Bölüm 23: Su Değil Mi?

11 6 0
                                    

O an şaşırdım hem de fazlaca. Ayşe'nin çiçeklerde iyi olduğunu biliyordum ama çiçekler yüzünden vampir olacağını bilemezdim. Çiçeklerle vampir olunacağını da bilemezdim.

Jin:
-Tamam o zaman bunu diğerlerine de söyliyelim. Bugün toparlan yarın söyleriz sana alıncaklarını sanmıyorum. Alınırsalar da ben yanındayım, diyip tebessüm ettim. O da karşılık olarak etti içi rahat degildi ama benim için yapacağını biliyordum çünkü ben onu tanıyordum.

***

Petek'ten
Ayşe bize bir şey söylemek istediğini söyoeyip labiremte çağırımca gittim. Merak etmißtim üstelik 7'mizi deği 14'ümüzü de çağırıyordu. Labirente gittiğimde kimse yoktu bende kitapların arasında gezinmeye başladım. O an biri arkama dokunup 'bööö' dedi. Korkuyla sıçradım bu hareketten korkamdım anlamsızca. Arkamı döndüğümde Zeynep yaren'i gördüm.
"Kalbime indiriyordun" dedim. O ise sırıttı. Birlikte gezdik, gezdik, gezdik.  Saatlerce. Aslında bir kaç dakika oluyor. Ama saf ben "ben ömden gideyim" dedim ve zaman kanununu unuttum bu durumda 5 dakika önden gitmek = 5 saat önce gelmek. Yalnız şu an fark ettim çok susadım çooooooook.
Laboratuarda gezerken su gibi saydam bir sıvı gördüm. Aslında suydu ama laboratuarda olunca emin olamıyordum. Aman emin olmasam ne olur. Ölüyorum susuzluktan hemen suyu kafama diktim. Ve arkamdan gelen Zeynep de suyu alıp içti. O an uçan halının üzerinde bizim tayfa geldi.
Ben "Eee... ne söyleyecelsin bize ayşe?" dedim. Ayşe de "Geçin şöyle" dedi. Biz yerimize geçtiğimizde Ayşe konuşmaya başladı.
Ayşe:
- Öncellikle üzgünüm. Bunu şimdi değil 4 yıl önce söylemem gerekirdi. Bildiğiniz üzere çiçekler benim uzmanlık alanım ve sürekli bu alanda deney yaparım. 4 yıl öncede yaptım ama yanlışıklıkla sıvıyı üzerime döktüm. Birkaç saat sonra uyandığımda hiç olmadığım kadar enerjiktim. Ama onun dışımda fark göremedim. Ondan sonraki gün vampir olduğunu öğrendiğim arkadaşım  nasıl vampir olduğumu sordu. O an dehşete uğradım. Ben 'Bunu nasıl arkadaşlarıma anlatacağım?' dediğimde bana 'Anlatmayacaksın. Senden kaçmalarını istemiyorsan yapma bunu.' dedi. O an kafam daha da çok karıştı hani krem vardı ya onu da ben yaptım ve kan kokusuydu. Peki o deney ne deneyi derseniz bu... bu sıvı.

O an asıl ben dehßete uğradım şimdi ben.. ben... Bu olamaz? O an Zeynep Yaren "O su değil miydi?" diyince bütün gözler bize döndü. Sert bir şekilde yutkundum.

O an hiç olmadığım kadar halsiz hissettim galiba tansiyonum düştü ama neden düşsün ki bir anda. Ben tansiyonumdan mı kaynaklan8yor diye düşünürken yere çakılıp düştüm. Gözlerim yavaşca ağırlaştı. Ve sonrası karanlıktı.

Jimin'den
Petek bayılınca dejşet geçirdim. Neler oluyor? Aslında bu sorunun cevabını biliyorum ama... ama....

Ayşe'nin yanına gittim V de oradaydı. V "Neler oluyor Ayşe?" dedi. Hayret nasıl olduysa sorusu gayet mantıklıydı. Uf ş an bunu mu düşünüyorum?

Ayşe:
-Bayıldılar çünkü vücutlarındaki bütün kan hızla çekiliyor. Bu hızlı olayda vücut ikisine de yeterli gücü sağlayamaz. Ve bu yüzden onlarda bayıltma, uyutma vb. tepkiler gösterir. Birkaç saate uyanıcaklardır merak etmeyin. O an Ayşe bana rahat görünmüştü galiba tecrübesi vardı ve bir şey olmayacağını biliyordu. Ya da ben kendimi buna inandırmak istiyordum.

