Bölüm 22: Kremim Nerede?

13 6 0
                                    

Umudummmm
Hiç bir şey = Resim çizmek? Ben böyle teori görmedim.

Ben
Uf peki görme Jhope. Hem benim teorimdir belki?

Umudummmm
Olabilir

Ben
Jhope ben kaçar

Umudummmm
Dur nereye? Tamam sohbet saçma ama gitme yaaaa

Ben
Senin yaaaalarını yerim ama sonra Jhope Ayße kurabiye yapmış hemde damla çikotalı bitmeden koşmam lazım bye

(Çevrimdışısınız)

Umudummmm
Burada biz de varız hani bana kurabiye?
(Görülmedi ✅✅)

Umudummmm
Vay be bir kurabiyeye uğruna satıldım
Jhope vs Kurabiye
Kurabiye yendi
(Görülmedi ✅✅)

Umudummmm
Tamam tamam sonra konuşuruz bye
(Görülmedi ✅✅)

***

Hepimiz hazırlanmıştık sevgililerimiz ile gezmeye çıkıcaktık o an Ayşe "Kremim nerede?" diye koşuşturmaya başladı. Umursamadım, umursamadık. Çünkü hiç birimiz normal değiliz alıştık bu hallere.

Jin'den
Ayşe birkaç dakikadır olmayınca bakmaya gittim. Evde yoktu. Labirente gittiğine inandım. Çiçekler ilgi alanıydı özel bir çiçekten yapılan bir kremdi galiba.

Labirente girdiğimde "Nerede bu kitap?" diyerek ortalığı karıştırıyordu. O an kitabı buldu ve ona sarıldı sonnra da "Canın kitabım sırrımı saklamama yardım ettiğin için teşekkürler" dedi. O an şaşırdım ve sordum. "Ayşe... Ne sırrı?" o an refleks olarak bana döndü. Ve kitabı arkasına sakladı.
Ayşe:
-Jin duydun mu? Başımı evet anlamında salladım. O an ağlamaya başladı. Ben ne olduğunu bile anlamadım.
Ayşe:
-Özür dilerim Jin. Size gerçeği söylemediğim için özür dilerim. Ben aslında vampirim. Ben deney yaparken yanlışıklıkla vampir oldum. Onun deneyi yaptım. Hemde çiçeklerle. Bir arkadaşım sayesinde de öğrendim vampir olduğumu. Sizle karşılaşmadan önce bir krem hazırladım. Kan gibi kokuyordu. Üstelik 12 saat etkili. Onu kullandım. Bu krem o krem. Özür diledim arkadaşlarım beni sevmez diys söyliyemedim. Sonra da neden daha önce söylemedin derler diye...

O an şaşırdım hem de fazlaca. Ayşe'nin çiçeklerde iyi olduğunu biliyordum ama çiçekler yüzünden vampir olacağını bilemezdim. Çiçeklerle vampir olunacağını da bilemezdim.

Jin:
-Tamam o zaman bunu diğerlerine de söyliyelim. Bugün toparlan yarın söyleriz sana alıncaklarını sanmıyorum. Alınırsalar da ben yanındayım, diyip tebessüm ettim. O da karşılık olarak etti içi rahat degildi ama benim için yapacağını biliyordum çünkü ben onu tanıyordum.

Aşırı kısa bir bölüm oldu hem de anlamsız. Çoğunuz beğenmediniz ama hızlı yazmak istiyprdum ve açıkcası bölüme pek özenmedim. Neyse bir sonraki bölümde görüşmek üzere

Kaderin Oyunu/ Kalbime Fısılda(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin