Bölüm 6: Hazır Mısın?

19 9 6
                                    

Ben:
- Sen nasıl insansın ya bu nasıl ölüm haberi iyi diye ölüm haberi mi verilir hele ki benim sevgilime benim sevgilimin ölmesi hoşuna mı gitti p*ç.

Jimin, jungkook beni durdurmaya çalışıyorlardı. Cok da haklılardı adam insandı ve ben vampir gücümle dövüyordum. Ama aklımdan çıkmıyor İYİ İYİ DEDİ SEVGİLİMİN ÖLMESİNE.

Onlar beni çekince son bir kuvvetle adama yaklaştım vurdum ve "Yerinde olsam kimseye söylemem söyleme TAMAM MI?" dedim. Jungkook ve Jimin beni birkez daha tuttular. Adam ise arkasına bile bakmadan kaçmakla meşguldü o an.

Ben ise olayın şokuna bir kez daha varmıstım. Yine bir sinir krizi geçiriyordum ama bu farklıydı bu sefer kısık sesle "Hayır... Ölmedi, Ölemez, beni bırakamaz benim kalbim hazaldı... o da öldü. Şimdi söyleyin ben nasıl yaşayacağım?" dedim ağlamaktan kızarmış gözlerimle.

***
Bu bölüm benden nebissen , yeonhegook ve petekyildiz07Yildiz' a armağan olsun.

Suga'dan
Hala anlamıyordum ya da anlamak istemiyordum. Hazal, sevgilim nasıl ölebilirdi. Bunca zaman kaza yapmamış kız nasîl kaza yapıp ölebilirdi. Hayat Hazal'ı benden almak için mi karşıma çıkarmıştı? Hayat sonsuz hayatımı zehir etmek için mi almıştı onu? Bir dakika bir dakika sonsuz,sonsuz hayat... Tabi ya Hazal insandı Hazal insandı. Bu durumda vampir olabilirdi. Olamama ihtimali vardı ama olma ihtimali de vardı. En azından ölmesinden iyiydi...
Ben:
- Hadi siz gidin.
Petek:
-As...la...ol....maz
Jhope:
-Suga haklı olabilir yapabileceğimiz bir şey kalmadı. Daha çok acı çektirir bu size.
Zeynep B.:
- O da ölerken çok acı çekmiş midir? Bu söz üzerine biraz sustuk.
Suga:
-Tamam şöyle yapıyoruz ben ve jungkook burada kalıyor. Ben Hazal'la son birkez konuşacağım. Kızlar sizide eve bırakırız. Biz sonra geliriz.
Petek:
-Ol...maz morga kaldırana kadar görebiliriz ve ben göreceğim.
Jimin:
-Aşkım dedi hüzün ve acıyı barındıran bir sesle.
Petek:
-Olmaz Jimin dedi yine aynı tınıda
Irmak:
-Petek gel lütfen diyince Petek daha fazla itiraz edemedi ona bile hali yoktu. Jungkookla beraber kalınca Jungkook bana döndü.
Jungkook:
-Bu neydi şimdi Suga.
Ben:
-Dinle planım var. Hazalı vampir yapmam lazım.
Jungkook:
-Olmama ihtimali de var ama
Ben:
-Evet ama...  Oladabilir. Senden isteğim kameralar.
Jungkook:
-Şimdi anladım tamam ben hallolunca semi ararım.
Ben:
-Tamam sağol.

2 Dk bile geçmeden telefonum çaldı ben de odaya girdim.  Hazal her zamanki gibi ,muhteşem bir şekilde, uyuyordu. Lakin eğer bir şey yapmazsam bu hep olacaktı.
Ben:
-Hazır mısın sevgilim? Galiba hazırsın. Mümkün olduğunca canını az acıtacağım. Bu sözden sonra vampir dişlerimi çıkarıp Hazal'ın boynunu ısırdım ve vampir edecek kadar uzun bir süre kanını emdim. İtiraf etmeliyim ki hayatımda içtiğim en güzel insan kanlarından biriydi. Yani ben ilk vampir olduğumda çok kontrolsüzdüm ve biraz içmiş olabilirim. Her neyse şu konuyu kapatalım. Hastanede kimsenin göremeyeceği hızla Jungkook ve benim daha önce müzik yaparken kullandığımız eve götürdüm. Onu kendi odama, yatağıma yatırdım. Sonrada maalesef geri dönmek zprundaydım ve döndüm.

Herkese selam bu bölüm biraz sizi ßaşırttı galiba ne de olsa öldü sanıyordunuz. Ama olsun şaşırtmak benim için

Kaderin Oyunu/ Kalbime Fısılda(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin