>Doğum günü<

232 15 1
                                    

(Multide Kaân)

İnstagram hesabı: 6_farkli_renk

Rüya'nın anlatımıyla

Uyanır uyanmaz Yanımda yatan Gözde'yi gördüm. Ama Defne yoktu. Defne nerde? Erkeklere baktığımda uyuyorlardı daha doğru Mert ve Buğra uyuyordu Kaân yoktu belkide birliktedirler diyip içimi rahatlattım ayağa kalktım ve Gözdenin yanına oturdum. Çok solgun gözüküyordu. Elini tuttum bileklerim sızlasada umursamadım. Benim yüzümdendi o tapa karşılık vermeseydim. Onlar bu halde olmazdı. Aklımdan geçenlere engel Olamıyordum. Göz yaşım Gözde'nin eline düşünce  ağladığımı fark ettim. hemen göz yaşlarımı sildim ve Gözde'nin elinin üstünde yatmaya devam ettim bi süre sonra içimin geçtiğini anladım ama hala Gözde'nin elinde uyuyordum. Uyanmak istemiyorum. Defne' de gelmiş Gözde'nin diğer kolunda yatıyordu. Gözde bi anda uyandı.

"Noluyo lan öldüm mü?" Gülümsedim ve cevap verdim.

"Hayır benden önce Defne uyanmış ve Kaân'la dışarı çıkmışlar sanırım. Bende senin yanında yatmak istedim." Bileklerimi tuttu acısada yüzümü buruşturmadım.

"Acıyo mu?"

"Hayır hiç acımıyo."

"Yalan söyleye miyosun." Dedi ve güldü

"Demekki söylemiyorum" Defne hanım da uyanmıştı.

"Ne ara uyandınız lan?" Aklıma kavgada söyledikleri geldi ilk defa Defne'yi öyle gördüm.

"Defne ben seni akıllı uslu bişey sanardım o kavgada ettiğin küfürler hiç aklıma gelmezdi." Dedim ve hep beraber kahkaha attık. Bu sırada erkekler uyanmıştı. Ama bi gariplik vardı. Buğra da kaân' da iyidi ama Mert yüzümüze bakmıyordu.

"Hayırdır Mert o kadar mı çirkiniz niye bakmıyosun."dedim ve güldüm.

"Baktığım halimle zarar veriyorum baksanıza ne haldesiniz."

"Bu işte suçlu biri varsa benim kendim ettim kendim buldum. O topa sırf sana gıcıklığına karşılık verdim sen karşılama dediğin zaman elimi çekebilirdim. Ama çekmedim dolayısıyla ben yaptım ben buldum."sözlerim onu biraz olsun rahatlatmıştı ki laf sokmaya çalışıyordu kızlar Mert'in konuşmasına kahkahalarla gülüyordu.

"Ha mal olduğunu kabul ediyosun yani?Salaksın sen o kadar sert topa atlanır mı mal?"kızlar hala gülüyordu.

"Ha illa bana şu halimle iş çıkartıcaksın öylemi Mert ellerimi kullanamasamda ayaklarım var unutma ayrıca o kadar sert topa atlamasaydım sayı yiycektik. Benim şuan tek üzüldüğüm şey-"
Ellerime baktım ve devam ettim.

"Maça katılamıycak olmam yoksa bi problem yok."

"Meraklı ettiğin şeye bak biz seni aldırırız merak etme ayrıca doktor daha açıklama yapmadı değil mi?" Bekleyelim görelim."

"Aynen ya daha doktor bişey söylemedi." Dedi Defne
"Biz gelmeden konuştuk doktorla bileklerin 2 güne iyileşirmiş maça katılabileceksin." Dedi Buğra

"Valla mı?" Buğra gülümsedi ve

"Valla." Dedi

"Biz burdan ne zaman çıkıcazz?" Dedim çünkü sıkılmıştım kızlarda bana hak verdi ve Kaân konuşmaya başladı. Birazdan çıkıcaz. Mert gözlerime baktı. Ve benim uykum vardı. Hastaneden çıktıktan sonra kahve almaya gittim çünkü hala uykum vardı uyuyamazdım markete gittim ve nerdeyse bir koli kahve aldım. Kahve içmeden asla uyanamam. Eve doğru adımlarken poşetlerin çok ağır oluğunu fark ettim. Neyse apartmana doğru ilerledim . Bileklerim çok sızlamaya başlamıştı hemde aşırı umarım dikişler kopmuyodur. Anahtarı çıkardım ve eve girdim. Erkekler bizdeydi ben mutfağa doğru ilerledim inşallah beni görmezler  sargı bezlerine baktığımda kan vardı. Lanet olsun tam mutfağa giriyorken Defne gelsene içeri dedi mutfak salondan gözüküyordu. Bence bileklerimi saklarım ya dedim daha mutfağa giremeden mecbur salona geçtim. Mert bana kötü kötü baktı elimdeki poşetleri aldı. Şirince sırıttım ama bileklerim çok acımaya başladı.

6 farklı renkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin