Lisa'dan
O an kapıdan Jungkook ve sevgilisi olan Irmak girdiğinde şok oldum. Barışmalarını beklemiyordum, gelemlerini asla. Bambam sana çok teşekkür ederim ne güzel arkadaşlar edinmişsin. Tek yaam gereken rahat olmak ve bu sayede onlara kendilerinin şüpheli olduğunu düşündürmek. Bambamla gittiğimzde rahatça "Merhaba ben Lisa" dedim o s8rada Irmak şaşkın yüz ifadesini silip "Irmak" dedi.Hazal'dan
Geldiğimizde Suga şaşkîn gibiydi. Şaşkınca Jennie bakıyordu. Ama bana belli etmemeye çalışır gibiydi. Böyle olduklarına göre tanışıyorlardı ama nereden?Sinirliydim tek kelime bu yemek boyu Jennie Suga'ya bakmıştı. Suga bana bakıyordu allahtan. Ayrıca Jennie dışında Jisoo Jhope'a, Lisa Jungkook'a, Rose ise Jimin'e bakmıştı. Ama Jennie bildiğimiz bakıyordu. Göz ucuyla bile değil. Belki diğerleri de öyle bakıyordu ama ben Jennie odaklandığımdan farkında değildim. Umarım Jennie'nin suçu ile sen de yanmazsın Suga. Yoksa seni yakan ben olacağım.
Zeynep Beyza'dan
Hazal bana Jisoo ssvgiline bakıyor dedikten sonra onu izlemiştim ve birkaç kere göz ucuyla bakışını yakalamıştım. Sinir oldum şu an hıh.Jhope ile beraber eve geldiğimizde iniyordum ki beni kolumdan tuttu ve "Aşkım, özür dilerim" dedi.
Ben:
-Neden?
Jhope:
-O sevgili olayından önce Got7'ın evindeki davranışlarım yüzünden dedi gerçekten hüzünlü bir sesle. Ben ona sarıldım geri çekildiğimde kpnuşmaya başladım.
Ben:
-Önemli değil hem bazen beni kıskanman hoşuma gidiyor. Sevdiğini prtaya koyuypr ya da.
Jhope gülümsedi
Jhope:
-Bunu senden birkez duydum ya şimdi gider daha kötü olurum.
Ben:
-Jhope dedim uyarılı bir tonda
Jhope:
-Tamam tamam iyi geceler
Ben:
-Sana da diyip arabadan indim. Ve eve doğru yürüdüm.***
Piknikten eve yorgun bir şekilde dönmüştük. Hazal Suga ile vedalaştıktan ve eve girdikten hemen sonra "O KIZI ÖLDÜRECEĞİM" diye bağırdı. Ah o ne biçim bir ses kulağımın zarına s**tin Hazal.
Zeynep Yaren:
-Ne oldu ya
Ben:
-Aynen.
Hazal:
-O jennie denen kız bildiğin Suga'ya sulanıyor. Pislik. Aman ben onu Suga'ya yar edersem bana da hazal demesinler.
Rukiye:
-İyice saçmaladınız
Irmak:
-Bende Lisayı sevmedim hemde hiç.
Ben:
-Sen gelsene bir şöyle dedim ve Irmak'ı yanıma çektim. Irmak genel anlamda insanları sevmezdi. Ama bunu dile getiriyorsa ciddi bir sorun var demekti.
Ben:
-O kız o kız mı?
Irmak:
-Hangi kız hangi kız mı?
Ben:
-Delirtme beni Irmak Lisa Jungkook'u öpen kız mı?
Irmak:
-Bilmiyorum ama çok benziyor. Lakin kızı tam göremedim bana yarısı dönüktü lakin o da kaküllüydü.
Ben:
-Tamam anladım. Canını sıkma belki sadece benziyordur.
Irmak:
-Umarım dedi ve odasına çıktı. Bende bizimkilerin yanına döndüm. Hazal'ı sakinleştirmeye çalışıyordum. Aslında bende Jisoo'yu hiç sevmemißtim ama bir sebebi yoktu. Sadece bana itici gelmişti. Belki de ben haksızımdır ve sıcakkanlı olduğum için hızlı kaynaşamayan insanlar itici geliyordur. Bilemiyorum.Irmak'tan
Bugünkü olay kafamı karıştırmıştı. O kız resmen o kızdı ama bunu hiç belli etmez miydi? Ya da ondan bir kaç gün sonra başka biriyle çıkabilir miydi? Belki de sadece bir uyarıcıdır bu kız. Olamaz mı? Belki de fotoğraflarında bir şey bulabilirim diye La&Lisa♡Monaban ın hesabıba girdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kaderin Oyunu/ Kalbime Fısılda(Tamamlandı)
VampirÖlüm nedir? Ölüm dünyadaki herkesin tadacağı bir gerçektir. Ya da biz insanlar öyle düsünüyoruzdur. Kim bilir? Ölüm hiçbir zaman istenmeyen bir sondur. Ölüm bedenin yok olması diye tanımlanırken gerçekte ruhların yok olmasıdır. Ölüm bedenin değil ru...