0.38

9.7K 531 88
                                    

Arden'den...

Bilinmeyen
*konum*

Gelen mesaja tedirgince baktım. Bundan Lavin'in haberi yoktu. Söylememiştim. Kızmayacağını biliyordum ve söylemeye karar verdim.

"Size bir şey söyleyeceğim."

Masadaki herkes bana baktı. "Bilinmeyeni biliyorsunuz, bu akşam kim olduğunu öğreneceğim. Beni çağırdı." dudaklarımı bastırıp, Lavin'e baktım. "Güzelim, senin için problem olur mu?" diye sordum yavaşça. İçtiği suyu püskürttü. Güldüm. "Bana güzelim mi dedi bu hödük?" diye sordu. Gözlerimi devirdim. "Sanki hiç böyle şeyler demiyorum."

"Evet."

"Aynen."

"Nasıl da biliyor kendini."

"Galatasaray şampiyon!"

Hayretle baktım. "Siz kimin tarafındasınız?"

"Lavin'in."

"Senin değil."

"Galatasaray'ın."

Önümdeki pet şişeyi Miraç'ın kafasına fırlattım. "Sikerim şimdi seni bak. İbne, ben Beşiktaşlıyım. Seni sikerim." diye tısladım. "Ne var oğlum? Şampiyon olduk. Kutlama var bu akşam. Ona gideceğim, prova yapıyorum."

"Siktir git!" dedik Kuzey'le aynı anda. Kaşlarım kalktı. Ben bu çocuğu Lavin'leyken sevmiyordum. İşte şimdi gözüme girmişti. "Sen de mi?" diye sordum. "Yok ben fenerliyim." diye açıkladı. Tekrar aynı konuma gelmişti lavuk. Göz devirdim. "Şaşırmadım." dediğim sırada, bacağıma bir tekme yedim. Şaşkınca, Lavin'e baktım. Sinirle bakıyordu. Omuz silkip, öpücük attım. Kaşları gevşedi ve gülümsedi. Bu haline güldüm.

"Hadi dağılalım artık." dedi Giray. Başımı salladım. Eve gidip, biraz yatıp, dinç bir şekilde gitmeliydim. Sonuçta benim için önemli biriydi.

Ayağa kalktık. "Seni ben bırakırım, Lavin." diyerek kolumu omzuna attım. Birlikte kafeden çıktık. "Heyecanlı olmalısın." dedi gülümseyerek. "Evet, benim için çok önemli. Seni fark etmeme yardımcı oldu." diyerek güldüm. "Neden onu sevmedin?" diye sordu. Omuz silktim. "Sen olmasaydın, kesin onu severdim. Ama şimdi yanımdasın ve sen benim yarımsın." dedim. Gülümsedi.

Without me|Texting|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin