2 глава

644 49 3
                                    


І так моє улюблене місце це заброшка. Так як друзів в мене немає то я часто там знаходжусь. Туди ніхто не ходить бо про цей будинок ходять якісь слухи шо там шось странне твориться. Але я хожу туди вже 4 роки і нічого не бачила і не чула такого. Я люблю вилізти на дах заброшки і малювати або дивитись на небо. Ця заброшка 5 поверхова. Це був звичайний будинок та сталась пожежа.Я вже на першому поверсі будинку. Я почула розмову. Хм дивно тут нікого ніколи не було. Я чую тільки один голос і гавкіт двох собак. Це було на 3 поверсі. Я почала туди підніматись. І голос затих. Я пішла туди де щойно звучав голос. Я захожу в якусь кімнату і бачу спину людини. Це був хлопець. Він спортивний накачаний та у нього тату. Він був блондином.
Тут він питає не повертаючись
-Що ти тут робиш Анастасі? Краще йди бо буде гірше. - я підскочила від несподіванки. Я завмерла бо його собаки підійшли до мене і почали обнюхувати. Це були два великих ротвеллера.
-Звідки ви знаєте моє імя? -запитала шоковано я.
-До мене-гаркнув на собак блондин і повернувся в мою сторону усміхнувшись. Оо боже які ж шикарні його очі .Вони голубі. Собаки слухняно підійшли до нього. А я просто стояла і пялилась на нього. Тут я опустила очі нижче і побачила на його грудях багато тату які просвітлялись через білу майку. Тут його очі почали ставати червоними ооо ні він же ж не вампір? Та ні це просто фантазія...
-Іди звідси тут не без певний крикнув він на мене-провести -сказав він собакам. Собаки почали йти на мене. Я почала йти до виходу а собаки по дві сторони від мене. Тут собаки почали гарчати ,я глянула на них а вони дивились кудись прямо. Там я побачила ще одну собаку це була хохлата. Один пес став переді мною наче прикриваючи а другий побіг на того. Я почала йти далі а пес за мною ,а другий так і остався там з тою хохлатою. Я почала йти додому а ротвеллер всю дорогу йшов біля мене. Коли я підійшла до під'їзду я повернулась до песика присіла і погладила його по голові.
-Дякую) - сказала я. А пес помахав хвостом і побіг. Хах що це було? До мене тільки почало доходити що зараз сталось? Звідки красивий блондин знає моє ім'я і де він взяв таких милих і розумних собак. Тим часом я вже зайшла в квартиру. Я пішла помила руки передягнулась і вирішила щось приготувати. І так поки що я зварю пельмешки)) Так як я збираюсь пекти курку і це довго.
Пройшло 2 години.
І так я вже поїла приготувала курку і чекаю маму. О а ось і мама. Я пішла відкривати двері. Так це мама. Я завела її на кухню та покормила мама похвалила мене і ми вирішили піти спати, так як вже 22:00 а мамі рано вставати.

І так глави я постараюсь випускати часто. Якщо ви будете читати то я буду писати) Ваша Лі 😘😘😘

Будь моєю🥀🖤 Як кохає вампірWhere stories live. Discover now