(Multide Mert)
Voleybol Maçı
Defne'nin Anlatımıyla
"Rüya'yla aynı kader paylaşıyoruz sadece ben basketbol da oynuyorum. Ha bide Buğra Gözde'yle, Defne ise Kaan ile aynı kaderi paylaşıyorntek fark biz basketbol da oynuyoruz." Mert bunları söyledikten sonra şaşırmış gözlerle Kaan'a döndüm. O da bana bakıyordu. Gerçi ben ne zaman ona dönsem bana bakıyordu ya neyse. Onu hiç voleybol oynarken hayal etmemiştim. Yeşil gözlerine baktım. Çok garip bakıyordu, bi anlam veremedim. Boşverip Rüya ve Mert'in konuşmsına odaklandım. Artık voleybol kurslarına gidecektik . Mert ve Rüya ise ayrıca okçuluk kurslarına gideceklerdi.
Uykunun bedenimi ele geçirmesine izin vermeden erkekleri yolladık. Saat 12'ye geliyordu. Hemen odama geçtim ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.Sabah Gözde'nin bağırmasıyla uyandım. Kapının pervasina yaslanmış bağırıyordu. İçimden bir küfür mırıldanıp , uyandığıma ve artık susması gerektiğine dair birşeyler söyledim. O ise zafer kazanmış edasıyla başını sallayıp, Rüya'nın odasına yöneldi. Bende hemen kalkıp lavaboya gittim. Elimi yüzümü yıkayıp, işlerimi halletim ve Rüya'nın bağırarak küfür etmesini dinleyerek üstümü değiştirdim. Bu kız ya çok sinirli yada uykuyu çok seviyor. Bence C şıkkı ; hepsi.
Hızlıca kızlarla beraber birşeyler yiyip evden çıktık. Yanımıza antreman için şort almıştık .Bugün okuldan sonra antreman vardı ve ben çok heyecanlıydım. Sanırım uzun zamandır voleybol oynamadığım içindi. Yada tamam size yalan söylemicem. Kaan'ın nasıl oynayacağını merak ediyordum.Kaan'ın Anlatımıyla
Antreman kıyafetlerimi de çantama koyduğumda hazırdım. İçerden Buğra'nın "Hadi abi ya bi çanta hazırlıyacaksınız!" diye bağırışını duydum. Ne sabırsız bir çocuk bu ya. Alt tarafı yarım saattir kapıda bekliyor.Neyse hemen daha fazla bağırmaması için odadan çıktım. Daha sonra da hepberaber evden çıktık.
Bugün antreman vardı.Çok heyecanlıyım çünkü Defne de orda olacak. Çok iyi oynuyor olmalı. Çünkü güzel bir fiziği var ve bunu voleybola borçlu sanırım.Ayrıca çok hoş ve kafa bir kız.Mert'in anlatımıyla
Evet bugün ilk antremanımıza başlıycaktık. O yüzden çantama kıyafetlerimi sokuşturdum.
Okula geldik. Ben sorama geçip oturdum sonra Rüya gözlerini avuşturarak geldi. İnanamıyorum hala mı yukusu var dün tavuk gibi en erken o uyudu şimdide gelmiş sıraya kafayı gömmüş yanımda yatıyordu. Saçlarına içimden bi his dokun dokunmassan içinde kalkcak desede diğer tarafa dokunma yanarsın diyordu. Allak bullak oldum iyce .Neyse Rüya derslerin yarısını uyuyarak geçirmişti uyandı uyuyan prenses. Aslında uyanmıyodu da Gözde uyandırdı ve küfür etti çok iyi planlarım var.
"Sabah şerifleriniz hayırlı olsun Rüya hanım iyi uyudunuz mu bari?" Dedim
"Kalkar kaklmaz seni gördüm nasıl hayırlı bigün olabilir ki?" İlla bi laf sokcan adam gibi konuşmayı bilmiyon
"Bugün antreman var."dedim
"Eee"dedi
" geliyosun değil mi?"dedim
"Sanırım."dedi
"Sen hiç uykuya doymaz mısın?"dedim
"Çok soru soruyosun hayır uykuya doymam. Ayrıca sana sorcak bi sorum vardı aklımda. senin yüzünden unuttum."dedi
"Aklına gelince sor uyuyan prenses."dedim
"Of bi sus beee" ya bu kızın dik başlılığı ne olucak ya? Çantasını hazırlarken bile bana laf yetiştiriyo.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
6 farklı renk
RomanceDüşünceler farklı, bedenler farklı,isimler farklı ama hayaller aynı.