Git düzgününü bul Mert bende sınıftaki Furkan'a yürürüm o daha yakışıklıklı daha az mal. Ayrıca it sensin be flash candır.

"Furkan kim?" Mert hala bizim sınıfta Furkan diye biri olmadığını kavrayamadı anlaşılan.

"Bozuk olmayan bi arkadaş!"

"Ya uf şaka yaptım. Valla şaka."

"Mert kes sesini az ötede otur. Eee siz niye bu kadar sevgili meraklısısınız be?"

"Hayır Rüya aşkımıza sağdığız."dedim hemen.

"Ayyu götüümm bunu kavgada 'siktim kızım seni' diye bağıran kız mı söylüyor? Bir öğrenci yetiştirdim sanmıştım. Kalbınıza tüküriyim."gözde konuşmaya başladı.

"Öküzsün Rüya uzatma kardeşim." Rüya kötü kötü bakmakla yetindi.

"Beni affetmezsen öperim Rüya." Rüya Mert'e baktı mal mısın? der gibi ama Mert çok ciddiydi.

"Susmazsan dayak yersin Mert."

"Peki sen öyle diyosan." Dedi kırılmıştı işte çocuk. Gülmemek için kendimi zor tutuyorum. Rüya pek tınlamadı. Flash'ı izledi ve Flash bitince odasına gitti. Box yapıyordu belliydi. tavan sallanıyordu çünkü. Mert kalktı ve Rüya'nın odasına ilerledi. Biz de bir film açtık. Ben Sevgilime sokuldum ilk defa bu kadar aşık hissediyordum kendimi.

"Hani öpmemi istiyosan seve seve."karnına dirseğimi geçirdim.

"İyi alıştın öpmeye."

"Sevgilimsin neden olmasın?"

"Sus filmini izle." Ben film izlemiyordum aklımdaki fikri tartıyordum. Kızlarla bara gitsek ya ne olcak ki? Bişey olmaz canım ne olcak.

Film bitmişti Rüya ve Mert odadan çıktı. Fesat sevgilim konuştu.

"Abi naptınız iki saattir içerde?" Rüya'yı gene delletti.

"Dayak yer misin Kaân?" Buğra konumaya başladı.

"Tavsiye etmem haşatın çıkar."

"Bilmez miyim geçen gün kızları bize baktılar diye nasıl dövdüler gördüm."

"İyi o zaman git sevgilinle yiyiş." Dedi. Rüya bu geceyi sağ çıkarısa kendime alkış tutucam.

Bir süre sonra erkekler gitti ve kızlara fikrimi sundum. Onlarda kabul etti.

6 farklı renkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin