Bölüm2: İlk sevgilin yoğun bakımda Suga

86 8 1
                                    

Saat: 03.38
Ellerim titriyordu tıpkı sesim gibi. Ben hızlıca jhope'u aradım uyumamasını umarak. Jhope telefonu anında açtı. İşte benim canım sevgilim.
Ben "Alo" dedim titreyen sesimle. Jhope "Aşkım bir sorun mu var? Ah pardon tabi ki var bu saatte aramana ve sesine bakarsak öyle değil mi?" Ben lafı uzatmadan "Jhope biz hastanedeyiz. Buraya gelin. Lütfen çok korkuyorum jhope" dedim. O bir an tamamen değişerek "Aşkım sana bir sey mi oldu?" Ben "Hayır ama hazal yoğun bakımda." dedim. Tam kapatacakken bir daha konuştu "Konum at geliyoruz." tabi ya konum atmadan nasıl geleceklerse. Ben telefonu kapatıp whatsapp a girdim. En üst sırada bulunan umudummmm a tıklayıp  hastanenin konumunu  attım. Sonra da tıpkı yarım saattir yaptığım gibi gözlerimi ameliyathane yazan odaya diktim.

Jhope'tan
Üzerimdeki şoku hızla bir kenara bırakıp "Kalkın" diye bağırdım. Çığlık atarcasına.  Oda arkadaşım Jungkook sinirlice kalktı.
Jungkook:
-Ne bağırıyorsun Jhope?
Ben:
-Kızlar derken odaya Jimin ve Suga geldi.
Suga:
-Sen ne hakla beni ikinci sevgilimden ayırırsın (yastığını kastediyor).
Ben:
-Suga
Suga:
-Ne var ne?
Ben:
- İlk sevgilin yoğun bakımda Suga.
Jimin/Jungkook/Suga:
-Ne??!!
Suga:
- Şa-şa-ka di mi jhope?

Ben başımı olumsuz anlamda salladım.

Jimin:
- koşun der.
O sırada sesten uyanmış jin arem ve tae odaya girer.

Arem:
-Ne oluyor burada?
Jin:
-Aynen
V:
-Böyle koştuklarına göre önemli bir sey hadi acele edelim.

Arabaya bindiklerinde sevgilimin benim telefonuma attıkları konumla hızla hastaneye geliriz. Hastaneye geldiğimizde
hemen danışmaya gideriz.
Suga:
- Hazal Şen kaç numaralı odada yatıyor acaba?
Hemşire:
-Siz neyi oluyorsunuz acaba?
Suga:
-Sana ne kardeşim neyi oluyorsam oluyorum.Kaç numaralı odada sen onu söyle bana
Hemşire:
- Şu an ameliyathane de birazdan 156 numarakı odaya alınacak ikisi de sekizinci katta.

Suga bu söz üzerine asansöre yönelir. Baktı ki on beşinci katta insanlı bir ortamda diye hızını kullanmadan çıkar sekizinci kata. O sırada hemşire de arkasından söylenir "Yok ya tipik odun. Al eve yak. Ne soru cevaplıyor ne de bir teşekkür ediyor. Yok ya kadersiz miyim, hastanede dura dura hasta mı oldum. Yoksa bütün insanlar mı sorunlu?" diye. Suga ve diger bts üyeleri bunu duyar vampirliklsayesinde ya da beş duyu organının da en üst seviyeye çekmesiyle.

Selam kitabımın okuyucuları. Bildiğiniz üzere bir süre önce ilk kitabımın finalini yaptım ve size Kaderin Oyunu'nun devam eeceğini söyledim. Ben sözümü tuttum ve kitaba devam ediyorum.

Şimdi size kötü haberlerim var. Aslında çokta kötü sayılmaz. Bu kitabımda ilk bölümden başlıyarak uzun bir süre  "hüzün" temel olacak. Dediğim gibi kötü haber sayılmaz.

Yeni kitabımda da en büyük destekçim sizlersiniz bu yüzden oylarınızı ve yorumlarınızı eksik etmeyin. Hepinizi çok seviyorum kendinize iyi bakın.

Kaderin Oyunu/ Kalbime Fısılda(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin