Тут мені сниться сон.. Єгор. Він сидить в парку з якимось чоловіком на його руках наручники.. Тут він почав говорити.
- Малиш в тебе є 5 хвилин зараз озирнись і йди сюди як прокинешся. В тебе є нереальна сила.. Ти щит. Я розкажу тобі потім все. Ти встанеш біля тебе буде дерев'яна гостра палиця- кол. Підбіжиш ззаді встромиш йому в спину ближче до серця. - Єгор... Я почала оглядатись і зрозуміла що це парк біля мого дому... Тут я різко зіскочила з ліжка і взявши кол який магічним образом опинився біля мене, я побігла в коридор. Я взулась і за пару секунд була вже на першому поверсі. Я вийшла з дому і побігла в парк. Я добігла до лавки ззаду і не чекаючи встромила кол прямо в серце пробиаючи кістки вампіра. Він не встиг навіть скрикнути як перетворився на попіл. Єгор висвободив руки з наручників і обійняв мене.
- Малишка. Ти змогла.- шептав Єгор обнімаючи мене. Він був таким теплим і рідним... Я просто розплакалась на його плечі.
- Єгор хто це був? І чого я плачу? Я ж вампір.. - казала я задихаючись в сльозах..
- Маленька моя тобі ще багато чого треба взнати. Ти особливий вампір. Таких як ти дуже мало. Ти одна на мільйон... - Єгор.
- Йдем додому? - я.
- Да йдем але спочатку купим крові. - Зараз Єгор був усміхнений він ні про що не думав. Він просто йщов усміхався і обнімав мене. Він наче боявся що я знов зникну..
- Єгор ,я люблю тебе. - прошептала я йому на вухо.
- І я тебе малишка. - Він поцілував мене. Ми купили крові так як полювати було лінь і пішли до мене додому. Я переодягнулась і пішла в зал де сидів Єгор і гортав канали. Я пішла на кухню і взяла два пакетика крові, повернулась в зал. Я сіла на диван і закинула ноги на Єгора лягаючи на його татуйовані груди. Я поклала пакетики з кровю на стіл і вирішила поговорити.
- Єгор а що означає щит? - я.
- Це твій дар малишка. Ти можна вважати найсильніша, того що ти можеш загистити себе і кого захочеш від всього. Наприклад ти зможеш дихати під водою. Тебе не вдарить током. Ти не оппечешся гарячими температурами. Твої думки не зможе прочитати жоден вампір. І навіть найгостріший слух не почує твоїх кроків. Якраз через це ти вбила Того вампіра.- Єгор.
- Але ж всі вампіри безсмертні і навіть якщо обпечуться рани заживуть- я.
- Ну в всіх заживуть, а в тебе не з'являться. - Єгор.
- А чому мої очі боли фіолетові? О а які вони зараз? - запитала я дивлячись в очі Єгору.
- Твої очі фіолетові і вони тепер такі будуть завжди. В всіх вампірів змінюється колір при перетворенні. Окрім мене. Мої очі і були голубі. - Єгор був таким ніжним. Він обійняв мене і гладив по волоссі.
- Тоді в перший день після перетворення мені сказали шо ти померла... Напевно мій крик чули всі. Я не вірив нікому. Я відчував що ти жива. І отой вампір що був біля мене, він тримав мене в якійсь хаті думаючи шо я псих. А тоді він вивів мене погуляти. Я ні на одну секунду не думав шо ти померла. Я відчував тебе. - Єгор.
- А мені сказали що ти кинув мене, і знаєш спочатку я повірила. - я.
- Як ти могла? Я тебе ніколи не покину. - Сказав Єгор смішно надувши щоки. Я засміялась і почала м'яти його щічки. Ми почали сміятись.
- Ах ти! Тебе треба наказати. - Єгор повалив мене на диван і почав лоскотати. Я почала сміятись на всю квартиру. Він поцілував мене і сів так як і раніше. Я сіла біля нього притулившись а він закинув свою руку мені на плече цілуючи в макушку. Я взяла пульт і побачила що йде фільм Marvel.
- Ооо це моя любооов. - я.
- Я тоже фанат Marvel.
- От тепер я точно впевнена що ти моя людина і ми ідеальна пара. - я поцілувала його і потягнулась за пакетиками з кров'ю. Один я віддала Єгору. Ми прокусили пакетики і почали попивати кров дивлячись улюблений фільм. Це просто ідеальний вечір.. Побільше б таких...А от і глава). Читайте насолоджуйтесь😂😘 Доречі я тут подумала писати глави 18+. Але не знаю можливо хтось не хоче, пишіть в коментарях.)
Ваша Лі) 😘
ВИ ЧИТАЄТЕ
Будь моєю🥀🖤 Як кохає вампір
VampireЦе історія про дівчину,якій подобалась містика , та її мама завжди казала що це просто чиясь фантазія. І от одного дня вона познайомиться з особою , та вона навіть не уявлетиме спочатку хто це. Моя друга історія ,як і обіццяла почала писати нову)Чи...