В кінці кімнати сидів якийсь чоловік. Йому на вид років так 40. Але ж це напевно вампір Того я незнаю скільки йому. Вампір який заштовхнув мене сюди одразу ж вийшов і закрив двері. Чоловік повернувся до мене. В нього чорне волосся з сивиною і темно карі очі. Він з цікавісттю розглядав мене.
- Де мій Єгор? - я
- Тобі ж сказали він кинув тебе. - відповів грубо чоловік.
- ДЕ ВІН? - переходячи на крик сказала я.
- Тебе це не обходить. Тут я головний і ти мені тут не треба Того ти зараз їдеш додому і забуваєш це місце. Тобі зараз дадуть перстень для захисту від сонця і ти йдеш. Ясно? - вампір.
- Ні я буду чекати Єгора тут. - я.
Чоловік підійшов до мене і сзвативши за шию притис до стіни піднімаючи над землею.
- Ти будеш робити те шо скажу тобі я! - розізлився він.
Мені це надоїло і я вирішила попробувати вибратись. Я копнула його ногою в живіт і він відлетів вдарившись об стіну... Я стала такою сильною? Чи це він слабак? Чоловік дивився на мене великими очима. Я дивилась йому в очі і почула голос. Але ж він мовчить.. Я чую його думки? Даа. Я почула фразу.
- Ого а той Єгор віддав їй свої сили? Хм.. Треба її вигнати з замку поки вона не дізналась що Єгор не кинув її а це ми піможе бачити віщі сни і поки мене не вбила. - він встав з підлоги і сів на своє крісло.
- Добре давай так. Ти зараз йдеш з замку а інколи зможеш приходити до мами. Ок? - він. А в мене вже зародився план.
- Ок. - коротко сказала я і в кімнату зайшов якийсь вампір. Він дав мені перстень. Я натянула його на середній палець і побачила що в кімнаті було відкрите вікно. Це був 4 поверх і ще там був обрив гори. Я вирішила перевірити на що здатна. Я з розбігу пригнула у вікно і через секунд 10 преземлилась на землю на ноги. Хмм а мені це подобається. Я відійшла від замку в глиб лісу і вирішила перевірити як бистро я бігаю. Я почала бігти і тут розігналась до тієї швидкості що біг тоді Єгор... Я не розуміла як він бачить куди біжить, все ж розмито... Але коли я стала вампіром. Я бачу все чітко хоч я дуже бистро біжу. Хах це теж мені подобається. Я й не помітила як добігла до самого під'їзду. Людей на вулиці не було. Я зайшла в квартиру і одразу ж вирішила лягти спати,я пішла в свою кімнату і лягла на ліжко.. Я не змогла заснути. Спати не хотілось зовсім. Бліін що робити? Тут я почула голос Єгор а вголові. Кажись я чокнулась. Але... Ні.. Єгор казав.
- Малишка не переживай зі мною все добре. Зараз йди лягай ти заснеш через 5 хвилин. Тобі дещо присниться зроби все так як буде увісні.. Я люблю тебе. - голос пропав.
- Добре йогурт я зроблю все як треба я теж тебе люблю- сказала вже я в пустоту. Я послухала його і лягла спати. Я лежала 5 хвилин і як і сказав Єгор заснула... Тут мені сниться сон... Єгор...А ось і глава. Сорі що довго не було просто школа почалась і зараз просто завал) Завтра чекайте главу)
Ваша Лі)😘
ВИ ЧИТАЄТЕ
Будь моєю🥀🖤 Як кохає вампір
VampireЦе історія про дівчину,якій подобалась містика , та її мама завжди казала що це просто чиясь фантазія. І от одного дня вона познайомиться з особою , та вона навіть не уявлетиме спочатку хто це. Моя друга історія ,як і обіццяла почала писати нову)Чи...