kapitola 15

13 1 1
                                    

Cesta do parku byla hodně zábavná, Jungkook řídil... Nebo spíš se o to pokoušel. Bylo to spíše něco ve stylu: brzda, plyn a pozor chodec, proto se nakonec usoudilo, že bude řídit Jin. Díky bohu za to!!

Nemohla jsem si nevšimnout Hoseoka a jeho pohledů, které mi propalovaly kůži. Pokaždé, když mi Tae dal ruku na nohu nebo mě objal vyskočila mu malá žilka na čele. Snažila jsem se to ignorovat, ale Taehyung si všimnul mého pohledu a majetnicky si mě přitáhl a Hoseok se konečně odtáhl pohledem jinam.
Byla jsem ráda, že zbytek cesty proběhl vpořádku.

,,Na jakou atrakci chceš jít nejdřív?" Pousmál se a kluci čeklali až zavelím a budou moct vyběhnot.

,,Tak půjdem na jízdu hrůzy!" Vykřikl Jungkook.
,,Tak to ani náhodou, já nebudu vytahovat Jina a Hoseoka z dalších vláčků jako minule." Namjoon to říkal s výsměchem, že to ty dva donutilo se zastydět.

,,No mě je to jedno, klidně můžete jít kam chcete a já s Taem půjdeme spolu. " Přesně na tohle určitě čekali, rozběhli se jako malé děti v hračkářství a nás nechalu v prachu samotné.

,,Tak co kdyby jsme si nejprve dali něco dobrého k jídlu?" Taehyung vypadal tak dokonale, že jsem z koukání na něho zapomněla, co vůbec říkal.

,,Haloo Minami," pohladil mě a tím mě vrátil zpět do reality.

,,Dobře, ale pak mi vystřelíš růži." Dodala jsem směle. ,,Samozřejmě. " Zaryl jeho prsty do mých vlasů a políbil mě, jeho rty byly tak sladké a nedokázala jsem se jich nabažit. Díky němu jsem zapomněla, co se děje doma a myslela jen na euphorii z polibků.

,,Tak pojďme," Poukázal před sebe a vyšel ke stánku s růžemi, nebudu si jak naivni pipina myslet, že mi vystřelí růži zažijeme spolu romantický večer a ráno bude vše v pořádku.

,,Můžu to vystřelit růži." Zamrkal očkama a ukázal na pána aby mu podal vzduchovku. ,,Hlavně aby sis nevystřelil oko." Šťouchla jsem do něj a hned potom začala komedie. První tři rány šly úplně mimo, to ho ale neodradilo a koupil si další, musím ho pochválit, že teď už jednu trefil vedle terče. Začali se kolem nás hromadit lidi, ale Tae to zkoušel pořád dokola a dokola.

,,Smím taky vystřelit?" Zamrkala jsem a on mi ochotně podal vzduchovku. ,,Tak jooo." Nadechla jsem se a zamířila na terč s růžemi. ,,Na první dobrou." Zařval pán a všichni kolem nás začali skandovat a tleskat. ,,Tady máte slečno." Podal mi růžičku, Tae vypadal trochu zklamaně. ,,Na ta je pro tebe, zasloužíš si ji víc než já." Usmála jsem se a jemu se hned rozzářil výraz v obličeji. ,,Děkuji." Vypadal tak šťastně... Ach že bych se do něj zamilovala? Ne! To rozhodně ne, bude to tím, že se o mě dlouho kluci nezajímali. Další hodinu jsme blbli a pak se k nám přidali i Jimin a Hoseok.

,,Nedáme si něco k jídlu? Začínám umírat hlady." Udělala jsem na něj psí oči a Tae odešel ke stánku s jídlem. Jimin a Hoseok zůstali se mnou a oba to trochu přehnali s alkoholem, nejprve si něco brblali pro sebe. ,,Řeknu jí to!" Hoseok se postavil a Jimin ho tahal dolů.
,,Řekl ti to už? Co?" Jimin vypadal jakoby chtěl utéct jen aby se toho nemusel účastnit. ,, A co přesně mi měl říct?" Do toho se rozesmál a bouchl do stolu. ,,On jí to neřekl." Začal se hlasitě smát. ,,Tak já ti to povím chceš?" Tenhle Hoseok se mi nelíbil, byl slizký a děsivý.

