Az elfogadás és a helyzet

190 7 0
                                    


  A megértés, elfogadás olyanok, mint az erős szelek, melyek bármilyen sötét felhőtömeget feloszlatnak.
 

  Lementem a lépcsőn magam után becsukva szobám ajtaját. Mire ráléptem volna a nappali küszöbére addigra már két erős kar szorított annyira szorosan hogy alig kaptam levegőt. Steve volt az,mikor észrevette hogy nem kapok oxigént akkor elengedett.

- Jól vagy? A frászt hoztad ránk? Loki csinált veled valamit? - Árasztott el kérdésekkel a Kapitány.

- Igen jól vagyok. Loki nem is csinált semmi rosszat,csak segíteni akart hogy miért álmodom mindig ugyanazt a borzalmas rémálmot. Még Thor is bizonyítani tudja, ugye? - Fordultam Thor felé.

- Igen, Stellának teljesen igaza van, Kapitány. - Szólalt meg Thor a Kapitány felé.

- Jól van,de attól még számomra is ellenség volt és az is marad, és hogyha egy hajszálad is meggörbül miatta esküszöm azt is megbánja hogy megszületett akár isten akár nem, értve vagyok? - Szólt Steve felém azokkal a komoly szemekkel. Tudom hogy csak jót akar nekem,de akkor se szeretem ezt a nézést. Meg Loki nem is akar tőlem semmi rosszat. A többiek nem látják, de én többet látok belőle mint ők.

- Egy kérdéssel nem is inkább egy kéréssel jöttem le hozzátok. - Szóltam mindenkihez.

- Persze mondjad. - Adott engedélyt Tony.

- Hát arról lenne szó...hogyha már holnap mennék Loki-val és Thor-ral Asgard-ba. - A kijelentésemre mindenkinél sokkolt arcot észleltem,kivéve Loki-n, ő csak abbahagyta a falnak dőlést és egyenes állásba figyelt engem.

- De miért? - Szólalt meg Wanda.

- Mert minél hamarabb felakarok készülni erre a harcra és erős akarok lenni. - Szóltam Wanda felé.

- De te így is erős vagy. - Mondta Tony. 

- De én erősebb akarok lenni, hogy sikeresen megnyerjem az elkövetkező csatámat, értitek? - Mondtam mindenkinek.

- Elfogadom és megadom az engedélyt hogy mehess. - Mire befejezte volna Steve a mondatát addigra már átöleltem hálám jeléül.

- Köszönöm, nem tudom hogy háláljam meg. - Ugortam ki a bőrömből miközben hálálkodtam a Kapitánynak.

- Úgy hogy nem esik semmi bajod és vigyázol magadra. - Mondta Steve mire én úgy tisztelegtem előtte mint egy katona.Ezután odamentem Thor-hoz és mosolyogva,némán néztem rá aranyos kutyaszemekkel.

- Rendben,holnap délben indulunk. - Mondta Thor, utána rámosolyogtam Loki-ra aki úgy nézett rám mintha nem értené miért döntöttem így.

- Akkor megyek és bepakolok. - Szóltam a többiekhez, utána megnyomtam a lift hívó gombját és mikor kinyílt az ajtó akkor meglepődtem de nem annyira, aki benne volt a liftben.

- Mi az? Elakadtál? - Kérdeztem.

- Eléggé. - Szólalt meg Loki. Beszálltam a liftbe mellé állva, utána az ujjamat a gombok felé tartva.

- Hányadikra akarsz menni? - Kérdeztem Loki-tól.

- Azt se tudom mi ez a fém doboz. - 

Egy új esélyМесто, где живут истории. Откройте их для себя