Kapitola 6

12 1 1
                                    

,,Cože?" Darren vybuch smíchy, ale já měla výraz jako by právě začala třetí světová.

,,Jsme si velice blízcí a od malička jsme spolu, když se sem nastěhoval přimělo mě to se sem vrátit."

Začala jsem, pokud je Yuri jeho sestřenice, to znamená, že bude i na oslavě. Pokud tam bude Hoseok tak tam budou všichni a určitě budou mít partnery a ...

,,Nad čím přemýšlíš?"  Ani jsem ho nevnimala a přemýšlela dál.
A ja tam budu zase sama , nikdo se tam se mnou nebude bavit. Cele to bude na úrovni a jak se znám udělám si pořádný trapas.
Pocítila jsem tlak na hrudi, je rozhodnuto nikam nejdu.

Podívala jsem se na ty dva a oni pořád mluvili a teď se na mě koukli, proč se na mě koukají??

,,Co je?"

,,Souhlasíš?" řekla Yuri. Darren se smál memu nechápavému výrazu a bylo mu jasné, že jsem je neposlouchala a nechal mě to vyžrat.

,,No, asi?"

,,Je to bude super." Přihloupě jsem se na ní dívala a Derren se schovával za dozu a smál se.

Hodila jsem na něj výraz:,, prosím pomoc mi." ale on řekl:,,Taky si myslím že je to dobrý nápad."

Jo taky bych to možna řekla, ale nějak nevím o co jde.

Zkusila jsem  nějak zeptat ale dopadlo to ještě hůř.
,,No a je potřeba abych něco udělal nebo tak?" Našpulila sem pusu a Darren se neudržel a hlasitě se začal smát. Yuri na něj poklepala a Daren zvážnil.

,,No jen by jste se měli domluvit, na oblečení ať jste sladění."

,,Sladění." Zopakovala jsem

,,Ale s kým?"

,,No přeci s Hoseokem. Vždyť se o tom bavíme celou dobu."

No do prdele, kdy se už naučím poslouchat.

,,No teď mi došlo, že ro nebude dobrý nápad." Otočila jsem se jejich směrem, ale oni už byli v tahu. Rychle jsem se zvedla a utíkala ke dveřím.

,,Hele!"

,,Pak si zavoláme." Zakříčel Darren a odjeli. To udělal naschvál, abych se z toho nemohla vymluvit.

Pomalu jsem se šourala do pokoje, a na schodech mě zastavila babička.

,,Co chodíš jak tělo bez duše?"

,,Nic, jen budu muset jít s největším tupcem na oslavu a co je horší musím mít i šaty."

Babička jen tak tak držela potlačovaný smích.  ,,No tak to budeš muset vydržet." Poplácala mě po zádech a šla do kuchyně.

Začala jsem přemýšlet, co bych si mohla vzít na sebe. Vyhrabala jsem celou skříň, ale nic jsem nenašla.
Nebudu to ale řešit já nikam nepůjdu a už vůbec né s tím arogantním tupcem, který ani neví jak se chovat, že já musím mít takové šťestí, že můj nepřítel musí být bratranec přítelkyně mého nejlepšího kamaráda.

Bože, všechno je to zamotané jako z nějakého filmu, fuj.

***

Ani vlastní máma mě nedonutí vyzdobit si pokoj a dneska tady s Yuri lítám a zdobím jí tu všechno co můžu. Hlavně se tvař, že tě to baví. Pff... Kluci si někde jezdí a já tu musím zdobit, kde je ta spravedlnost?

Konečně jsem dostala povolení ai sednout.

,,No a jak si na tom s šatama?" málem jsem se zadusila, úplně jsem to zazdila a ani jsme se s Hoseokem nedomluvili.

Poslední chvíleKde žijí příběhy. Začni objevovat