,,Přestaň!!" Okřikl ho Tae. Nechápala jsem, co se děje.. ,,Co mi má říct ?" Tae mě chytl za ruku a hned volal taxi. ,,Tae!" Pustila jsem se ho a postavila se. ,,Co mi máš říct?" Jeho výraz byl teď úplně jiný.. ,,Minami přestaň to řešit!" Zařval a já ztuhla. Nevěděla jsem, jestli se můžu pohnout..
,,Ne promiň, jen.. Oba jsou úplně ožralí. Nechci abys s něma byla, když sou v takovem stavu." Chytl mě za ruce a sanžil se odvést téma jinam.
,,Co jsi mi neřekl?" Zamumlala jsem a utřela si slzu.
,,Minami.. Řekni ti to, jen ne tady ano??" mezitím přišli kluci zase k nám. ,,Ne teď !! Jak mám vědět, že mi nebudeš lhát?? Tak už mi to řekni!!!"
Dal si ruce nahlavu a nejspíš vymýšlel, jak se z tehle situace vyhrabat.
,,Chybělo mu už jen M!" Vložil se do toho Hoseok. Pořád mi to nedocházelo.
,,M?? Jak to myslí.. TAE!" Podívala jsem se na něj a pak mi to došlo.
,,Minami, já byla to taková ..." rychle jsem ho přerušila:,,Mlč!!! Všechno to bylo jen kvůli písmenu??  aby sis dokončil svůj seznam?"
,,Vlastně nedokončil.." zamumlal.
,,Prosím?"
,,Musel by se s tebou vyspat aby se to počítalo..." Zamumlal Suga.
,,Takže vy jste to věděli??"  Jin a Jungkook naráz zakřičeli:,,Já ne!" Zabolelo mě, že to věděl i Hoseok... Jungkook s Jinem se tvářili naštvaně, ,,Kdo z vás to vymyslel?!" zařval Jin. Musela jsem se posadit, zem byla ledová přesně jako Taeho city ke mně, celou dobu.. Se se mnou chtěl jen vyspat. ,,Hele my se to dozvěděli náhodou.. Všechno to je zvrácená hra těch dvou.." Namjoon ukázal na Sugu a Taeho, trochu se mi ulevilo, že neukázal na Hoseoka.
,,Mohl bys mě odvézt domů?" Jin mě musel zvednout a spolu s Jungkookem jsme šli do auta.
,,Minami moc mě to mrzí." Chlácholil mě a Jin jel nejkratší cestou k domu. Nevěděla jsem, co je horší jesli to, že mě Hyuna tolik nesnáší nebo zrada od Taeho..

,,Cos dělala?? Měla jsem o tebe strach." Babička na mě hned ve dveřích hodila deku a začala m3 hladit po zádech. Když mě vedla kolem poličky s fotkama, rozbrečela jsem se ještě víc, když jsem viděla fotku dědy. ,,Tak povíš mi to??" Nevěděla jsem zda ji to mam vůbec říct. Pak jsem si uvědomila, že už nemusím byt ta, co na každého bere ohled..  Začala jsem vykládat o Hyuně. Babička mi nechtěla věřit. ,,Je to pravda babi." Hyuna stála u dveří, nejspíš to poslouchala celé. ,,Moc mě to mrzí." Snažila se mluvit dál . ,,Vypadni!!! Jak si to mohla udělat po tom všem?!!! Už jednou jem ti odpustila, ale takhle to dál nejde si blázen!!! Musíš se léčit! Že mě to nenapadlo už dřív, že v tom máš prsty!! Už chudák děda.." Děda?? Babička se musela posadit, podala jsem ji sklenici vody a čekala. ,,Babi jak si to myslela s dědou?" skoro jsem se bála zeptat.
,,Víš.. Děda..."

Poslední chvíleKde žijí příběhy. Začni objevovat