Bölüm 17: Ayrılık

16 6 2
                                    

Hazal'dan
Suga bana her şeyi anlatınca şok oldum o ağlamamıştı ama benim bile gözlerim dolmuştu. Meğerse Suga duygusuz değilmiş o duygusuz olmaya itilmişti. Ve ben bunu şu an öğreniyirdum. Nasıl dayandın Suga nasıl?
Ben ona yanındayım demek ve destek vermek için sarıldım ve "üzülme ben asla böyle bir şey yapmam" dedim. Suga burukça gülümsedi ve "Biliyorum, işte senj bu yüzden seviyorum Hazal." dedi.

Gülümsedi
Gülümsedim

Eve tekrar gittik dikkat çekmemek için camdan girdik. Bugün de öğrendiklerimden sonra sen bir daha yaşıyamazsın Jennie. İntikam time geldi. Ve her şartla bile seni yenicekken vampir olmak daha da zevkli olacak. Vampir gücümü de üzerinde kullanabilirim. Haverin olsun Jennie

***

Jennie lavaboya gitmek istediğini söyleyince hemen atladım "Ben seni götürürüm Jennieciğim". Jennie itiraz etmek istese de emezdi bende yararlanıp yukarıya doğru götürdüm. Planım başkaydı ama Jennie için yapınca pek tutmuyordu. Suga'nın odasının önünde durup "Sevgilinin güzel bir odası var" dedi. E yeter yani. Hemen onu duvara çarptım. Umarım aşağı ses gitmez. Jennie ah diye bir ses çıkardı.
Ben:
-Bir daha söyle. Jennie sinsice sırıtıp "Sevgilinin güzel bir odası var" diyip beni sertçe itti. Benim o am dikkatim dağıldı ve yere düştüm. Bir vampire karşı kaşınmak ha tıh hiç iyi bir davranıs değil. Hızla yerimden kalkıp üzerine atladım. Yere düşünce karnına sayısız yumruklarımı indirmeye başladım...

Irmak'tan
Hazal ve Jennie on dakikadır yoktu. Meraj edip bakacakken aklıma olabilecekler geldi. Jennie bakmaya rose, jisoo, lisa da gittiyse kesin kavga var. Bana hava hoş gerçi lisa görsün. Vampir gücü + Kick Box + Tekvando + Karate = Bittin lisa.

Normalde ayırmam gerek ama bana ne. İyi ki ev ses geçirmez. Petek ve Zeynep'i çağırdım anlamazca yanıma geldiler. Onlarda Rose ve Jisoo'ya gıcık oluyorlardı değil mi?
Petek:
-Ne oldu Irmak
Irmak:
-Yukarı çıkalım anlarsınız.

Yukarı çıktığımızda Jennie bitmişti. Hazal abartmıştı 7stüne üstlük diğerleri engellemeye çalışmış ki onlarda yerde yatıyorlardı. Ama Jennie den kanlar akıyordu. Hazalı tutup Zeynepten bıçak istedim. O getirince hazalı tutup Jennie ye kanımı berdim hemen iyileşti. Hazal ise ordan "Bırak Beni" diye bağırıyordu.
Jennie:
-Noldu canın arkadaşların gelince tek yaptığın bu mu? O an hazalı tutamadım Jennieye yöneldi. Tam onu tutacakken kendini güçlü sanan lisa beni duvara vurmaya çalışıp "Jumgkook benim" dedi.
Ben "B*k senin" diyip dövmeye başladım. Etrafa baktığımda Petek Rose'u, Zeynep ise Jisoo'yu dövüyordu. 15 dakikalık bu tatlı serüvenin ardından Zeynep Jisoo'yu salmıştı. Yerden kalkamazdı zaten. Sonra Petek'e bir şey söyledi ve o da Rose'u bıraktı. O da hareket edemezdi. Somra benim yanıma Zeynep geldi ve kulağıma "Yeter artık birde vampir gücünü kullandın. Korkudan anlatamaz bir şey ama yapma." dedi. O an Hazal'a baktım Petek'te ona demiş ve bana bakıyordu. O bırakınca sabır çekip sertçe bıraktım. Biz Jennie ve Lisayı fazla hırpalamıştık bu yüzden kanımızdan verdik. Masumuz değil mi?

