Először mindenki idegen (...). Csak az számít, ami később történik.
*Stella szemszöge*
Miután sikeresen kialudtam magam, lassacskán felnyitottam a szemhéjaim, kikászálódtam a fekhelyemről, és a többiekhez mentem az irányítópulthoz.
- Én vagyok Groot? - Kérdezte Groot.
- Sajnálom, de nem értem mit mondasz. - Mondtam önsajnáló arccal.
- Azt kérdezte, hogy kialudtad-e magad? - Segített Mordály.
- Jaa. - Kaptam észbe, majd Groot felé fordítottam a mosolygó tekintettem. - Igen kialudtam magam, köszönöm. - Észrevettem hogy egy különös hely felé vesszük az irányt. - Hova megyünk? -
- Te kérted hogy vigyelek el olyan személyhez aki fel tud készíteni. Most hozzá megyünk. - Mondta Mordály miközben a hajót vezette.
- És ki ez az idegen akihez megyünk? - Kérdeztem tovább.
- Úgy hívják Celeste. Nem tudni a kilétét. Nem sok lénynek mutatta meg magát. A legenda szerint, csak annak mutatja meg a kilétét aki érdemes rá. - Mesélt nekem Thor az idegenünkről.
- Wáow. - Képedtem el. - És...szerintetek én méltó leszek számára? - Sütöttem le a szemeim.
- Akik méltók azok mind jószívűek, bátrak, erősek voltak. Szóval...te méltó leszel számára. De ez az én feltevésem. - Mondta Thor.
- Remélem igazad lesz. - Mondtam miközben a kilátásra pillantottam.
- Itt vagyunk. - Mondta Mordály, majd a szép tájt kezdtem csodálni. Fentről minden színben pompázott.
Mordály letette a gépet, és én voltam az első aki távozott a hajóról. Gyönyörű látvány fogadott. Zöld fű mindenféle színű, fajtájú virágokkal. E fölött pedig amerre a szem ellátott, hegyek álltak. Olyan mintha egy tündérmesében lennék. A virágokhoz vettem az irányt, leguggoltam hozzájuk és kellemesen szimatolni kezdtem az aromájukat.
- Szépek, ugye? - Az ismeretlen hangra felpattantam, és szemben álltam az illetővel aki egy nő volt. A nő fehér, rejtélyes, kapucnis ruhát viselt. - Sajnálom, hogyha megijesztettelek. -
- Maga lenne...? - Mire kérdésem végére értem volna, ő már megválaszolta.
- Celeste. Celeste volnék. Kiket köszönthetek itt? -
- Az én nevem Stella. Ők pedig... - Bemutatkoztam, majd a többiekre mutattam mögülünk. A srácok észrevették magukat, körém gyűltek, majd ők is bemutatkoztak.
- Mi célból jöttetek? - Kérdezte végignézett rajtunk, majd rám lankadt a tekintete. Vagyis azt hiszem, mivel a kapucnija eltakarta a fél arcát. - Vagyis, inkább mi célból jöttél? -
Tettem egy lépést előre majd válaszoltam a kérdésére.
- Szeretnék erősebb lenni, hogy megvédjem a szeretteimet minden rossztól. -
ESTÁS LEYENDO
Egy új esély
FanficLehet esélyt adni egy 18 éves lánynak az új életre,vagy egy velejéig gonosz istennek? Talán egymástól kapják az új esélyt és kisegítik egymást-e kérdés megfejtésében,vagy ez lesz a vesztük? Ha elkezded olvasni akkor választ kaphatsz-e kérdésre. :) U...