A bekövetkező baj

82 5 14
                                    


Bekövetkező bajnak hangulatként (fent) Youtube-bon kerestem egy videót. 


Ha nem csinálok semmit, abból nem lehet baj.

*Loki szemszöge*

Miután éjszaka odaadta a számomra felesleges plédet elaludtam a kanapén.

Reggel elég érdekesen keltem.

- Loki! Kelj fel! Hasadra süt a nap! - Thor szó szerint ordítva keltet fel.

- Muszáj volt megzavarnod? Plusz még ordibálva is, keljen fel mindenki a te hangodra. - Keltem fel bal lábbal.

- Itt csak Stellánál szoktam csinálni. Ami már meg is történt. - A mondata végén mutatott rá az álmosan kellő Stellára aki szintén, Thor-nak köszönhetően, nem nagyon volt túl jó hangulatban. Az illető szinte nem foglalkozva velünk, a konyhába ment. Vettem a példáját és követtem. 

Mire a konyhába értem addigra már reggelizett is. Odamentem hozzá a pulthoz.

- Jó reggelt. - Köszöntem neki átlagosan.

*Stella szemszöge*

Annyira rühelem mikor Thor felkelt engem olyankor mikor még Steve se kelt fel. Elhiszem hogy náluk ez az idő a megszokott de itt nem. 

A nappalinál észrevettem Loki-t és Thor-t de nem volt lelkierőm köszönni nekik. Inkább haladtam tovább a konyhába. 

Előkészítettem magamnak a szokásos melegszendvicsemet reggelinek, leültem a pulthoz majd elkezdtem eléggé kulturáltan befalni, ami azt jelenti hogy úgy eszem mintha attól félnék hogy valaki elveszi az én remekművemet.

Egy kis idő után láttam hogy Loki lép be a konyhába, és hozzám jön. Mire leült hozzám a pulthoz addigra már befaltam a szendvicset.

- Jó reggelt. - Köszönt nekem. Lehetett látni rajta hogy őt is Thor ébresztette fel. - Eléggé fáradtnak tűnsz. Thor ébresztet fel? - Beszélt hozzám kulturáltan. 

- Igen. Gondolom téged is. - 

- Ahogy mondod. - 

- Mi van veletek, olyan fáradtnak és gorombának tűntök. - Rakta rá kezeit Thor a vállainkra.

- Azért nézünk ki így mert például korán reggel felkeltettél minket. Amiről igazán leszokhatnál. - Mondtam komoly hangnemmel és tekintettel.

- Aki korán kell aranyat lel. - Mondta Thor mosolyogva.

- Na és hol van az úgynevezett arany? - Kérdeztem.

- Hát ti ketten. Ha nem keltelek fel titeket akkor nem lenne miről beszélnetek. :) - Mondta nagy vigyorral az arcán a szőke istenség.

- Ahj. - Gorombáskodtam, majd lenyugodtam. - Mindegy,vissza megyek a szobámba felöltözni. - Így is tettem.

Felvettem egy fekete feszülős trikót aminek a mellkas bal oldalán volt egy kis zseb, meg egy sötét kék színű farmernadrágot. 

Egy új esélyWhere stories live. Discover now