En sonunda Hazal "Bunu anlatmayı aklınızın ucundan dahi geçirmeyin şu 7st7nüzü de temizleyip gelin" dedi ve aşağı indik.

Kısa bir sürede gelip sevgililerinin kollarına yapıştılar ve evden gittiler. En azından iyi ikna ediciydiler. Onlar çıkınca Jungkook, Jhope, Jimin ve Suga'nın bakışları bize döndü.

Jungkook:
-Açıklamanız var mı?
Ben:
-Haklıydık valla.
Jhope:
-Aşkım ne ara rolleri değiştik. Kıskanç bendim.
Zeynep:
-İşte bu yüzden bana kızamazsın.
Jhope:
-Aynı şey değil.
Zeynep:
-Aynı şey sen Baekhyun'u dövdün ben Jisoo'yu.
Jhope:
-O seni kaçırdı.
Zeynep:
-O da seni sevdiğini söyledi.
Jhope:
-Aynı şey değil hala
Zeynep:
-Bal gibi de öyle dkyip kollarını bağladı.
Jungkook:
-Evet aşkım senin açıklaman nedir?
Ben:
-O kıza çok gıcık oluyorum
Jungkook:
-Bu mu yani?
Ben:
-Yetmez mi?
Jungkook:
-Yetmez.
Ben:
-Yeter.
Jimin:
-Senden beklemezdim Petek
Petek:
-Bende
Suga:
-Ben beklerdim ve iyi yapmışsın
Jimin/ Jungkook/ Jhope:
-Suga
Suga:
-Efendim?
                     Yazarın Anlatımlarıyla
Jin Young ve Jisoo'dan
Jin young:
-O davranışlar neydi aşkım?
Jisoo:
-Durdur arabayı Jin young
Jin young:
-Neden-
Jisoo:
-Durdur diyince durdurdu.
Jisoo:
-Öz7r dilerim iki kişiye aşık olmak benim hatam değil ama-
Jin young:
-İn Jisoo
Jisoo:
-Ama-
Jin young:
-İn Jisoo her şey bitti dedi ve Jisoo indi. Jin young sinirle eve gitti. Jisoo da eve gitti ve hem Jin young'u hem de Jhope'u düşündü. İkisini de aklından çıkaramıyordu ki.

Bambam ve Lisa'dan
Bambam:
-Lisa sinirli gibisin, iyi misin?
Lisa:
-Değilim
Bambam:
-Ne oldu hayatım?
Lisa:
-Sana anlatamayacağım şeyler yaptım bambam.
Bambam:
-Bana her şeyi anlatabilirsin
Lisa:
-Bunu değil
Bambam:
-Anlat en fazla ne yapmış olabilirsin?
Lisa:
-Yanlış. Alt tarafı o Jungkook drnilen adamı öpüp kız arkadaşının görmesini sağlamış olabilirim. Alt tarafı o kızın intihar sebebi olabilirim. Alt tarafı-
Bambam:
-Git Lisa
Lisa:
-Daha bitmedi-
Bambam:
-Git Lisa diyince Lisa arabadan inip yürüdü. Tuhaf hissediyordu ama serte olsa Bambam için en iyisi buydu. Ayrılık onlar için en iyisiydi.

Jackson ve Rose'dan
Rose:
-Jackson durdur arabayı
Jackson:
-Aşkım iyi misi-
Rose:
-Durdur artık sana anlatmalıyım.
Jackson arabayı durdurdu ve soran gözlerle baktı.
Rose:
-Ayrılalım Jackson
Jackson:
-Ne???
Rose:
-Aşık oldum sana oldum sanıyordum ama Jimin'e oldum. Ona karşı bir şey yapamadım hem petek hem de sen için-
Jackson:
-Tamam in arabadan şimdi
Rose:
-Özür dilerimdedi ağlayarak ve indi. Kalbini yönetemiyordu ama doğruyu yaptığına inanıyordu.

