A titok

205 9 2
                                    


„ Léteznek nemes titkok, és vannak sötét titkok. A nemeseket azért őrizzük, mert az igazat szolgálják. De a sötétek csak megnehezítik a szívünket. Ha kimondjuk őket, máris jobb lesz. "


  - Ti meg mit csináltok?! - Elhangzott egy kiabáló hang. Visszanéztünk mindketten és észre vettük hogy az aki megszólított minket az maga Thor volt. Mire észre vettük őt addigra egymás mellett ültünk nehogy sejtést vegyen a dologról hogy mit csináltunk az előbb.

- Ő...semmit semmit. - Mondtam zavarodottan.

- Pontosan, az ég adta-e világon semmit. - Próbálta Loki biztosítani a kijelentésemet.

- Akkor mi volt ez a másik ölébe ülünk dolog? - Kérdezte a szőke istenség.

- És te hogy-hogy feljöttél a tetőre? - Kérdőre vonta Loki a testvérét.

- Én kérdeztem előbb. ;) - Próbálkozott Thor,míg egyszer csak nem bírtam tovább és megszólaltam.

- Én akartam beleülni az ölébe. Azért mert nem akartam fel szakítani a bőrömet, és megkértem Loki-t hogy nem -e ülhetnék a két lábára. Loki csak hallgatott, én voltam az aki szerette volna ezt. - Próbáltam meggyőzni az istenséget.

- Jó, most hiszek nektek és nem mondom el senkinek, de szerintem Loki egy kicsit kezd valaki felé megnyílni. ;) - Jó pofizva Thor miután látta hogy testvére úgy nézett rá mintha már csak egy perc kell neki és megöli, fogta magát és lesuhant a többiekhez.

- Megmentettem a jó híredet. Szívesen. - Szóltam Loki felé.

- Ő... köszönöm, és sajnálom, sajnos ilyen a bátyám hogyha lány közelébe lát. - 

- Semmi baj, csínytevés istene. ;) Figyelj. -

- Igen? Hallgatlak. -

- Döntöttem. -

- Tényleg? És...hogyan döntöttél? -

- Elmegyek veletek egy hét múlva Asgard-ba. -

- Rendben. Örülök hogy így döntesz. - 

- Örülsz? - 

- Úgy értem... rendben.Ki örül neked? -

- Figyelj. - A két kezemmel megfogtam az arcát,hogy próbáljon rám figyelni és komolyan venni.

- Mi van? - Kérdezte Loki értettlenül.

- Elment a bátyád, most már önmagad lehetsz rendben? -

- Honnan tudod hogy nem vagyok önmagam a bátyám előtt? -

- Látom rajtad. -

- Hogy tudsz ennyire belém látni és megérteni? Egyetlen egy midgárdi vagy lény sem volt képes megérteni. -

- Először nem vagyok midgárdi, másodszor én se éltem jó életet, ezért azt szeretném ha te se élnél úgy mint én mielőtt idehoztak. -

Egy új esélyWhere stories live. Discover now