Jen ty a já.. Brr, mám ho poslat domů? Je už pozdě a určitě jsem šel jen ze slušnosti. Než jsem se ale odhodlala ho vyprovodit zmizel.
,,To je divné, Taee??" Chodila jsem po patře ale nikde ho nenašla. Nechápu jak jsem ho mohla ztratit, když seděl vedle mě. Klasika já... Šikovná jako vždy.
,,Minami?" Byl to jeho hlas.
,,Kde jsi?"
,,Nahoře u tebe." Co dělá u mě v pokoji? Ztuhla jsem a nemohla dýchat. ,,Dopis!" Rozběhla jsem se do pokoje.
,,Hurá.." Tae seděl u stolu a hledal film.
,,Co tu děláš?"
,,Říkal jsem, že bychom si mohli zapnout film a tys jen zabručela, tak jsem to bral jako ano."
,,Ale proč jsi u mě v pokoji?"
,,Dole spí babička, tak jsem ji nechtěl budit." To je od něj ale šlechetné gesto. Vzala jsem dopis z postele a čekala co vybere.
,,Aaaaa mám to.. Midnight runners!! Nejlepší film." Dal notebook na postel a lehl si na druhou stranu. Trochu jsem zneklidněla.. TY VOLE MÁM V POKOJI KLUKA!!
,,Neuděláme k tomu popkorn?" Tae to pauznul a šlo se do kuchyně.
,,slaný nebo máslový?"
,,Hmm oba?" Zakřenil se.
,,Dobře" přemýšlela jsem proč jsem na něj tak milá, když jsem na něj vlastně naštvaná... Ale neviděla jsem ho tři týdny takže mi vážně chyběl..
,,Tak můžeme jít."
,,Určitě se ti to bude líbit." Zapnul film a v pokoji se ozývalo jen křoupání popkornu.
*****
,,Ježiš to je tak hezký, že je ta holka přišla navštívit, že Tae?" Otočila jsem se na něj a on spal. Vážně musel usnout zrovna na mojí posteli? A ještě má všude kolem sebe kousky popkornu.Vzala jsem notebook a položila ho na stůl a pak sbírala popkorn z postele. ,,Fakt čuně." Brblala jsem.
Spinkal jak miminko a na rtech měl ještě drobek. Nahnula jsem se abych se na něj podívala z blízka.
Vypadal vážně roztomile, jemně jsem mu přejela po rtu jen abych mu sundala ten drobek.
Najednou mě za tu ruku chytl, ,,Ehm promiň." Vykoktala jsem.On se pousmál? Pořád držel mou ruku, ale taky měl zavřené oči. Chtěla jsem se odtáhnout, jenže on mi zatáhl za rukáv a já na něj spadla. Hned mě obejmul.
,,Tae.." Otevřel oči a podíval se na mě.
,,Pustíš mě?" Našpulil rty a pak mě pustil. Fuuha tak tohle bylo hodně divný. Sedla jsem si na druhou stranu postele a přemýšlela, jak ho poslat domů. Byla jsem z toho zoufalá, dala jsem si hlavu do dlaní a doufála, že mě osvítí a příjdu na nějaký nápad jak mu dát najevo aby už šel.,,Co?" Ucítila jsem jeho teplé ruce kolem pasu, odkryla jsem si oči abych viděla, co se to zase děje. Tae měl hlavu opřenou o mé záda, ruce mi dal kolem pasu a hlasitě vydechoval, chvilku jsem jen čekala, ale pak jsem uslyšela tiché vzlykání. ,,Tae?" Otočila jsem se.
Seděl v kleče a jakmile viděl, že jsem se otočila zakryl si oči.
,,Ty pláčeš?" Zavrtěl hlavou. Snažila jsem se mu sundat ruce z tváře, ale nechtěl spolupracovat. Tak jsem to zkusila silou, ztrhla jsem mu ruku, ale i Taeho..
Ležela jsem pod ním a dívala se na jeho uplakaný ksichtík.Ruce měl nataženě vedle mé hlavy, pohladila jsem jo po tváři, abych mu utřela slzy.
,,Už neplakej prosím." Usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil.
,,Odpustíš mi někdy?" Pohladil mě po tváři a já v ten moment nemohla říct nic jiného, ,,Už jsem ti odpustila." Chytla jsem jeho ruku.
Zase to přibližování, když byl už jen milimetr ode mě zavřela jsem oči, v místnosti šlo slyšet jen mé vydechování.
Prstem mi přejel po spodním rtu a pak mě políbil. Byla to jen malá pusinka.Hned potom se posadil, zvedla jsem se tedy i já, aby to nevypadalo, že jsem čekala něco víc, i když čekala..
Bylo to trapné.. Koukala jsem se něj, ale jemu přišlo moje povlečení asi zajímavějši, protože se na mě ani nepodíval.,,Chtěl jsem počkat, ale nemůžu..." Přitáhl si mě a položil pod sebe. ,,Tolik tě chci." Začal mě náruživě líbat.
Jeho teplé rty zaměstávaly ty mé a rukou mi přejížděl po podbříšku.
Po chvilce se přesunul na krk, a dal ruku pod tričko, trochu jsem se zachvěla a celým tělem mi projel mráz.
Najednou se nade mě vyhoupl, ruce jsem mu dala kolem pasu a ochotně spolupracovala.Pak se posadil a sundal si triko, mohla jsem se tedy dívat na jeho svalnaté tělo, ,,Můžu?" kývla jsem na souhlas a rázem bylo i mé triko na podlaze.
,,Jsi tak nádherná." Zašeptal mi do ucha a začal mě líbat na krku a pomaličku se posouval k prsům, které chránila podprsenka, teda do chvíle než ji rozepnul. Teď jsem byla červená až na zadku. ,,Neboj." sundal ji a hned začal sát bradavku a druhé jen hnětal v ruce, pak to samé udělal i na druhém prsu, bylo to tak příjemné..
Jemně mě kousl do bradavky, ,,Au.."
,,Promiň bolelo to?" Najednou všeho nechal a podíval se na mě.,,Jen trošku."
,,Dobře." Pousmál se.
Nemrhal časem a sundal i džíny. Začal mě líbat na vnitřní sraně stehen, ,,Ahhh.." neviděla jsem ho, ale jsem si jistá, že se teď usmál.
Ukazováčkem přejížděl přes kalhotky a dráždil mi klitoris.,,Minami..když budeš chtít přestat.. " Ani jsem ho to nenechala doříct. ,,Nechci přestat."
S chutí se zase vrátil k tomu, kde skončil. Po chvilce mi sundal kalhotky a roztáhl mi nohy.
Ucítila jsem jeho teplý jazyk ,,Tae~" Palcem a ukazováčkem mi chytl prso a mačkal ho. Dala jsem mu ruku do vlasů a hlasitě vydechovala jeho jméno.
Netrvalo to dlouho a zasunul do mě jeden prst, jazykem rychle kmital přes klitoris a chvílemi ho sál. Myslela jsem, že lepší to být nemůže, ale pak zasunul druhý prst a líbal mě u toho na krku přitáhla jsem si ho k sobě a snažila se vydržet ještě o chvilku déle.
,,Jsi tak překrásná." Vrátli se zase zpět a pohyboval jazykem ještě rychleji než jsem se udělala. ,,Mmm.." ještě mě otřel a pak si lehl vedle mě. Bylo to zvláštní já jsem byla celá nahá, ale on měl svlečené jen triko.,,Jaké to bylo?" Usmál se, protože věděl..
,,Ehmm." Neřeknu ani ň
,,Noták... Řekni že se ti to líbilo."
,,Neřeknu." Zakryla jsem si obličej dlaněmi.
,,Tak řekni že se ti líbilo, když jsem ti ji pdifnjdkdb.." zakryla jsem mu pusu aby to nedořekl.,,Ty si tak roztomilá." Přitáhl si mě a začal mě zase líbat. Nevím proč, ale cítila jsem se dlužná.
Chytl mě za ruku a poliž mi ji na jeho tělo. Postupně ji dával níž a níž. Pak jsem ucítila jeho tvrdý penis.
,,Je z tebe úplně tvrdý." Nikdy v životě by mě nenapadlo, že by mě tahle věta mohla vzrušit.Pořád mi ji držel a přejížděl s ní přes jeho bouli v rozkroku.
,,Líbí jak se stydíš." Dal mi ruku zpátky na břicho.
ČTEŠ
Poslední chvíle
RomansaUž od přírody jsem hodně zvědavá takže jsem poslouchala, co jim doktor šeptal. ,,Dávame ji tak rok.."