15. Pravěká zvířata, 2. část

71 13 6
                                    

„Ty Jasmine," promluvím do sluchátka na uchu během cesty k Avengers Toweru. „Řekl ti někdy Tony s Papper, jaký je tvůj původ?"

„Říkali, že jsem adoptovaná, jinak nic, proč?" odpoví mi.

„Nikdy tě nezajímalo, kdo třeba byli tví rodiče?" podivím se. Začínala jsem mít docela na Starka zlost. Oni jí vůbec nic neřekli!

„Tak samozřejmě, že zajímalo a i nadále zajímá, ale už jsem se ho mnohokrát zkoušela ptát nebo se dostat do systému, jenže vždycky to mělo negativní dopad, proto jsem to i vzdala," posmutněle se svěří.

„Proč jsi mi o tom neřekla? Pomohl bych ti," přidá se do rozhovoru Grant řídící quinjet.

„Nechtěla jsem tě tím zatěžovat, stejně to nemá cenu," povzdechne se Jas.

„Co kdybych ti řekla, kdo jsi z části zač?" zadumaně zamumlám. V mysli se mi vybaví úlomky toho, co jsem se dozvěděla na Asgardu a z Demetris mysli.

„Ty to víš? Jak?" vyjekne více než potěšeně Grantova holka.

Bethany a Peter směrem ke mně nesouhlasně zakroutí hlavou. Hned mi bylo jasné, že to taky vědí a snaží se to co nejdéle držet v tajnosti.

„Dozvěděla jsem se to sice teprve nedávno na Asgardu, ale snad to přijde vhod," varovně blesknu očima po Parkerových, stoupnu a otočím se k nim zády.

„Wooow, povídej," dostane se mi nadšené odpovědi, která mi rozšíří úsměv na tváři.

„Alex ne!" sykne Bethany.

„Byla jsi un-"

„Zatraceně!" přeruší mě brunetka v brnění. „Okamžitě přistaňte! Celé město je v oblaku kouře....ne, to je nějaká hustá mlha, nikoho nevidím. Hrozí tady střetu s těmi zvířaty. Zkuste se spojit s ostatními."

„Rozumím," odsouhlasí Grant a naladí se na frekvenci zbytku týmu. Ozve se však pouhé šumění.

„To je divný," Bethany je hned na nohou a pokouší se své sluchátko naladit a hned na to něco do něj mumlat.

„O co se pokouší ty jo?" zamračím se, když se i v mém ozývá jiný zvuk než má.

„Ta mlha to ruší. Jdu to prozkoumat blíže," pohotově broukne Jas.

„Buď opatrná," strachuje se její kluk.

„Neboj, já jsem vždycky, sejdeme se u věže," ujistí ho a nastaví si radiový klid.

My mezitím přistaneme na kraji města a připravujeme veškeré vybavení.

„Rozdělíme se do dvojic, já půjdu s Grantem a ty Alex s Peterem. Prohledáme okolí a pokusíme se nalézt Avengers, ano?" podá rozkazy Bethany.

„Odkdy ty podáváš rozkazy?" oboří se Grant.

„Od prvopočátku. Jsem tu z vás nejstarší," chladně odsekne Beth.

„Klidněte se. Musíme jít hledat, jo?" skočí mezi ně Peter.

Napětí mezi nimi vzrostlo. Já se držela stranou a kontrolovala munici, zásobníky, dostatek zbraní a kde co, abych neumřela hned na začátku. Do hádky raději nevstupuji, už tak jsou mezi námi vztahy takové všlijaké.

„Fajn. Přijde mi to sice hovadina takhle se rozdělovat neboť se pak nikdy nesejdeme, ale jak naše vůdkyně myslí," zavrčí bráška a na slovu "vůdkyně" dá ironický nádech.

Alex Rogers- Do posledního dechu (Wafieair 6; Sestra 4; Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat