22 глава🖤

442 33 3
                                    

Пройшло 18 років.

Отже зараз 2038 рік. Ми з Єгором і нашою донечкою живем в власному будинку на самій вершині гори. Тут нікого немає крім нас, люди сюди просто фізично не можуть дібратись. Донечці сьогодні виповнилось 17 років. Вона в нас красуня. Чорне довге, густе волосся - як у мене, і небесно голубі глибокі очі як у Єгора... Звати її Аннабель. Ми називаємо її Бель. Єгор весь час біля нас він залишив роботу, ну тобто він поставив на своє місце іншого вампіра, а сам інколи все перевіряє.
Ми з Єгором сидимо на кухні і чекаєм Бель яка вже проснулась.
Ось вона в довгому білому платті спускається з другого поверху.
- Яка ти в нас гарна... Вся в маму- сказав Єгор усміхаючись і обіймаючи Бель.
- Бель. Ми вітаємо тебе з твоїм 17-ти річчям, і даруємо тобі те що ти так хотіла. - я. Я дістала з за спини маленьку білу коробочку перевязану чорною стрічкою.
- Це тобі. - ми.
- Та ніі.... Неможе бути... Це те про що я думаю? - запитала Бель з дитячою, щирою усмішкою.
- Відкривай. - Єгор.
Вона розкрила коробочку і дістала звідти ключі від новенької Lamborghini .
- ААААА... Дякую. Я ж так її хотіла! - Бель.
- Ми знаєм, ця малишка чекає тебе на вулиці. Прокатаєш старих? - Єгор.
- Старого і маму- сказала я і ми з Бель почали сміятися.
- Ой дівчата... Я люблю вас - Єгор.
- І ми тебе. - Я і Бель.
- Ну що?  Поїхали кататись!!! - Бель.
- Таак!...- я
- Ех діти. - Єгор усміхнувшись взяв мене за руку і ми вийшли в двір.
Ви запитаєте- машина в 17? Ти нормальна ? так Все добре Єгор навчив їздити її ще у 13,а недавно вийшов закон що права можна отримати з 16.тобто в неї вже рік як є права.
Ми вийшли прямо до чорної матової Lamborghini sian. 785 конячок... Чорний шкіряний салон. Тачка - вогонь просто... Ми сіли в неї і поїхали по гірському серпантину... Ось така картина. Щаслива сім'я їде десь високо мід горами. Прекрасні краєвиди... А ще 19 років тому я боялась грози і була малишкою, яку мама вважала дивакуватою, через віру у вампірів... Хто б подумати міг що все так станеться. От ти просто сидиш, насолоджуєшся і розумієш,що попереду ще ціла вічність.... Цінуйте життя... Живіть моментом.....
                            The end.
                        🥳🥳🥳🥳🥳

Ось на такій позитивній ноті я вирішила закінчити, цю розповідь. І в профілі вже є нова історія, де я розповідаю про те як швидко змінюється життя. Книга,, кращі друзі" пишеться по реальних подіях. Дуже цікаво буде)
                                          Ваша Лі) 🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

🎉 You've finished reading Будь моєю🥀🖤 Як кохає вампір 🎉
Будь моєю🥀🖤 Як кохає вампірWhere stories live. Discover now