Buzimkilerin yanına gittim. Ayşe soğuk bir bezi Petek'in başına koydu. Aynı zamanda bir bezi de Zeynep Yaren'in başına. O an arkasını döndü ve "Hadi" dedi. Hiç kimse ne anlamda dediğini anlamadı. Daha doğrusu şu anda hangisinim uygun olduğunu. Bu yüzden cümlesini biraz daha açtı.
Ayşe:
-Hadi gidelim. Sadece V ve Jimin burada kalsın.
Hazal:
-Ne saçmalıyorsun arkadaşımın vampir olduğunu bile göremeyecek miyim?
Ayşe:
-O seninkini gördü mü?
Hazal:
-Aynı şey değil
Ayşe:
-Fark etmez buradan her türlü gidiyoruz. Onlara bu haberi sevgililerin vermesi gerek. Yani uyandıklarında birkaç saatte olanları hatırlamayscaklar. O yüzden onlar söyleyecek. Ve o an eminim ki sevgilileri ile baş başa olmayı 14 kişiyle olmaya tercih ederler. En azından benim yorumum bu. Haksız mıyım? HAYIR. O zaman sizin bu boş sözlerinizin vaadi kalıyor mu? HAYIR. Şimdi yürüyün dediklerinde ağızlarını açıp bir şey söyleyecek gbi oldular. O an Ayşe "Denemeyin bile" diyip korkunç bakışlarını gönderdi. Şu an ben bile tırstım ousa Ayşe içlerinden en nazik, utangaç ve asla sesini bile yükseltemeden konuşandı. Neden bu kadar seet tepki göstermişti. Aman bana ne me güzel baş başa kalacağım Petek'le. Daha neyi dert ediyorum ki?

Onlar suspus olduktan sonra çıktılar. V ise bu konu hakkımda araştırma yapacağını söyledi. Ama Zeynep'i bırakamazdı biliyorum. Onu da kucağına aldı. Sanırîm ana binaya gidiyor. Oraya da Zeynep'i yatıracaktır.

Ben ise o gidince Petek'e döndüm. Şu olanlar şaka gibiydi. Ayşe 4 yıldır vampir ve 12 vampir bunu anlayamacak kadar kıt beyinli. Petek su sanıp içtiği şeyle vampir oluyor. Zeynep desen yine aynı. Acaba ne tepki vericek? Vampir olduğunu öğrendiğinde şaşıracak ama mutlu olabilecek mi? Umarım olur. Gerçi neden olmasın ki? Ben varın sonsuza dek beraber süreceğimiz bir hayatımız var. Onu daha güçlü kılan güçleri var. Ama kan içmek? İşte petek'in vicdanı burada zorlanacak. Ama alışacaktır değil mi? Zaten içmeden yaşayamaz. Yaşar ama yaşayamayacağı kadar iğrenç şekilde. Uf bu ijtimali saymak istemiyorum umarım gekmez başıma.

Bu konuda kafa yorup arkama yaslandığımda Petek'e baktım. Ne kadar tatlı duruyordu. Tam bir kız çocuğuydu ayrıca artık uzamış olan kakülleriyle de tamamlanıyordu. Dudakları dolgun ve tatlı bir  pembesi vardı. Ayrıca o renk kızardığında ortaya çıkan renkle güzel bir uyum oluşturuyordu. Tek sıkıntısı çok fazla kızarıyordu. Eylemleri geçtim, sözlerle bile etkileniyor ve kızarıyordu. Ama onu bu halleriyke seviyordum komik durumu düşüyordu ama bu onu daha da kız çocuğu gibi gösteriyordu.

Evet bir bölümü daha bitirdim. Ayşe'nin vampir olduğunu bildiğiniz için pek de bir olay olmadı aslında. Bu arada hızlı yazmaya çalışıyorum. Çünkü finale 3 bölüm kaldı ve ben artık kitabı bitirip yeni kitabım Hayatın aşkı (JJK) 'ye geçeceğim. Bugün akşam geç bir saatte yb atabilirim. Umarım.

Kaderin Oyunu/ Kalbime Fısılda(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin