Még élek

269 13 17
                                    

Nem is tudom hol kezdjem...

Megígértem nektek, hogy még sulikezdés előtt jelentkezem az új résszel, ehhez képest hónapokra eltűntem. Ennek több oka is van, de a legfőbb problémám az iskolakezdés.

Amint azt említettem már, én most kezdtem a 9. osztályt, és még nem tudtam mi vár rám. Egy új közösség, amit meg kellet szokni, megpróbálni beilleszkedni, és ez lehet valakinek nem nagy feladat, de nekem nem megy könnyen. Emellett az új tanárokat is meg kellett szokni stb...

Namost...

Én egy NYEK-es osztályba járok, ami annyit jelent, hogy szinte csak idegen nyelvi óráim vannak, amire elég sokat kell készülni. Szabadidőm szinte semmi nincs, és ezt most nem kifogásnak és panaszkodásnak szánom, de ez tényleg így van. Ezek most gyanítom senkit nem igazán érdekelnek, de úgy voltam vele, hogy szeretném tisztázni a dolgokat.

Ami a könyvet illeti, fogalmam sincs mikor tudom hozni a folytatást, de igyekszem vele! (Már, ha van még rá igény).

Idő közben meglett a 2K megtekintés is, amit először el sem akartam hinni, hiszen nagyon csúnyán itt hagytalak titeket, és mégis...

Nagyon köszönöm!💜💜

Nektek jól megy a suli? Várjátok a karácsonyt?

A folytatással pedig tényleg igyekszem, de lehet, hogy csak a téli szünetben sikerül hoznom😥.

You are my Hope!  (Yoonseok/Sope ff.)Where stories live. Discover now