"Lavin kanka gel şuraya işte inatlaşma."
Miraç'a bakıp, omuz silktim. "Gelmiyorum işte. Sevmiyorum o kızı diyorum, sen hala zorluyorsun." dedim. "Lavin abartmıyor musun sence de?" dedi Arden. "Yo abartmıyorum. Bak şimdi." deyip ona baktım. Bahçede gözlerimi gezdirdim. Aradığım kişiyi bulunca sırıttım.
"Kuzey benim yakın arkadaşım aslında. Sizin hatrınıza konuşmuyordum ama madem siz öyle yapıyorsunuz, sakınca yok bence."
Kuzey'e doğru ilerlediğim sırada, kapşonlumdan tutulup geriye doğru çekildim. "Dur bakalım bordo bereli." deyip kaşlarını çattı Arden. Sırıttım. "Pekala o kızı unutuyoruz."
"Aferin. Adam olun."
Başak'a baktım. Gülümseyerek, Kuzey'e bakıyordu. Kaşlarımı kaldırdım. Bunu bize neden söylememişti?!Bu konuyu sonra eşeleyeceğim diyerekten sohbete katıldım.
"Dedikoduyu duydunuz mu?"
Kaşlarımı çatıp, Azra'ya baktım. "Ne dedikodusu be?" dedim. Miraç göz devirdi. "Her zamanki Azra işte. Hiç sevmiyorum dedikoduyu." dedi. Azra hayal kırıklığıyla baktı. "Daha önce böyle bir şey dememiştim? İlk defa duyduğumu söylemek istedim. Sadece dikkat edin diye." deyip yanımızdan uzaklaştı. Kaşlarımı çatıp, Miraç'a baktım. İşaret parmağımı ona sallayarak, "Beni iyi dinle Miraç. Bu kız buraya yeni geldi, alışmaya çalışıyor. Kendisi en yakın arkadaşlarımdan. O neyse, sen de öylesin gözümde. Bu yüzden kavga etmenizi istemiyorum. Anlaşıldı mı?"
"Tamam. Özür dilerim."
"Benden değil, Azra'dan."
Ben yanlarından giderken, Melike ve Giray da gelmişti. "Ne oldu?" dediler. "Önemli bir şey değil." deyip geçiştirdim. "Azra nerede?"
"Miraç'la biraz anlaşamadılar ama olsun."
Azra'yı bulmaya çalışıp başarılı olamayınca, anonimliğe devam etmeye karar verdim.
Bilinmeyen
Naber? Sessizdin bugün?Arden
Bizim okuldasın.Bilinmeyen
Evet. Çok zekisin.Arden
Moralin bozuk gibi?Bilinmeyen
Şen menim moyalimi falan da mı biliyoşuuunBilinmeyen
Arden
LAN ŞÇÖLAŞÇSKLAŞQKŞBilinmeyen
İnsan kalp atar.Arden
İnsan: Kalp atan varlık.Bilinmeyen
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Without me|Texting|
Teen Fiction"Hadi birilerine şaka yapalım." Kaşlarımı çattım. "Neden?" diye sordum. Azra sırıtıp, "Çünkü neden olmasın?" dedi. Kaşlarımı kaldırdım. "Nasıl bir şaka? Açıklasana biraz." deyip ona doğru döndüm. "Okuldan birisine işte. Senin tercihine kalmış. Bi...