Mark ve Jennie'den
Jennie:
-O hazal'a çok sinirlendim.
Lisa:
-Bende hele o Irmak p**ine.
Jennie:
-Aynen sen kimsin de benim Suga'mı elimden alasın. O yokken ven vardım. Ve hala da varım.

O an telefon sertçe elimden çekildi. Baktığımda çatık kaşlarıyla Mark vardı. Aç olduğumu söyleyince buraya gelmiştik ama şimdi...

Mark'tan
Jennie sinirle çıkmıştık her şey bitmişti. Sinirliydim sadece karar veremiyordum o p** Suga'ya gidip dövücek miydim, yoksa bara mı giderdim. O an bara karar verdim yoksa Kai pisliğinden ne farkım vardı. Bana ne ya kalmasın farkım ama bar daha iyi.

Bir buçuk saat olmuştu beynim feci derecede uyuşmuştu ama en ağırından içmeye devam ediyordum. O an yanıma güzel bir bayan oturdu. Bana gülümseyip "Selam" dedi. Bende sinsice sırıtıp "Selam" dedim. Kadın en ağırından dedi ve bana yaklaştı...

Okumak zorunda değilseniz isterseniz geçin. Yalnız Nebissen, Yeon Hegook, Petekyildiz07Yildiz siz okuyun lütfen. Buralar benden size gelsin.

Nebissen e
Nebissen ya da gerçek adınla Hazal Şen. Bu ve bir  önceki bölümde -Kilitli Oda da- fazlaca sinirlendiğini biliyorum. Üstelik bu derece fazla sinir olduğun kişi bizzat kendi biasın. Bu yüzden bu bölümün başında özür dileyeceğim kişisin. Ama unutma ki hayat herkesi iyi olarak karşımıza çıkarmaz. İyiler gibi kötülerde lazım bu dünyaya, yoksa iyilerin değeri de anlaşılmaz...

Yeon Hegook a
Yeon Hegook ya da gerçek adınla Irmak. Senin fazlaca sinirlendiğini değil çoook fazla sinirlendiğini biliyorum. Yine sende biasınla imtihandasın. Ayrıca gerçek hayatta da bir psikopatsın hemde daha fazla. Bu yüzden benden sana tavsiye şu ki her insanın derdi vardır tıpkı sende de olduğu gibi... Ama bu sorunlarını çözmek için farklı yollar bulmalısın bunların çözüm yolu jilet vb. araçlar değil senin daha güçlü olduğunu gösteren bir sistem olmalı. Ayrıca burayı ilk okuduğunda hep Hazal'a yaz zaten dediğini de eminim. Sunu unutmaki hiç birinizi yarı yolda bırakmam ve ASLA unutmam.

Petekyildiz07Yildiz a
Petekyildiz07Yildiz ya da gerçek adınla Petek Yıldız her ne kadar mutlu ve pozitif biri olsan da sen içimizde en kolay sinirlenenlerden birisin. Allahtan sende Irmak gibi bir yerine kesmiyordan sinirini eşyalardan çıkarıyorsun. Atalarımız ne demiş 'cana geleceğine mala gelsin'. Evet devam edebiliriz. Senin biasın da Lisa ama Rose'un Jimin ile shiplenmesine gıcık olduğunu bilmemek için seni tanımamak lazım. Ve ben seni iyi tanıyorum Petek. Herkesten iyi, senden de iyi. Belki hayatın boyu yanında olamam ama seni iyi tanıyabilirim. En azından bunu yapabilirim. Neyse laf lafı açtı konuştum da konuştum. Asıl konuya dönelim. Sinirlisinxe tabi haklı olarak. Özür dilerim, tıpkı Hazal ve Irmak gibi senden de özür dilerim.

Bir sonraki bölümde görüşmek üzere💝💝

Kaderin Oyunu/ Kalbime Fısılda(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin