Eljött hozzánk

79 4 1
                                    


A mai nap csak egy az elkövetkező számtalan nap közül. De hogy mi történik a jövő számtalan napjain, az talán épp a mai naptól függ.


- Ostobák, ostoba. - Úgy mondta mintha utálná ezeket a szavakat kimondani. - Ezt nem hagyhatom. -

- Ostoba...? - Kérdeztem. Leült mellém. Én őt néztem, ő pedig a város fényeit. 

- Láttam az egészet. - Amint kimondta, rögtön elfordítottam előle az arcomat hogy le tudjam törölni a könnyeimet.

- Felesleges. - 

- Miért? Talán azt szereted ha egy lány sír? - 

- Nem, csak... - Adott ki háborodott hangot majd felém fordult. - Fordulj ide. - Úgy tettem ahogy mondta és letörölte a könnyeimet. - Így, most már jobban nézel ki. -Farkasszemet néztünk egymással egy ideig, majd megéreztünk egy robbanást és az égen észrevettünk egy hatalmas űrhajót. Felkeltünk a földről és leszaladtunk a többiekhez. Mindannyian a biztonsági rendszer gépénél voltak.

- Mi történt? - Kérdeztem. 

- Vendégünk jött. - Mondta Steve.

- Thanos az. - Mondta Gamora.

- Elintézzük. - Mondta Thor majd elém állt és letérdelt mintha valami királynő lennék. - Kérlek Bocsáss meg nekem és a többieknek amiért úgy viselkedtünk veled mint egy gyerekkel. Csak féltettünk. Megbocsátasz? - 

- Thor, ne csináld ezt! Jó, felejtsük el! - Akadtam ki. - Zavarba jövök, meg nem is vagyok királynő. - 

- Még nem, de, ki tudja mit hoz a jövő. - Mondta majd a mellettem lévő Loki-ra kacsintott, aki, nem tudom hogy képzelődtem-e, de elkezdett zöld láng a teste körül égni. Szerintem nemcsak Thanos lesz elintézve. Hirtelen hozzánk csapódott egy fénysugár, mindenki földre került és az egész helység is romokban volt. Közeledett a kilőtt fal oldalához az előbb látott hajó. A hajó ajtaja csapódott, és kilépett a hajóból valaki, akire Gamora leírása Thanos-ról tökéletesen illet. Volt nála egy arany kesztyű, de még egy se volt rajta. Akkor előnyben vagyunk. Pár talpnyalója mögötte várt a parancsra. 

- Üdvözöllek, gyermekeim. Thanos vagyok és a célom hogy egy jobb világot alkossak. Ezért arra kérlek hogyha nem akartok további következményeket, akkor adjátok át amikre szükségem van. - Mondta Thanos.

- Lesheted. - Mondtam.

- Stella, vigyázz mit mondasz. - Mondta óvakodóan és figyelmeztetően Steve.

- Akkor se... - Keltem fel nagy nehezen, erőt gyűjtve, sérülten a földről. - ...fogjuk...átadni. Az életünk árán is megvédjük a világunkat. - 

- Nagy a szád ahhoz képest hogy halandó vagy. - Mondta Thanos.

- Ami azt illeti nem is vagyok halandó. - Mondtam, majd leengedett kezemet ökölbe szorítottam ami lángra kapott, azzal pedig már azonnal Thanos-hoz rohantam, de az egyik női "szolgája" megállította a tüzelő öklömet. Erre mosolyogtam egyet majd felugrottam és az egyik lábam is lángra kapott, és azzal a lábammal pedig belerúgtam az arcába, amitől a falig elment és eszméletét vesztette. A többiekhez fordultam.

- Mi van csapat? Mutassuk meg neki milyen fából faragtak minket. - Biztattam a csapatot.

- Nehéz múltat hordasz a hátadon, gyermekem. Sok nevelőszülő, áldozatok, elzárod ezt az erőt, ami lehet hogy majd felemészt. - Tört meg Thanos.

Egy új esélyWhere stories live. Discover now