2 Pradžia

384 20 0
                                    

Mila

Sėdėjau ir bandiau susikaupti į teoriją. Usikiau įkyrią sruogą u ausies ir pavelgiau į puodelį. Ir vėl tučias. Trys puodeliai kavos, bet vis vien nuovargis bando mane palauti. Pavelgiau į laikrodį, jau rodė pirma nakties. Atsidusau ir pakilau nuo stalo, prie kurio jau prasėdėjau apie tris valandas.

Svajojau tapti gydytoja, o ja norint būti reikia daug dirbti. Daug mokslo ir bemiegių naktų veda i proto. Turbūt jau seniai sapnuočiau devinta sapną jeigu ne seneliai. Jie mane labai spaudia. Sako, kad turiu visa savo dėmesį sutelkti į mokslus.

Nusineusi indą į virtuvę iploviau ir nusisausinau rankas. Pajaučiau menka skausmą galvoje. Reikia eiti miegoti, nes kitaip ryt ne tik ,kad blogai paraysiu, bet galiu i vis neateiti.

Ijungiau stalinę lempą ir nuingsniavau į miegamąjį. Susitvarkiusi atsigulau, bet miegas visai neėmė manęs. iek tiek pasivarčius, pakilau i lovos ir pavelgiau pro langą.

Perbraukiau delnus per veidą ir pajutau, kaip deinės rankos pirtu galus perėjo menki iurpuliukai, primindami apie keista įvykį "ryto" kavinukėje. Ir kas tada man galėjo nutikti? Atrodė jog mane kakas palietė, bet isigandęs - paleido. It kas tai galėjo būti? velniai priliečiau pirtus prie skruosto ir usimerkiau.

Tikriausiai man tik pasivaideno nuo nuovargio. Pastaruoju metu jaučiuosi vis labiau taip, lyg kone plaukiočiau burbule, kupiname daug neigiamos energijos.

Netgi stovint merkėsi akys, todėl tuoj puoliau į lovą. Jau buvau beumieganti kai lauke pasigirdo skardys moters klyksmas.

Mirtingųjų žemėjeWhere stories live. Discover now