Jhope:
-Gelir adam sana deliler gibi aşık
Ben:
-Değil
Jhope:
-Öyle
Ben:
-Değil... Hadi diyelim ki öyle ben değilim ya sen benim hislerime de inanmıyorsun? Ya da seni bırakıp gidebileceğimi mi düşünüyorsun? Bu mu inandığın?
Jhope:
-Ne tabi ki de hayır Zeynep bak ben onu demek-
Ben:
-Jhope belki de biraz yalnız kalmaya ihtiyacım7z vardır ha.
Jhope:
-Hayır yok. Sadece ben fazla kıskancım ve -derin bir iç çekti- pekala özür dilerim.
Ben:
-Tamam ben de özür dilerim seni anlamam lazım. Bir kadın sana bunları dese boğarım.
Jhope:
-Anlamana sevindjm. Barıştık?
Ben:
-Barıştık.***
Bu bölüm benden yeonhegook a gelsin.
2 Gün Sonra...
Irmak'tan
Sabah bilinmez bir nedenle erkenden kalktım. Nedense kötü şeyler olacağını hissediyordum. Ama neden bende bilmiyordum. Aşağı indiğimde kahvaltı hazırlayan Ayşe'ye selam verip dolaba yöneldim. İçinden bir bardak soğukk süt çıkardım. Daha sonra dünden beri fırında bekleyen damla çikolatalı kurabiyelerden çıkarıp odama yöneldim. Bir süre tumblr da gezdim. Sıkılıp oradan da çıktım ve instangram a girdim. O an La&Lisa♡Monaban adlı bir kişiden mesajımın olduğunu gördüm. Kişiyi tanımıyordum ama sebepsiz yere merak ettim. Mesaja girdiğimde saçma bir cümle beni karşıladı.Gerçekleri öğrenmek ister misin?
Bunlar hep filmlerden oluyor işte kim bilir ne saçmalıyor. Neyse cevap yazayım da ayıp olmasın. Aman bana ne olursa olsun. Ya da yazıp engelliyim. Evet bu daha iyi bir fikir.
Neyden bahsediyorsun bilmiyorum ama zerre umrumda değil. Yakışıklı bir sevgilim çoook iyi arkadaşlarım var. Beni bu laflarla kandırma canım. dedim ve engellemek üzere mesajdan çıktım. Tam engeli basacakken bir mesaj daha geldi. Anlamadım önceden mi yazıyor bunca mesajı? Merakla bir kez daha girdim. Bu merak başıma iş açacak ama neyse.
La&Lisa♡Monaban
Bende yakışıklı sevgili kısmında uyarmak istiyorum zaten. Jungkook eğer senin sevgilinse ayakta uyuyorsun be kızım. Hala gerçekleri görmek istemediğine emin misin?Sinirle soludum Jungkook yapmazdı yani yapmamalıydı.
Ben
Kanıtın var mı?La&Lisa♡Monaban
Bugün o kızla 14:00 da Montastiaka kafede buluşacaklar. Gelirsen görürsün.Ben
Yalan söylüyorsan bittin.La&Lisa♡Monaban
Sevgilinden ayrılmanı istemem o yüzden keşke yalan söylüyor olsam diyorum. Ama maalesef bunu sende göreceksin.Bu mesaj üzerine sinirle çıktım. Evim oraya uzak sayılırdı yaklaşık 40 dakikalık bir yolum vardı ve saat 13:05'ti. Anlaşılan hızlı olmalıyım. Eğer doğruysa bittin sen Jungkook. Hemen hazırlanıp çıktım.
Irmak'ın GiydiğiÜzerimi giyindikten sonra kimseye haber vermeden çıktım ve bir taksiye atladım. Aslında arabam da vardı ama şimdi onunla uğraşamazdım. Saat 14:03 te kafeye girişimi yapmamla şok kesildim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/ Kalbime Fısılda(Tamamlandı)
VampireÖlüm nedir? Ölüm dünyadaki herkesin tadacağı bir gerçektir. Ya da biz insanlar öyle düsünüyoruzdur. Kim bilir? Ölüm hiçbir zaman istenmeyen bir sondur. Ölüm bedenin yok olması diye tanımlanırken gerçekte ruhların yok olmasıdır. Ölüm bedenin değil ru...