A mondott szó üres beszéd; az érzett szó az igazi.
Ettünk közben beszélgettünk, és miután véget ért az étkezés Loki szólt édesanyához.
- Anyám, beszélhetnénk négy szem közt? -
- Persze. - Válaszolt Frigga.
* Loki és Frigga beszélgetése *
- Miről szeretnél beszélni? - Kérdezte Frigga a fiát.
- Csak neked mondom el anyám úgyhogy remélem titokban tartod majd, mert ez olyan dolog amit nem szeretnék hogy most kitudódjon, rendben? -
- Nem mondom el senkinek. Tudod hogy nekem bármit elmondhatsz. -
- Rendben. Az az igazság hogy amikor Stella a közelembe van, akkor olyan más vagyok, vele is máshogy viselkedek. -
- Hogy? -
- Kedvesen, amióta találkoztunk. -
- Ez remek. -
- Nem, nem remek. A csínytevés istene aki mindenhol csak káoszt hagy maga után az nem bánhat így egy lénnyel se, főleg egy lánnyal se. Én arról vagyok híres hogy csak rossz dolgokat teszek.Nem lehetek vele kedves. Annyira utálom ezt a lányt,megváltoztat. - Mire Loki befejezte a mondatát meglátott engem ahogy meghallottam őt arról beszélve menyire utál engem, ezért elfutottam könnyekkel a szemembe.
- Stella?! Várj! Nem úgy értettem! - Kiáltott Loki utánam de ezt már nem hallottam meg.
- Utána kell mennem. - Szólt Loki anyához.
- Rendben de figyelj Loki, az hogy milyen isten vagy, az még nem azt jelenti, hogy úgy is kell viselkedned. Nem a címünk választja meg hogy kik vagyunk, hanem az, milyenek akarunk lenni. És ha szerelmes vagy egy lányba az nem szégyen, az a gyalázat ha nem fogadod el hogy szerelmes vagy. Úgyhogy ha nem vagy érzel iránta semmit akkor hagyod had menjen vagy ha szerelmes vagy belé akkor most utána futsz, értetted? - Kérdezte Frigga.
- Értettem. Köszönöm édesanyám. - Mondta Loki egy kis mosolyt csalva arcára, ezután utánam futott. Én csak futottam, nem tudom merre csak távol Loki-tól. Nem akartam látni, most nem.Azt hittem hogy semmi rossz érzése sincs irántam, de úgy tűnik tévedtem. Megláttam a szivárvány hidat és azon kezdtem el futni, hátha Heimdall lesz olyan kedves, megértő és hazaküld. Megérkeztem Heimdall-hoz.
- Heimdall, kérhetek tőled egy szívességet? - Szóltam hozzá.
- Mi lenne az hölgyem? -
- Küldj vissza kérlek a Földre a Bosszúállok- hoz. -
- Miért kérsz tőlem ilyen szívességet? -
- Mert... -
- Mert csalódott Loki-ban. Ezért minél távolabb akar lenni. -
- Ezt honnan tudod? - Kérdeztem, miután mellé álltam figyelve arra amerre ő, a csillagokkal és mindenféle színekkel teli galaxist.
- Én vagyok a Bifröst őre. Én felelek a Kilenc Birodalom- ért bele értve Asgard-ért is. Ezzel az jár hogy amit tudok azt láttok és hallok. -
- Értem.Szóval nem fogsz vissza vinni a Földre, jól gondolom? -
- Én azt mondom hogy nem kéne visszamenned a Földre. -
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Egy új esély
ФанфикLehet esélyt adni egy 18 éves lánynak az új életre,vagy egy velejéig gonosz istennek? Talán egymástól kapják az új esélyt és kisegítik egymást-e kérdés megfejtésében,vagy ez lesz a vesztük? Ha elkezded olvasni akkor választ kaphatsz-e kérdésre. :) U...