Karakterlerle Röportaj

17 6 0
                                    

Bu bölümü okumak zorunda değilsiniz ama çok renkli ve güzel bölüm oldu. Lütfen okuyun

Karakterlerle röportajımıza hoşgeldiniz. Lütfen hepinizi yerinize alalım.
Not: Bu röportaj sadece bu kitabı değil bütün kitapları kapsamaktadır.

1-) İlk sorumuz gelsin. Sevgili Jungkook Irmak'ı birine veya bir şeye benzettiğin oluyor mu?
Jjk: Tabi ki de. Siz onun adına bakmayın o Irmağım değil denizimdi. O gelgitli ve hırçın biriydi ama hep mükemmeldi.

2-) İkinci sorumuz Suga'ya. Neden soğuk ve içine kapanık olmayı hissettiklerini içinde yaşamayı seçtin?
Myg: Birinci ben beni tanımayanlara karşı soğugum. İkincisi ise içime kapanık olmayı bem seçmedim. Buna itildim. Hayat zorladı beni buna. Ama şimdi de düşününce herkese derdimi anlatsam ne olacak ki?

3-) Bu soru Petek'e gelsin. Duygusal olmak nedir Petek?
P: Oh. Zoe bir şey soracaksın sandım yazar bildiğim yerden geldi. Duygusal olmak ağlamak hüzünlenmek değildir. Duygusal olmak her duyguyu en yüksek se iyede yaşamaktır. Mutlu olduğunda en mutlu, üzgün olduğunda en üzgün olmaktır.

4-) Sıradaki soru Jimin'e ait. Neden bu kadar egolu ve mükemmel birisin?
Pjm: Neden olmayayım?

5-)Sıradaki soru yazarımıza gelsin. Yazar buradan bize önerdiğin kitapları alalım.
Yazar: Sevdiğim yerden geldi. Aslında bu liste uzar gider ama kısaca bakalım hadi.
Ateş/Filiz Puluç
Sınırsız/ Beyza Alkoç
3391 km/ Beyza Alkoç
Vampir Okulu 1-2 -wattpad-
Hush Hush serisi(Fısıltı-Çığlık-Sessizlik-Final)/ Becca Fitzpatrick
Ölüme Fısıldayan Adam/ Büşra Yılmaz
Deli/ Gülsen Kılıçaslan
Gözlük/ Kpray Yersüren
Kötü Çocuk/ Büşra Küçük
Yabancı Serisi(Şahmeran-Veyl)/ Öznur Yıldırım

Yeterli Mi?

6-)Sevgili Rukiye sorumuz sana. Neden bu kadar sessizsin?
R: Bana göre konuşmak her şeyi anlatamaz. Bazen gözler konuşmalıdır. Onlar anlatmalıdır acıyı, hüznü ve mutluluğu. Zaten en güzelde onlar anlatır. İşte bu yüzden konuşmaya çok gerek duymam sessizlik ve sessizliğin büyüsünden yanayım.

7-) Geldik sıra Hazal'a nasıl bu kadar sinirli ve sevecen olabiliyorsun?
H: Bilmiyorum diye saçma bir cevap vermeyeceğim tabi ki de. Sinirli olmamın sebebi genellikle Suga oluyor.
Myg: Ben ne yaptım şimdi sana
H: Sus bi Suga. Çünkü itiraf etmek gerekirse onu çok kıskanıyorum ve bazı kızlarda 'gel beni kaşı' diyince onları kaşıyorum. Sevecen olmak ise sevdiklerime özel.

8-) Sevgili Yongbong oldukça akıllı ve zeki birisin. Ayrıca iyi gözlem yapıyorsun. Şimdi bana anneni, babanı ve onların arkadaşların en sevdiğin yönünü söyle.
Annemin bütün özelliklerini seviyorum ama en çok bana sarılması hoşuma gidiyor.

Babamın en sevdiğim yönü çoook zeki bir adam. Benim yapamadığım problemlerde bana yardım ediyor.

Zeynep Beyza teyzenin en sevdiğim yanî çok kitap okuması bana benziyor.

Jhope amcanın ise çok güzel sözleri var Zeybep teyze şanslı valla.

Ayşe Teyze bana kurabiye yapıyor birde yaprak sarması en sevdiğim yanı bu nokta.

Jin amcanın şakaları hoş değil ama bunu dersem kızabilir o kabul edin.

Hazal teyze çok güzel laf sokuyor. Annem bu huyunu sevmese de ben seviyorum.

Suga amcayı pek göremiyorum hep uyuyor -tamam abartmayalım- ama en sevdiğim yanı cidden uyuması uyurken çok tatlı oluyor. Bunu Hazal teyzeye söylemeyin.

Zeynep Yaren teyze tuhaf biri ama iyi kalplide. Bana asla kıyamıyor.

Tae abi -ona amca demek hoşuma gitmiyor- çocuk gibi onla çok gülüyoruz.

Kaderin Oyunu/ Kalbime Fısılda(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin