13 глава

361 29 3
                                    

Я прокинулась від болю в голові..
Єгор.. Де він?  Що він зробив зі мною?  Він мене усипив?  Я відкрила очі і побачила ту ж чорну кімнату в якій прокинулась Того разу... Мені почали боліти десни.. Невже він... Перетворив мене?  А головне де він?  На мені був одягнений той браслет... Але він не обпік мене тому він напевно не перетворив мене? Тут двері в кімнату відчинились і зайшов він... Такий сумний...
- Єгор ти перетворив мене? - запиталя одразу ж я.
- Ні... Я не зміг.... Я просто не зміг зробити тобі боляче... Коли вже все було готове, я просто забрав тебе з операційного стола і приніс сюди.. Я просто тряпка.. Закоханий першокласник... - сказав він сівши на ліжко і запустив руки в волосся.
- Єгор я люблю тебе.. І ти маєш це зробити заради нас. - сказала я і обняла його.
- Ти розумієш яка це біль?  Спочатку тобі буде здаватись що тобі ламають кістки. Потім наче тобі будуть виламувати зуби і в кінці два зуби на місці яких виростуть клики. Ось такі- Єгор відкрив рот і з його зубів витягнулись два великі клики...
- Як? -я
- Ми вампіри можем управляти ними. Можем сховати а можем показати. - Тут його клики різко втянулись в десна до розміру нормальних зубів.
- Ти розумієш шо я люблю тебе?  Я не зможу дивитись як ти страждаєш... Але є ще один варіант.. Можна вбити людське немовля і випити його кров,  тоді біль зникне... Але я не дозволяв нікому це робити... Я міг вбити людину але дитину ніколи!  Але заради тебе я зможу... - Єгор.
- Ні ми зробим це і я буду терпіти.- я усміхнулась йому а він мені. Він повалив мене на ліжко і почав страсно цілувати... А далі думайте самі.😏😂.
Прокинулась я з ранку в дуже крепких обіймах... Я повернулась до нього і почала обводити вжедоволі довгими нігтиками його тату... Там були крила на цілі груди.. А над ними надпис-,, Never say newer"( ніколи не кажи ніколи)  . І було ще багато мілких татух.. Він прокинувся і взявши мою руку підніс до своїх губ і поцілував. А потім поцілував мене.
- Добрий ранок маленька- Єгор
- Добрий ранок йогурт- я
- Йогурт..? - запитав здивовано Єгор а потім додав- Мене так називала мама...
- Ой... Вибач якщо не хочеш я не буду.. - я
- Ні називай мені подобається...- він усміхнувся.
- Ти готова перетворення буде сьогодні.... - Єгор.
- Так. Я в тебе сильна... І разом ми зможемо все... - я
- Моя дівчинка- Єгор.

Вже вечір, і вирішили почати перетворення... Єгор зняв з мене браслет з вербени і поцілував мене... Він був в білому халаті і в масці.. Біля нього було ще два вампіри теж в масках і халатах... Я лежу на операційному столі... Єгор надів маску погладив мене по руці і сказав.
- Починаєм....
Він підніс вату до мого носа і я вирубилась... Я спала не відчуваючи нічого... І тут я різко відкрила очі. Єгор стояв наді мною з ножем в крові.. Я різко підірвалась і пройшла крізь Єгора. Я нічого не зрозуміла і встала на землю.. Я озирнулась і побачила себе на столі.. Я мертва?  Він вбив мене? Ні... Я не вірю!! Тут Єгор повернувся до мене і сказав
-   Малиш ляж назад на стіл. - прошептав Єгор- його очі були червоні і сповнені болю.
- Ти мене бачиш? - я
- Я бачу тебе але не чую... Ляж будь ласка... - я кивнула і лягла. І тут я різко заснула....

Що ж буде далі?  Невже вона помре?  Чи все таки Єгор все виправить?  Наступна глава завтра)
                                             Ваша Лі) 😘

Будь моєю🥀🖤 Як кохає вампірWhere stories live. Discover now