Bölüm 16: Kilitli Oda

14 6 0
                                    

Ben
Altına da bunu yazmış
"Bazen aşkı siz değil, aşk sizi bulur. Bazende bu aşk yaptırır size herşeyi. İşte o an kötü olduğunu bile bile yaparsınız."

Benim Gönlümü Çalan Tavşan Adam...
Irmakcsinirli olmak hakkın ama bir süre sessiz kalalım Bambam var işin ucunda

Ben
Bende öyle düşünüyorum zaten.

Benim Gönlümü Çalan Tavşan Adam...
İnanmalı mıyım?

Ben
Bu sefer evet neyse uykum var benim bye.

Benim Gönlümü Çalan Tavşan Adam...
Bye

(Benim Gönlümü Çalan Tavşan Adam... çevrimdışı)

Telefonumu yanımdaki masaya koyup yattım. Bambam için bir şey yapamam ama kıza bildiğimi belli edebilirim. Bunda bir sakınca yoktur. Yani yoktur değil mi?

***

Bugün yine bizim ekip olarak got7 ve blackpink ile buluşmamız gerekti. Artık sinir olsamda ya onlar bizde ya da biz onlarda oluyoruz. Sevgilimle baş başa kalmayı özledim. Got7 üyeleri ve sevgilileri bugün sevgililerimizin evine gitmişler. Hem de sabah 9:00'da. Kim bilir dertleri ne? Bu kadar tepki göstermeye başladım çünküben jisoo'dan, petek rose'dan, hazal jennie'den ve Irmak lisa'dan hiç hoşlanmıyor. Çünkü sevgili blackpink sevgilileri olmasına rağmen sevgilimize karşı çok rahat davranıyorum. Allahtan Jhope Jisoo'yu olabildiğince uzak tutuyor. İşte benim sevgilim. Sabahın 10:00'da kalktım bu yüzden. Hazal'da kalktı çünkü Jennie'nin Suga'nın yanımda olduğunu biliyordur. Umarım bir şey olmadan hayatımızdan silinirsiniz amin.

Sevgililerimizin evine gittiğimizde kapıyı Jin ve JB açtı. Selamlaştıktan sonra odaya geçtik. Suga yoktu. Yani odasındaydı büyük ihtimal.

Hazal'dan
Eve geldiğimizde Suga yoktu. Büyük ihtimal odasındadır diyip odasına çıktım. Öyle de oldu odasındaydı. Ben geldiğimds hızla telefon konuşmasını bitirip bana döndü.
Suga:
-Hoşgeldin birtanem
Ben:
-Hoşbulduk hayatım. E neden aşağı inmedin?
Suga:
-Telefonla konuşmak için çıkmıştım hadi inelim.
Almak istediğim cevap bu değildi 'inmeyelim' diye bas bas bağırıyor içim. Ya da dur şimdi suga aklımı okur felan 'niye?' der bende açıklama yapmak zorunda kalırım. Bu durumda Jennie sohbetimizin konusu olur ve ben yine sinirlenirim. Ağzımızın tadı kaçmasın şimdi gerek yok buna. Aşağı en iyisi

Yarım Saat Sonra ...
Jennie su almak için yukarı doğru çıkmıştı. Suga ise telefonla konuşuyordu. Sabahtan beri kim arıyordu kim bilir. Jennie mutfağa gideli 20 dakika olmuştu. Allah aşkına ben bu sürede bir bidon içerim sen napıyorsun jennie. O an aklıma düşen düşünce ike izin isteyip yukarı çıktım. Umarım Suga ile değiksindir Jennie umarım.

Yukarı kata gittiğimde sesler geliyordu. Hemde Suga'nın odasından. Su içen Jennie de olmadığına göre bittin sen Jennie. Ve Suga. Artık kalbimde en ufacık yere sahip değilsin Suga.

Ben bunları düşünürken kapı açıldı bende kapı açılanana kadar kollarını göğsünün az altında kenetlemiş ve bur ayağını yere vurup duran kadın profilimi aldım.

Kapı açıldığında suga beni gördü ve 'Aşkım' dedi o öyle seslenince onu unutmanın çok zor hatta imkansız olduğunu fark ettim. Ama unutmasam da bana olan ihanetini unutacak değilim.
"Bana bunu nasıl yaparsın Suga" diyip bütün hızımla çıktım. Suga arkamdan gelir gibi oldu o sırada Jennie onun elini tutup "Boş ver Yoongi" dedi. Boş vor yoongo miş uyuz şey. Onları umursamadan bahçeye çıktım eve gidecektim ama bir süre burada kalmak en iyisiydi.

Kaderin Oyunu/ Kalbime Fısılda(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin