A levél és a baj

101 5 4
                                    


Problémák jöhetnek, jönnek, de megoldom.


Felkeltem korán, hogy el tudjak köszönni Thor-tól. Szóval kikeltem az ágyból, lezuhanyoztam, hajat mostam amit meg is szárítottam, felöltöztem, majd lementem a nappaliba.  A nappaliba csak Tony és Thor volt. Nagyon fontos dolgot beszélhetnek, vagyis már beszéltek mert mire észrevettek addigra befejezték az eszme cserét.

- Megzavartam valamit? - Kérdeztem tőlük.

- Nem zavarsz. Örülök hogy látlak. - Mondta Thor.

- Akkor miről beszéltettek? - Kíváncsiskodtam.

- Semmi fontosról. - Mondta Tony. 

- Engem nem vertek át. Szóval mondjátok miről is beszéltettek. Loki-ról van szó igaz? Tudjátok hogy előttem úgyse marad titokban. - Mondtam kettőjüknek. Sóhajtott Tony majd megszólalt.

- Igen, Loki-ról beszéltünk. -

- Azon belül? - Kérdeztem.

-Tony nem bízik még Loki-ban annak ellenére hogy a saját szádból hallotta hogy Loki rendesen bánt veled. - Jelentette ki Thor. Megfogtam a kezeimmel Tony kezét majd a szemébe néztem.

- Ha Loki nem bánt volna velem rendesen akkor most nem lennék itt. Úgyhogy hidd el nekem hogy Loki-nak tényleg igazak a szándékai. - Mondtam.

- Igazak? Pont a csínytevés istenéről kellene ezt elhinnem? - Jelentette ki Tony.

- Tony. - Mondtam egy picit haragosan. Istenem, el se hiszem hogy ő neki kell most csökönyösködnie. Az agyamra megy.

- Jól van, adok neki egy esélyt, de hogyha a hajad szála is meggörbül esküszöm hogy pépesre verem. - Mondta Tony. Végre sikerült meggyőznöm, eléggé félelmetes amikor Loki-ra kerül a szó de legalább elértem a célomat.

- Naa akkor visszamegyek Asgard-ba és továbbítom a leveledet. ;) - Jelentette ki Thor, én pedig a mondandója után megöleltem majd megszólaltam.

- Köszönöm és vigyázz magadra. - 

- Ugyan, megígérem hogy nem esik bajom. - Mondta Thor. Elengedtem őt az ölelésből és az épület tetején egy olyan két méter távolságból integettem neki miközben szokásképen  meglendítette a pörölyét majd a szivárvány minden színe egyszerre megjelent a földtől az égig, majd hirtelen minden eltűnt és Thor miután eltűnt egy mintát hagyott maga után.  

- Mindig nyomott hagy maga után. - Mondtam mosolyogva, majd lementem a többiekhez a lépcsőn a nappali felé. Ezt követően leléptem a lépcső utolsó fokáról és Steve hozzám szólt.

- Thor már elment? - 

- Igen. - Válaszoltam.

- Megint nyoma maradt a távozásának? - Kérdezte Steve.

- Igen, mint szokás szerint. :) - Mondtam. Remélem örülni fog majd a levélnek amibe a szívemet beleöntöttem miközben írtam. Kár hogy nem láthatom a reakcióját. Ez van hogyha egy istenség eltilt két szerelmest egymástól, szóval hogyha engem száműznek Asgard-ból mert nem akarják hogy a csínytevés istene helyett szerethető istene lenne.

Egy új esélyDove le storie prendono vita. Scoprilo ora