Nem az út számít, hanem hogy kivel teszed meg.
Felkeltem, ránéztem az órára 8 órát mutatott. Kerestem magamnak valamilyen ruhát. Találtam fehér pántos pólót mellé egy farmernadrágot és egy fekete bőrdzsekit. Lementem a nappaliba,mindenki ott volt. Odajött hozzám Steve megfogva a két vállam.
- Biztos vagy benne? - Kérdezte tőlem mintha nem lennék biztos a döntésemben.
- Hát persze. Eldöntöttem tegnap hogy ma szeretnék menni és hogy miért. - Mondtam egyenesen Steve szemébe.
- Jól akkor vigyáz magadra. - Mondta és átölelt, ahogy azután a többiek és mindenféle jó dolgokat mondtak közbe. Miután az utolsó ember is elköszönt felmentünk a tetőre. Thor és Loki voltak csak,vártak. Odamentem hozzájuk.
- Készen állsz? - Kérdezte tőlem Thor.
- Persze, alig várom. - Válaszoltam.
- Rendben, akkor kapaszkodj meg valamelyikünkbe nagyon szorosan. - Utasított Thor.
- Rendben - Mondtam utána belekapaszkodtam jó erősen Loki-ba, amire Thor meglepődött, de Loki annál inkább csak ő még le is nézett és a szemembe nézett azokkal a sötét zöld szemeivel. Thor mondott valamit utána fényvillanást követve egy mindenféle színű csőbe utaztunk ezután egy helységbe érkeztünk be ahol egy idegen állt aki egyszer csak megszólalt.
- Üdvözlöm Asgard-ban. Az én nevem Heimdall. Én felelek ezért a kapuért ami áthozta.Gondolom maga az úgynevezett "álombeli nő" akinek majd beteljesedik a sorsa. -
- Köszönöm. Stella vagyok, örülök hogy megismerhetem. Igen én vagyok, remélem jóságot hozok az erőmmel. - Mondtam Heimdall-nak miután észrevettem hogy nem az az öltözet van rajtam amit reggel választottam hanem egy sötét zöld ruha.
- Wow. - Csodálkoztam milyen szép ruhában találtam magam.
- Milyen gyönyörű vagy. - Mondta Loki nyugodtan rám mosolyogva.
- Köszönöm. - Mondtam közbe elrejtve zavartságomat.
- Figyeljetek menjünk a kastélyba számoljunk be hogy megjöttünk, rendben? - Kérdezte Thor.
- Ő..rendben. - Mondtam Thor-nak. Kimentünk a helységből elköszönve Heimdall-tól és káprázatos dolog tárult a szemem elé, egy fehér és egy fekete ló várt minket egy csillogó szivárvány hídon aminek nem lehetett látni a végét.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy új esély
ФанфикLehet esélyt adni egy 18 éves lánynak az új életre,vagy egy velejéig gonosz istennek? Talán egymástól kapják az új esélyt és kisegítik egymást-e kérdés megfejtésében,vagy ez lesz a vesztük? Ha elkezded olvasni akkor választ kaphatsz-e kérdésre. :) U...