Hoofdstuk 25.

430 13 6
                                    

Louis' POV

Ik werd wakker met een veel minder fijn gevoel. Harry lag tegen mijn rug gedrukt, maar ook zijn ochtend erectie.

Uit nieuwsgierigheid ging ik er nog wat dichter tegenaan liggen. Hij maakte een geluidje. Zijn adem kwam tegen mijn oor.

No way. Dit vond ik echt niet oké. Zijn penis was tegen mijn kont gedrukt en dat gaf me echt zó'n ongemakkelijk gevoel.

Ik klom uit bed waarbij ik me voorzichtig uit zijn greep losmaakte.

Ik ging naar beneden en maakte mezelf wat thee. Ik liet de waterkoker met water erin staan zodat Harry ook nog wat kon pakken wanneer hij wakker was.

Ik haatte het feit dat ik niet gewoon normaal kon zijn. Dat ik bang was voor seks. Maar het was geen abnormale angst. Eleanor en ik hadden ook bijna een jaar gewacht met onze eerste keer. Ik snapte alleen niet waarom het nu niet zo anders was.

Ik nam mijn medicatie in terwijl ik in mezelf een stom gezicht trok. Ik vond het eigenlijk helemaal niet fijn, maar ze zorgden ervoor dat ik niet weer helemaal gek werd. Er zat wel nog meer achter, dat wist ik wel, maar ze werkten gewoon.

Ik stuurde Zayn een bericht om plannen met hem te maken. Ik wist dat Harry vandaag terug zou gaan naar Felix en ik haatte het om alleen te zijn. Ik was bang voor wat het met me kon doen.

Na een tijdje kwam ook Harry naar beneden. Hij gaf me een kus.

"K werd waksker en je was weg," zei hij slaperig.

Ik haalde mijn schouders op.

"Ik was al een tijdje wakker. Je weet dat ik me dan ga vervelen," loog ik.

Harry knikte wat me liet weten dat hij mijn leugen geloofde.

Hij ging naast me zitten en legde zijn hoofd op mijn schouder waarna hij een blij geluidje maakte.

"Hoe gaat het nu met je? Je was erg verdrietig gisteravond," zei hij na een tijdje.

Ik wist dat het eraan zou komen. Ik kreeg even een raar gevoel in mijn buik. Boosheid.

"Ja, goed, denk ik. Ik had er niet echt aan gedacht dat ik ook bij de jongens uit de kast zou komen en ik had me ook niet bedacht dat ik er zo mee zat, maar Liam was er zo gemeen over en het was gewoon... kut. Het gaf me het gevoel dat hij het niet accepteerde dat ik niet hetero ben," mompelde ik.

"Natuurlijk is hij dat wel, Louis. Dat ik homo ben vindt hij toch ook gewoon goed? Hij weet dat hij overdreef. Hij wilt gewoon het beste voor ons," zei Harry.

Ik zuchtte, "Ik weet het. Het is al goed, denk ik."

"Je hebt je extra angst medicatie genomen," zei Harry.

"Ja. Het werd allemaal opeens heel veel. Het is niet dat ik bang ben voor mijn seksualiteit of voor jou. hoe erg ik mezelf ook accepteer er is altijd de angst dat anderen het niet zullen accepteren, snap je? En Liam zei dat hij het niet accepteerde en het werd meteen allemaal heel veel," zei ik.

"Lou," zuchtte Harry en pakte mijn hand vast, "Ik hoef vandaag niet weg te gaan als je me nodig hebt."

"Nee, hoeft niet. Ik ga vandaag toch naar Zayn. Uhm... ik... ik weet niet... wat vinden de anderen van dit? Ze zijn niet boos, toch?" vroeg ik.

"Oh nee hoor. Niall vindt het geweldig en blijkbaar had hij een weddenschap met Zayn over wanneer wij iets zouden krijgen. Ze zijn echt blij voor ons," zei Harry.

Ik voelde me echt opgelucht.

"Geef Liam maar even een paar dagen de tijd. Hij heeft heel wat te verwerken," zei hij.

UntouchableWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu