part 1

1K 46 7
                                    

A nevem Jung Hoseok, és most költöztünk a szüleimmel ide Szöulba. Mivel az apám egy hatalmas cégnél dolgozik, sokat utazik, és van, hogy emiatt nekünk is mennünk kell anyával vele, így nagyon sokat költözünk. Legalábbis eddig sokat költöztünk, de most előléptették apát, így vezető lehet egy itteni cégnél. Emiatt természetesen nagyon büszkék voltunk rá, és titkon annak is örültünk, hogy így talán egy kicsivel több ideig maradunk itt, Szöulban. A szüleim mindenben támogatnak, mégis a sok költözés miatt nagyon kevés barátom van, így sokszor érzem magam magányosnak. Ha egy kicsivel tényleg tudnánk tovább maradni, lehetnének rendes, igazi barátaim...
Talán az egyetlen velem közel egykorú ember akivel azóta barátok vagyunk amióta az eszemet tudom, az Namjoon. Úgy tudom hogy most ő is itt tanul Szöulban egy olyan fősulin, ahol rappernek tanul. De van még sok más érdekes szak is ezen kívül. Például ott van a tánc szak...
Szintén amióta az eszemet tudom, mindíg is táncoltam, és nagyon szeretem! Lehet elgondolkodom ezen a szakon. De ugyanakkor a rappelés is érdekel, és már próbáltam is, és egyesek szerint ha komolyabban foglalkoznék vele, akkor akár egy bandába is bekerülhetnék. De van még ének és egy "sima" tagozat is. (A "sima" tagozatosok nem tanulnak külön idolnak.)
Jah, hogy nem említettem volna? Én is szeretnék egy híres idol lenni. Bekerülni egy bandába, akár a tánctudásommal, vagy akár a rappeléssel. Ez egy kiskori vágyam, ami egy kicsit elérhetőbbé vált azzal, hogy Szöulba költöztünk. Nade ennyit magamról.
Éppen Nammal chateltem, amikor meghallottam anyukám hangját: -Hobi, szivem kész az ebéd!-szolt fel a szobámba. -Egy pillanat és megyek!-ezzel elköszöntem Namtól, és lementem a konyhába.
-Mi lesz a kaja? Éhen halok!-érdeklődök anyától, aki mintha nem is hallotta volna lépett ki a konyhából. -Valami baj van?-kérdezem azonnal, és már erednék is anya után a konyha irányába, amikoris megtorpanok a küszöbön. -Hát ez?-kérdezem meglepődve a tűzhelyet bámulva, és a házban terjengő illatokra fókuszálva. -Nagy nap ez a mai, Hoseok! Ma kell eldöntened hogy melyik fősulira szeretnél járni! Gondoltam segít a döntésben, ha a kedvencedet főzöm. -mosolyodott el anya, én pedig hirtelen szóhoz sem jutottam. Azzal én is tisztában voltam, hogy a mai napon kell választanom, de álmomban sem gondoltam volna, hogy anya így rákészül. Végül csak egy szánalmas köszönömöt tudtam mondani, és leültünk enni. -Apa ma is dolgozik? -kérdeztem meg kis idő múlva. -Igen, és csak későn ér haza, úgyhogy miénk az egész nap! -mosolyodott el ismét. Ismertem ezt a fajta mosolyát. Túl sokszor láttam már. Boldog, hogy ilyen sikeres apa, de nagyon hiányzik neki. Látszik rajta. Majd' megszakad a szívem, hogy így kell őt látnom. Persze ezt igyekszik eltitkolni, de nem vagyok már kisgyerek, és ismerem annyira, hogy lássam rajta hogyha valami nem oké. Mire gondolatmenetem végére értem, mind a ketten befejeztük az ebédet, és mondtam anyának hogy pihenjen le, majd én elpakolok, de ő ebből természetesen nem engedett. -Szó sem lehet róla Hobi, neked most az iskolákon kell hogy gondolkodj. Fogy az idő! Ezt majd megoldom én. -mondta. -De...