Csak egy szenvedés van, a szív magánya.
*E/3 szemszög*
Miután Stellát száműzték Asgard-ból azután mindenki tette tovább a dolgát mintha Stella itt se lett volna. Kivéve Loki-t meg Thor-t. Loki fogta magát és bezárkózott a szobájába. Thor pedig elvonult a palota egyik termébe és azon gondolkozott hogy lehetne megoldani ezt az egészet.
*Loki szemszöge*
Végre megtaláltam azt a személyt aki miatt érdemes jónak lenni, mert annyit ér a szerelmem iránta hogy ne legyek többé gonosz aki csak a hatalmat keresi, erre elveszítem a közelemből. Nem tudom mit csináljak. Még ha Thor vagy akárki is beszélne vele, akkor se gondolná meg magát. Csak a saját érdekeit helyezi maga elé. Ha már úgy döntök hogy nem a világ meghódítás a cél, akkor miért én kapom a rosszat azzal hogy akit szeretek azt elveszik tőlem?! Annyira ideges lettem hogy az egyik faszéket a falhoz vágtam ami darabokra hullott szét. Ekkor valaki kopogott az ajtómon.
- Hagyj békén akárki is vagy. - Mondtam a kopogónak.
- Loki. Én vagyok Thor. Kérlek had menjek be. - Mondta Thor. Úgyse fog békén hagyni úgyhogy.
- Adj egy percet. - Rendbe szedtem magam majd kinyitottam az ajtót és kimentem Thor elé az ajtót magam után becsukva.
- De nem a szobámban leszünk ha beszélni szeretnél. Amihez tudod jól hogy nincs kedvem. - Mondtam Thor-nak.
- Tudom testvérem. De neked is jól jönne egy kis friss levegő meg egy beszélgetés. Naa gyere, menjünk ki az erkélyre. - Mondta majd karon fogott és szó szerint kisuhantunk a palota erkélyére. Tudom hogy nála van a pöröly, de attól még nem kell felvágósnak lenni.
- Miről is szeretnél beszélni? - Kérdeztem.
- Inkább mondani szeretnék valamit. -
- Hallgatlak. -
- Nem kéne napi 24 órát bent lenni a szobádban, úgy mintha feladtad volna a reményt. -
- Akkor mit csináljak?! Te, nem vagy még uralkodó, és Stella után se mehetek mert a "kedves" Odin megtiltotta. Akkor mond meg nekem Thor a mennydörgés istene, mit csináljak? -
- Hát azt gondoltam hogy amíg nem találkozhattok addig írhatnátok üzenetet. -
- Mi lennénk a két szerelmes te meg a repülő postagalamb? -
- Mondhatjuk így is. :) -
- Az ég szerelmére, mire keveredtem bele. - Mondtam miközben tenyerembe tettem az arcomat.
- Van más ötleted? -
- Nincs. És hogy fogod csinálni ezt a levelezést annak ellenére hogy te is el lettél tiltva a Földtől? -
- Heimdall a kapu őre, és a barátom. A többit csak bízd rám. ;) Rendben? - Mondta majd sóhajtottam egyet.
- Rendben. -
BẠN ĐANG ĐỌC
Egy új esély
FanfictionLehet esélyt adni egy 18 éves lánynak az új életre,vagy egy velejéig gonosz istennek? Talán egymástól kapják az új esélyt és kisegítik egymást-e kérdés megfejtésében,vagy ez lesz a vesztük? Ha elkezded olvasni akkor választ kaphatsz-e kérdésre. :) U...