A rémálom és a döntés

184 7 0
                                    


A legrosszabb rémálom az, amelyik újra meg újra megismétlődik.  

  Míg ezek a kérdések jártak a fejemben addig elnyomott az álom ami alapból rémálomként kezdődött el. 

Mostanában egyre több rémálom kerít hatalmába esténként. Mindig ugyanaz a jelenet, hogy az egész világ szörnyetegként tekint rám. Hozzám vágnak mindenféle tárgyat hogy ezzel fájdalmat okozzanak és közben szörnyetegnek hívnak, és az álom végén mindig felriadok ahogy most se volt másképp. Ijedten felriadtam a sötét szobában. Kopogtak, Wanda volt az, szóltam neki hogy bejöhet de mire befejeztem a mondatot addigra bejött és az ágyamon ült.

- Mi történt Stella? - Kérdezett Wanda miközben láttam arcán az aggódást. A számon egy szó se akart kiesni, annyira féltem hogy megszólalni alig bírtam.

- Gyere öltözz fel, látom rajtad hogy nagyon megijedtél,tán segít neked egy jó kis tea meg a többiek társasága,rendben? - Wanda szavai valamennyire megnyugtattak,de azért még mindig lesokkolt az álmom. Tudom, mindig ezt álmodom de most mintha éreztem volna ami benne történik. Lementünk Wanda-val miután felöltöztem lementünk a többiekhez a konyhába. Csak Thor és Loki voltak jelen.

- Nocsak valaki sokáig aludt. - Szólalt meg Thor, de miután látta hogy elégé sokkolt állapotban vagyok azután ő is ideges lett.

- Jól vagy? - Megelőzte Loki a testvérét a kérdéssel, miközben a falnak támaszkodott.

- P..persze csak most is gyötört a rémálmom,de most olyan valóságos volt hogy éreztem is amit velem csinálnak . - Válaszoltam Loki miközben Thor és Wanda is lenyugodott valamennyire.

- Akkor jó. Ha nem lenne baj akkor itt hagynálak velük, mert akkor elmennék bevásárolni Vizióval. - Mondta nekem Wanda.

- Nyugodtan, nem lesz semmi bajom. - Nyugtadtam meg Wanda-át.

- Rendben, a tea nincs megcsinálva úgyhogy... - 

- Meg tudom csinálni ne aggódj. -

- Rendben, de hogyha kell segítség akkor kérj segítséget Thor-tól, esetleg végesetben Loki-tól, rendben? -

- Rendben. Naa akkor jó vásárlást. :) - 

- Köszi. Akkor sziasztok. - Köszönt el Wanda. Ezután elmentem a konyhapult mögé és elkezdtem nyújtózkodni a felettem lévő polc felé, de valaki segített nekem levenni a cukrot.

- Ó..köszönöm. - Megköszöntem Thor-nak.

- Szívesen. Mit készítesz? - Kíváncsiskodott Thor.

- Teát. Kértek? - Kérdeztem az isteneket.

- Igen kérünk, ugye Loki? - Kérdezte Thor a testérét aki még mindig a falnak támaszkodott.

- Igen, kérek. - Válaszolt Loki semlegesen. Mire kész voltam a teákkal addigra Thor a kanapén, Loki a fotelbe ült. Odamentem a teákkal és odaadtam nekik.

- Köszönöm. - Köszönte meg Thor.

- Szívesen. Tényleg, Loki a tied egy kicsit hidegebb. Gondoltam így szereted. - 

- Ó...köszönöm. - Elfordította a fejét nehogy lássa a testvére hogy kezd pirulni az arca.

- Szóval...milyen rendszeres rémálmod volt? - Rákérdezett Thor tapintatosan a témára.

- Mindig azt álmodom hogy a világ szörnyetegnek nevez, és az álom végén egy ágyon ülök körülöttem tűkkel és tudósokkal akik kísérletezni akarnak velem. Utána felriadok az álomból. -

Egy új esélyDonde viven las historias. Descúbrelo ahora