-kezdtem volna ellenkezni, de félbeszakított. -Nincs de! Ezt én megcsinálom, te addig agyalj, és ha végeztem, megbeszéljük mire jutottál. Oké? -zárta rövidre a kis "vitánkat". -Oké...- egyeztem bele végül. -De ha bármi segítség kell, szólj! A szobámban leszek. -ezzel sarkon fordultam és felmentem a szobámba. Amikor felértem, rögtön az ágyba vetettem magam, és megnéztem az értesítéseimet instagrammon. Ezt hamar meguntam, úgyhogy anya tanácsára böngészni kezdtem az iskolák között, habár legbellül éreztem, hogy abban az iskolában van a helyem, ahol Namjoon tanul. Márcsak azt kéne eldönteni, hogy a tánc szakra, ami az életemet jelentette eddig, vagy a rap szakra, ahova Nam is jár, és esetleg kipróbálhatnám magam ebben az ágazatban is.
Éppen ezzel kapcsolatban volt tele a fejem gondolatokkal, amikor a telefonom csörgése zavart meg. Namjoon volt.
-Szevasz!
-Hello!
-Na, sikerült már döntened, hogy hova szeretnél járni? -érdeklődött
-Hát, egyenlőre még 2 suli között vacilálok, és kb. 3 szakon ezeken bellül. -vallottam be.
-Az nem is vészes! Melyik az a kettő?
-Ahova te jársz, és egy a város másik végén.
-Azta...-hallottam meg meglepődött hangját kis idő múlva. -Hogy lehet az, hogy kicsi korunk óta legjobb barátok vagyunk, és nem tudtam róla hogy idol akarsz lenni? -kérdezte inkább magától, mintsem tőlem.
-Nem került elő ez a téma soha. És amikor megtudtam, hogy neked is ez a vágyad, kicsit irigykedtem is, mert neked itt volt egyből a lehetőséged, hogy bekerülhess.
-Nahát Hobi, ezt nem is tudtam. -modta talán még az előzőnél is meglepettebb hangon.
-Nem tudhattad. Ezt senkinek sem mondtam el. Még a szüleim is csak akkor tudták meg, amikor közölték, hogy Szöulba költözünk, és túlságosan is örültem neki. -vallottam be neki az igazat ismét.
-Huh Hobi, ha tényleg ennyire érdekel, akkor ezt a fősulit ahova én járok, csak ajánlani tudom. Itt tényleg felkészítenek az idolok életére, és rengeteg programmal és csapatépítő foglalkozással várnak mindenkit! Melyik szak érdekelne? -kérdezte barátságosan, de lehetett hallani a hangján hogy teljesen lázba jött a témától.
-A tánc és a rap.
-Rappeléssel is foglalkozol? -lepődött meg ismét barátom.
-Hát, próbáltam már, és egyesek szerint jól ment, és nekem is tetszik.
-Milyen dolgok derülnek ki itt rólad, Jung Hoseok... Alig pár hónapja nem hallottam felőled, és egy teljesen más emberrel beszélek most. -mondta még mindíg ledöbbenve.
-Hát, igen... Kicsit megváltoztam. -nevettem fel kínosan.
-Na mindegy is. Ha tényleg komolyan gondolod akármelyik szakot, én csak örömmel hallom, ha egy fősulira fogunk járni. -mondta, és lehetett hallani hangján hogy örül.
-Ezt örömmel hallom. -mondtam én is mosolyogva -viszont elköszönök Joonei, mert még ezer dolgom van. Majd megírom, hogy végül mire esett a választásom. -köszöntem el.
-Rendben, várom. -mondta.
-Akkor szia!
-Szia, Hobi! -ezzel bontotta a vonalat.

--------------------------------------------------

Sziasztok!
Ez egy kisebb Yoonseok ff lenne, remélem tetszeni fog majd!☺
Az esetleges helyesírási hibákért bocsánat 😅
Várom a visszajelzéseket a sztoryval kapcsolatban.
Szép napot! 😘

You are my Hope!  (Yoonseok/Sope ff.)Where stories live. Discover now