Q&A? + Informacje

580 11 0
                                    

Cześć! Tutaj Smeagol zakochany w pierścieniu i Harrym Potterze... Ta książka osiąga już prawie 2K wyświetleń! Z tej okazji dam parę informacji dla was - takie 25 faktów o koncie. Ale oprócz tego prosiłabym was, Gollumiątka (ja ciągle nie mogę z tym XD), żebyście pod tą częścią dali pytania do Q&A... Byłabym wdzięczna gdyby każda osoba dała po co najmniej trzy pytania dzięki czemu więcej się dowiecie. A teraz chyba zacznę to "25 faktów o moim koncie" - co w tytule części jest zaznaczone jako Informacje. Dziękuje tym kto przeczytali wstęp, a nie jak prawdziwe lenie go ominęli. Nie będę rozgadywała się jak niektórzy! Zaczynamy!

25 Faktów O Moim Koncie

1. Na początku moje konto nazywało się jakoś tam (już nie pamiętam xD)

2. Potem przerzuciłam się na potterowa00 (Mrs Potter).

3. A od jakiegoś czasu nazywam się BathSinger (Smeagol) i jestem z tego dumna. 

4. Często rezygnuje z książek chyba, że się odpowiednio rozwiną! 

5. Myślałam nad usunięciem tej książki, ale nie chciałam stracić stałych czytelników (czyli te 2 tysiące xD) 

6. Myślę nad zrobieniem Instagram: Harry Potter (PS. Piszcie czy chcecie w kom. :D) 

7. Nie mam pomysłu na nowe książki! 

8. Okładki robię w zwykłym Paincie 3D! 

9. Ale chciałabym znaleźć lepszy program do robienia okładek... Jakiś fotoshop. Ktoś zna? Bo potrzebuje nowego oprogramowania, bo już tracę pomysły na nowe style okładek. 

10. Teksty i Cytaty z HP są u mnie w wersjach roboczych. 

11. Na Wattpad trafiłam przez moją koleżankę! (Dzięki <3) 

12. Moja pierwsza książka to było 25 godzin... Ktoś czytał? ;P

13. Może wymyśle jakiś nowy magiczny świat tu na wattpadzie! 

14. Planuje napisać książkę po angielsku! 

15. Nwm czy nie zrobić czegoś w stylu "Teksty Mojej Klasy" bo tyle tego jest a każda taka opowieść ma ponad 5K wyświetleń i jakieś 1K gwiazdek. 

16. Pisze Drune! (Draco x Luna) <3

17. I opowieść o Wybrance - wnuczce Newta Scamandera. KC <3 

18. Moje zakwaterowanie to Hogwart (Ja nie żartuje spójrzcie na mój opis na koncie)

19. I zaraz spóźnię się na zielarstwo. Neville mnie zatłucze! 

20. Pisanie książek pojawiło się u mnie od dzieciństwa (pisałam wiersze!) 

21. Kiedy piszę, słucham mojej specjalnej playlisty na Soptify! Na komputerze, bo tam to jak prawie premium na phonie! 

22. A ta playlista nazywa się "Muzyka do pisania książek" kto by się spodziewał... XD 

23. Jestem uzależniona od pisania xD. (To chyba widać)

24. Pisze strasznie szybko. 

25. I wreszcie... HOGWART TO MÓJ DOM <3 <3 <3 

Dobra kończę, bo jestem już spóźniona na zielarstwo - jakieś 5 minut! Ale luz bo Neville mnie lubi więc luzik! Jestem w Gryffindorze i mam w sobie odwagę! Żegnam was! Pamiętajcie o Q&A w komach! Co najmniej 3 pytania! 

Papatu :**

Smeagol <3

Harrmione || Is it love?Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz