Kapitola 11

14 1 1
                                    

Mé tělo nehybně leželo v nemocnici, všichni mě chodili navštěvovat, ale já jsem jim nemohla odpovědět a ani dát najevo, že je slyším.

Když ke mě přišla skupina sedmi kluků, znervózněla jsem, nechápala jsem proč tam jsou, ale byl s nimi i Darren.. To nechápu.

Čas plynul a návštěv ubývalo, ale Hyuna nepřišla ani jednou. Chtěla jsem se vrátit, ale nedokázala jsem.

O dva týdny později

,,Jak je na tom doktore."

,,Její stav je v pořádku, musíme jen čekat, až se probudí."

Kdyby jen věděli, že je sleduji. Hrozně jsem chtěla křičet, aby věděli, že je slyším...

,,Ještě něco. Pořád sem chodí jeden kluk. Musí mít vaše svolení, že ji může navštívit."

,,Vždyť jsem to už podepisovala."

,,Všechny čtyři?"

,,Myslíte tři ne? No to je jedno podepíšu to znovu. "

Kdo je ten čtvrtý?

Hoseok side

Minami se rozzlobila a jela pryč, byl jsem taky naštvaný. Chvíli jsem bouchal do auta a pak do něj nasesl. Nebaví mě pořád chodit kolem horké kaše. Jel jsem za ní, abych to už konečně vyřešil.

Jel jsem poněkud rychle kousek od školy stáli policisté. Rozhlížel jsem se kolem a stálo tam její auto. Byla natlačená nákladním autem a hasiči se ji snažili vyprostit.

Rozběhl jsem se jejím směrem, ale nechtěli mě k ní pustit. Hned jsem zavolal klukům, aby to řekli Darrenovi. Někdo musí zavolat jejím rodičům..

V nemocnici nás také nechtěli pustit, ale Darrena jako blízkou osobu ano. Poprosil jsem ho, aby nás, nebo alespoň mě vzal s sebou.

Konečně jsem se k ní dostal, vypadala hrozně. Skoro jsem ji ani nepoznal. Nikde tam nebyla její matka a ani otec,jen její babička a teď my.

Taehyung z toho byl taky velice špatný, celou cestu nepromluvil a nic nesnědl. Darren mu nabídl, že mu zařídí aby ji mohl navštěvovat.

Byl jsem smutný, že já nebudu moc, ale nemůžu se divit, když jsem se k ní choval hnusně a kdybychom se nepohádali, tak by tak nespěchala domů a nic by se nestalo.

***

Uběhly už tři týdny a Minami je pořád v komatu. Jediný, kdo se tam z nás dostane je Taehyung a ten se na mě od té nehody nemůže ani podívat.

Taehyung side

Navštěvuji Minami vždy po škole a čtu ji její oblíbenou knihu, kterou ji tam položil Darren. Vím, že spí, ale věřím v to, že mě slyší a vnímá mě. Párkrát jsem ji řekl, ať to nevyčítá Hoseokovi. Stačí, že ho za to viním já. 

Rodina od Minami sem chodí minimálně, ale její babička je tu každý den. Jediný člověk, který tu ještě nebyl je Hyuna. Párkrát se mnou mluvila její babička a podle toho, co říkala, tak Minami neměla moc ráda. Jednou ji prý viděla i Hoseokem, a jelikož jsem moooc zvědavý, tak bych rád věděl, co si řekli.

******

Po návštěvě v nemocnici jsem jel hned domů a kluci zase dělali bordel a to měli pracovat na plánu ohledně školního festivalu, abych nebyl úplně zlý tak Jimin se snažil něco vymyslet, ale Jungkook kolem něj lítal a řval že je zajíček.

Poslední chvíleKde žijí příběhy. Začni objevovat