Acaba ne tepki vericek? Vampir olduğunu öğrendiğinde şaşıracak ama mutlu olabilecek mi? Umarım olur. Gerçi neden olmasın ki? Ben varın sonsuza dek beraber süreceğimiz bir hayatımız var. Onu daha güçlü kılan güçleri var. Ama kan içmek? İşte petek'in vicdanı burada zorlanacak. Ama alışacaktır değil mi? Zaten içmeden yaşayamaz. Yaşar ama yaşayamayacağı kadar iğrenç şekilde. Uf bu ijtimali saymak istemiyorum umarım gekmez başıma.
Bu konuda kafa yorup arkama yaslandığımda Petek'e baktım. Ne kadar tatlı duruyordu. Tam bir kız çocuğuydu ayrıca artık uzamış olan kakülleriyle de tamamlanıyordu. Dudakları dolgun ve tatlı bir pembesi vardı. Ayrıca o renk kızardığında ortaya çıkan renkle güzel bir uyum oluşturuyordu. Tek sıkıntısı çok fazla kızarıyordu. Eylemleri geçtim, sözlerle bile etkileniyor ve kızarıyordu. Ama onu bu halleriyke seviyordum komik durumu düşüyordu ama bu onu daha da kız çocuğu gibi gösteriyordu.
***
Jimin'den
Yaklaşık beş saat sonra Petek'in gözleri ağır ağır açıldı. Bana baktı sonrasında ise susadığını fark etti. Oysa bilmiyordu ki o kana susamak.
"Jimin"
"Aşkım"Petek:
-No oldu bana?
Ben:
-Kendi gözlerinde görmeye ne derein diyip onu aynaya yaklaştırdım o ise anlamaz gözlerle kendini inceledi. Ben de o an kulağımı kapattım çığlığa karşı. Petek bana sordu.
"Neden kulaklarını kapattın?"
Ben:
-Tepkin için
Petek:
-Vampir olmak kötü değil ki senle güzel ve sonsuz bir ömür...
Ben:
-Ama gözlerin-
Petek:
-Ne varmış gözlerimde diyip aynaya yòneldi sonra çığlığı bastı kulağım patladı o nasıl bir ses ya. O an "Kaderden kaçış yok" diye mırıldandım ve derin bir off çektim Petek ise benim bu tepkime karşı kolumu çimdikledi. Sonra da "Onu boşver de bu gözlerden nasıl kurtulacağım onu söyle" dedi.Cidden boşver mi? Sevdiği adamın kulağı gitti sağır seni bile duyamayacak boşver mi? Kulak önemli bu adam bir daha müzik dinleyemeyecek, seninle normal bir şekilde konuşamayacak, arkadan biri ou takip etse bayıltsa duyamayacak ve senin tepkin bu mu sevdiğim gülüşüne aşık olduğum kadın?
Ona dönüp "Birkaç güne geçecek boşver" dedim. Boşvere de belli belirsiz bir baskı yaptım. Daha doğrusu baskı yapmak istedim sonra trip çekmemek için normal söylemeye çalıştım ve ortaya karışık tuhaf bir ses çıktı.
Zeynep Yaren'den
Gözlerimi açtığımda V labirente bir şeyler okuyordu. Kıyamet yaklaştı heralde. Bir dakika ya da ben öldüm tabi ya hepsi o Ayşe yüzünden o içiceği oraya koymasa- İçecek mi? Şimdi ben...Vampir miyim? Ama bu çok saçma benim vampir oluş hayallerim böyle değildi. Ha siz bilmiyorsunuz değil mi? Ben V' nim vampir olduğunu öğrendikten sonra vampir olmak istedim. Daha doğrusu beni başka birinin ısırmasını sonra da V'nin korkuyla yüzüme bakıp 'Kendimi tutabilecek miyim?' diye düşünmesini sonra da güzel kokulu kanımı korkarak içmesini zorlanarak bırakmasını daha sonra da vampir olup onla sonsuz bir ömür yaşayacağımı hayal ederdim. Yani şimdi de sonsuz bir ömürüm var ama o sahneler yok. Onlar hep Rukiye ve Zeynep'i bulur zaten. Hıh.O an V başını kaldırdı ve bana döndü. Beni uyanık görünce açılmış gözleriyle yanıma geldi ve "Aşkım" dedi o kalın ama benim içkn pamuk kadar yumuşak sesiyle. Bende ona sarıldım.
...
Her şeyi bana anlattı. Vampirlerin özelliklerine kadar şimdi V ile güçlerimi öğreniyordum bana ateşin kontrolünü seçmemi söyledi. Çünkü ateş hem gücü hem dr öfkeyi temsil ediyordu vr bunlar arasînda iyi bir denge kurmak gerekiyordu. E o işte benim adım bebeğim.
Yarım saat tam yarım saattir gücümü oğrenmiş yetmemiş vampir hızımı kullanmayı öğrenmiştim ve hız olayından dolayı bacaklarım ağrıyordu. V bana yeni olduğum için vampir hızını kullanırken böyle olacağını söylemişti zaten.
Petek'ten
Jimin ile beraber vampir özelliklerimi kontrol etmeyi öğrenmiştik. Ama benim sakarlığım ve eğlenceli yönlerim sayaseinde oldukça zevkli bir ders olmuştu. En son gülmekten yere düştüğümü hatırlıyorum çok iyiydi. Seul da da biraz gezdikten sonra eve gittik. Ben hem açıklamadan kaçmak hem de yorgun olduğumdan dolayı odama çıktım. Ve bu güzel günü düsündüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/ Kalbime Fısılda(Tamamlandı)
VampireÖlüm nedir? Ölüm dünyadaki herkesin tadacağı bir gerçektir. Ya da biz insanlar öyle düsünüyoruzdur. Kim bilir? Ölüm hiçbir zaman istenmeyen bir sondur. Ölüm bedenin yok olması diye tanımlanırken gerçekte ruhların yok olmasıdır. Ölüm bedenin değil ru...